Ik merk vandaag aan mezelf trouwens dat ik moe ben.. Geen puf om iets te ondernemen.. Dat is wel weer mooi En die steekjes schrijf ik maar toe aan de groei van de bm. Net naar toilet geweest en alles omowit
Dat is waar! Ik heb al gekeken maar ik kan niets neutraals vinden. Het is merendeel jongens of meisjes.
Ik heb mij net even aangemeld voor moeders voor moeders Ik weet hoe belangrijk dit voor sommige meiden is. Ik heb zelf ook de medicijnen gebruikt ... zonder weet ik niet of ik mijn moppie s nu zou hebben en uk nr 3 die onderweg is En het is een kleine moeite vind ik!!!
hema heeft echt leuke pakje weet je je kan blijven testen maar zolang je geen bloed verliest komt het allemaal wel goed toch ik heb er vertrouwen in dus zou lekker gaan shoppen en wachten tot je echo is een duur geintje om te zien van ja het is zo en 24 uur is het weg
jeetje ik ben ff uurtje weg en meteen 2 pagina's erbij Iemand zei iets over testen op soa? Is niet nodig als je dat niet wilt. Kan je aangeven. Enuhh gup? weet t ff niet meer haha. 19de al 1ste echo? jeetje wat snel Ik wacht tot ik 12weken zwanger ben denk ik. Heb al een buikie van mezelf en bij 1ste zwangerschap werd bij 9weken een inwendige echo gedaan en die vond ik zacht gezegt niet zo fijn Dan maar 3weken langer wachten Willen jullie weten of t jongen of meisje is bij de 20weken echo? Ik twijfel nog. ben een mega nieuwschierig persoontje die altijd alles moet weten Maar kwil mezelf nu testen of ik t kan vol houden om het niet te weten. Wil vragen aan de echo-vrouw(lol) of ze het op papiertje kan zetten en het in een envelop wilt doen kijken hoe lang ik er vanaf kan blijven whahaha (denk een uur of 3 )
hahah ik wil het weten ik denk dat op het moment dat ze het in de envelop zou stoppen ik het uit haar handen gris hebben jullie trouwens al een gevoel wat het is ?
Ik wil wel graag weten wat het wordt, ik heb natuurlijk al een jongen en een meid en alles bewaard. Ik vind het wel makkelijk kan ik vast alles uitzoeken qua kleertjes en spulletjes die we nog hebben. Ik heb een voorgevoel dat het een meid wordt weet niet waarom. WE wachten het af.
volgends de chinese geboorte kalender word het een meid.... nou denk ik zelf dat , dat best wel zou kunnen kloppen.
Dat vind ik altijd zoooow gevaarlijk!! Je zal niet de eerste zijn die volledig op haar gevoel afgaat en bij de 20 weken echo eerst een week moet wennen of zelfs teleurgesteld is omdat het een ander geslacht blijkt te zijn.. Gewoon rekening met beide houden en niet teveel focussen op je gevoel zou ik zeggen..
Ik wil trouwens wel graag weten wat het wordt bij de echo. Kan ik leuke kleertjes en accenten voor de babykamer kopen
@joekie aan gevoel kan je af en toe niks doen .... maar denk niet dat roozjuh minder blij is met een jongetje
mij maakt t eigenlijk geen bal uit wat het is meisje lijkt me een flinke uitdaging (ben een echte jongens-mama) maar een knul erij zou ook geweldig zijn. 'probleem' is alleen dat ik de echo 100% snap van wat er op t beeld te zien is. Ik zag bij 1ste zwangerschap al dat het een jongen was nog voordat die echo vrouw het zag Dus ben 'bang' dat ik het vanzelf al zie
Hahaha dat word dus ook niks ach we zijn gewoon nieuwschierig en wat is daar slecht aan kunnen er beter aan toe geven stress is slecht voor de zwangerschap
oja nog even een tip voor de aanstaande mama's: als je voor 2de of 3de keer naar vk gaat dan gaan ze luisteren naar het hartje. neem je foon of iets mee om het op te nemen!! Heb ik ook gedaan bij 18weken zwangerschap en luister het nog bijna dagelijks met tranen over mn wangen
O nee het maakt mij niet uit wat het wordt vind het allebei geweldig!!! Maar heb gewoon een voorgevoel. Bij de tweeling zei een gyn ook ineens bij 34 wkn "nou weet niet zo zeker of het een meid wordt" Waarop ik antwoorde, nou dan krijg ik een homo zoon met alles in het roze