Ja, vond ik ook en die ketting is zn kralen ding met paars en zilver echt wel leuk ook. Dik boek ben de eerste in haar regio die m krijgt want het is net nieuw. Hartstikke leuk mens. Ze mag elke week wel komen met cadeautjes! Groetjes
Mag ik me hier ook (voorzichtig) bij aansluiten? Ik ben waarschijnlijk 5 weken zwanger, wordt ons eerste kindje. Vind het zooo superspannend! Morgen krijg ik een echo, dan moeten we 'iets' kunnen zien, volgens de gyn, omdat mijn hcg-waarde 4000 is. Vind het wel moeilijk om al te juichen, straks gaat het mis? Heb trouwens een behoorlijk kort lontje, snel chagrijnig en onwijs ongeduldig! Dat heb ik normaal nooit zo erg. Voel me wel echt zwanger, moeten de symptomen elke dag een stukje erger worden? Omdat het hcg-gehalte per 2 dagen zou moeten verdubbelen? weet iemand hier iets van...
Dat zou wat zijn Anne als we elke 2dgn dubbel zo chagrijnig zouden worden hihihi Dat hoeft dus niet. De een heeft meer kwaaltjes als de ander kun je niets aan doen.
Hahaha.. ja dat is waar! Lijkt me inderdaad niet zo fijn.. Heb gewoon het idee dat ik als ik bijv. gisteren gevoelige borsten had, ik dat vandaag ook moet hebben, snap je? Maar bij mij komen en gaan de symptomen, dan zijn ze weer wat heftiger en dan zijn ze er weer bijna helemaal niet. Het maakt me gewoon allemaal erg onzeker, bah bah! Morgen krijgen we die echo, hoop dat dat er goed uit ziet! Zijn er meer hier die al hun eerste echo hebben gehad? En was er al iets op te zien?
Jeetje!!! Wat wOrdt er veel gekletst!!! Ik heb geeeen idee wat het is een jongen of een meisje, verwacht toch wel weer een jongen want we hebben al 3 jongens gemaakt Hrb ook een hele onzekere dag heb nog steeds geen last van kwaaltjes ja vermoeid en zeurend gevoel in m'n buik maar door dat zeurende gevoel word ik ook weer bang.. Nou ja 3 weekjes wachten en dan jaar de vk.. Wij wilden het eerst pas met Sinterklaas aan onze ouder vertellen maar denk dat we dat niet volhouden.. Ik ga het volgende wk denk ik aan mijn leidinggevende zeggen ivm nachtdiensten. Werk er 5 of zes achterelkaar en weet niet of ik dat trek.. Haha dit was mij ego geklets
Ik voel ook niet steeds van alles hoor. Wel wat jeuk op mn buik en borsten maar ze doen niet zn pijn als mn vorige zwangerschap en ook heb ik amper het gevoel dat er wat gebeurd in mn buik. Ik weet niet wat wel en niet goed is en of dat te meten is. Nog 1,5 wk dan is de echo daar kijk ik meer naar uit en hopelijk is er deze keer wel een hartje te zien. groetjes
@bellamano. Heftig he die nachten ik heb ze nu ook weer. Nog 1 te gaan. Ik wacht nog in iedergeval tot de echo en dan zal ik proberen het te rekken tot begin nov. met zeggen op het werk. Wil ook in die periode van 8 november mn ouders in lichten. even kijken hoe dat allemaal uitkomt maar ergens tussen de 10-12 weken. Ja, dacht eerst ook sinterklaas maar dat is net wat te ver weg en ik merk dat ik zelf ook minder het gevoel heb dat ik zwanger ben omdat nog amper mensen het weten. groetjes
nou ik merk dat ik totaal geen energie en conditie meer heb. we gingen net naar de stad lopen, doen we wel vaker en gaat prima. maar kwas 3straten verder en ik stond al te hijgen en te puffe met krampen in mn buik. jeetje! hoop dat dit niet zo blijft
Ja kortademig herken ik ook wel weer!! Moet je ook uitkijken bij anderen, merken ze het ook zo... ihihi
En als ik elke dag qua humeur mee ga met mijn HCG waarde, kan ik alvast mijn koffers pakken denk ik. Hahahah
mn buik verraad me al ben ik bang zondag komen mn schoonvader + vrouw en schoonbroertje en mn moeder + man. gok dat ze het al zien zodra ik de voordeur open doe
Hahah ik ken het was net mijn trouwjurk passen bij me ouders en hij is echt super trek me schirtje uit en me moeder zo hoeveel weken ben jij zwanger heb echt zo ene opgezet buikje van me darmen me vriend moet ook om me lachen het is maar goed dat ik weet dat je zwanger bent anders was je nu gewoon vet dat buikje had ik vorige keer niet Hahah weer een goed teken zaterdag ben ik jarig doe toch maar een wijd shirtje aan want er komen mensen die het nog niet hoeven te weten zoals bv een vriendin die net 2 weken geleden een miskraam heeft gehad. achja en zien ze het wel zijn we maar eerlijk he en zou mooie zijn met het hcg hahah maak nu al bakken met speeksel aan kan ik straks een zwembad vullen en mag ik in de schuur wonen denk ik want dan vind mijn vriend mij echt niet meer lief
Hallo meiden! Ik weet sinds gisteren dat ik zwanger ben en wilde me graag aanmelden bij de club hihi! Liefs firefly
Maaike wat leuk! Wanneer gaan jullie trouwen?? Wij hadden onze bruiloft op 22juni 2009 en 2weken later op 8juli werd onze zoon geboren paste nog NET in mn jurk, en kon al met pijn en moeite in korte tijd een jurk vinden was trouwens nog een dikke hittegolf toen ook
Hallo, Hier nog wat twijfel of alles wel goed gaat. Zondag en woensdag 2 redelijk duidelijke posi KV testen gehad. De test van woensdag was alleen niet veel donkerder dan de eerste. Dus onder voorbehoud van het resultaat van de echo op 28 oktober kom ik hier af en toe meekijken. ( voor dochter 1 x een mk en een ma gehad vandaar wat voorzichtig) Enne gefeiliciteerd allemaal
Juni Bevallijst Wie is wie: Afrola: mama van: dochter (1) Arnoe: 30 jr, verwacht 1e kindje Babsies:25jr verwacht mijn 1e kindje Bellamano: mama van 2 zoontjes Bibi24:24jr, Bloempje83: mama van: zoon (2010) Danielle1982: 29 jaar, mama van: zoon (2009) Elle84: verwacht mijn 1e kindje Evenlienj: 28 jr, verwacht mijn 1e kindje Girly, 31 jr, verwacht mijn 2de kindje Hoop42: mama van dochter (17) en 3 zoons (16,14,12) Juffie27: 27jr mama van 1V (2008) Joekie: verwacht mijn eerste kindje Kapedi: 30rj mama van een zoon (1) Krumfrum: 32 jr mama van:zoon (3) Laurie: mama van: dochter (2) Lin: 27jr, verwacht mijn 1e kindje Linda: 29 jaar, mama van: Zoon (4) Linda250388: 23jr, verwacht 1e kindje Maart: 28jr verwacht mijn 2e kindje Minigup: 26jr, Mirri, 41jr, mama van 2 zoons (14&13) Missy:24 jr, Mêm van zoon (1) Missymaaike :26 ( zaterdag 27) zwanger na een miskraam Nic79, 31 jr Mama van tweeling dochter & zoon (3) Nieuwebaby: zoontje (2007) en dochter (2009) Roozjuh, 25jr, mama van zoon (2009) Summer76, 35jr, verwacht mijn 1e kindje Volonta:30 jr. mama van: dochter (2009) Winnie Pooh: mama van 1 zoon (2006) Firefly: Verwacht mijn 1e kindje Bijzonderheden: 7/10 Laurie Echo 13/10 Winnie Pooh 1e echo 17/10 Lin 1e Echo Bloempje83, intake VK 18/10 Hope42 1e vroege echo 20/10 Nic79 1e echo bij fert 21/10 Linda echo Mirri echo 24/10 Babsies intake VK firefly 1e echo umcu 25/10 Babsies 1e echo 26/10 missymaaike 1e echo 27/10 Afrola 1e echo Girly - afspraak verloskundige + 1e echo Evelien intake vk 28/10 krumfrum gyn Bellamano: intake VK 7/11 Maart Termijnecho + intake vk Hope42 - intake gyn 8/11 Linda vk 10/11 Afrola Termijnecho + intake vk Evelien 1e termijnecho (spannend!!) Uitgerekende datum 1 juni: Mirri 2 juni: Missy 4 juni: Laurie Linda Winnie Pooh Maart Evenlienj 5 juni: Lin Babsies Summer76 Elle84 6 juni: Afrola Hoop42 Krumfrum Bloempje83 Nic79 Bellamano 7 juni: Volonta girly Nieuwebaby 8 juni: Danielle1982 missymaaike 9 juni: 10 juni: linda250388 11 juni: Arnoe 12 juni: Joekie Roozjuh 15 juni: Kapedi Firefly Heb mezelf even op de lijst gezet