Ik deed wel in het begin een elastiekje inderdaad om de knoop en dan een lang en wijder shirt erop...dan zie je het niet. Of meer jurkjes gaan dragen met een legging..dat deed ik al veel dus daar ga ik het voorlopig wel mee redden @ roozjuh ja kibbeling mag wel haha. Maar goed vis is wel goed voor je helemaal nu daar zitten veel goede vetten in. @ sophie sterkte straks op de begrafenis..kan me voorstellen met al die hormonen dat het allemaal harder aankomt. @ Bellamano ik heb ook zeurende pijn in mijn buik, maar niet echt pijnlijk. Echt meer een soort groeipijn.. Ik denk dat we ons daar niet te druk om moeten maken. Er gebeurt al veel daarbinnen dat hoort er denk ik bij. Zolang je niet echt buikpijn hebt met bloedverlies moet je denk ik toch het proberen te zien als dat je lichaam goed bezig is om het daarbinnen allemaal op orde te maken
Als mijn blaas vol zit begint mijn baarmoeder ook een beetje krampjes te geven, het is volgens mij je blaas die dan op je bm drukt. Straks is het andersom, en drukt je baarmoeder op je blaas en moet je super vaak plassen.
@ firefly mooi he!!! Heb ik ook gedaan..leuk ter bevestiging nog eens. Heb er gister ook nog een gedaan die had ik nog liggen met streepje en streepje kwam gelijk en superdik!! Geeft toch wel fijn gevoel..hoewel het geen garantie is natuurlijk. @ Bloempje ja dat klinkt wel logisch ja...dat vaker plassen kijk ik niet zo naar uit. Vind dat ik nu al vaak moet...
@ roozjuh, leuk gedichtje, ik ben toevallig bezig met zo'n gedichtje om in een foto lijstje te doen om dan aan (schoon)ouders te geven. @ all, nou lekker is dat als ik volgende week mijn broeken niet meer pas, heb net 4 nieuwe broeken gekocht (dacht dat het nog wel even zou duren voor ik zwanger werd). Ik ben nogal smal (mt 34 nog te groot) dus verwacht idd dat ik ook snel een andere broek moet gaan aanschaffen. Vanochtend de HA gebeld, zegt gewoon ga maar google naar VK, daar heb je dus tegenwoordig ook niets meer aan
hoe duur is die cb test? kwil er ook 1 gewoon even als bevestiging en zien met eigen ogen dat er t woordje 'zwanger' staan
haha ja ik wilde 2weken terug ook gaan shoppe voor nieuwe kleding maar iets hield mij tegen, weet niet waarom.. maar dat werd van t weekend wel duidelijk wat mij tegen hield alsof ik t wist Wat raar dat je HA dat zegt, googelen! noujaaaaa.
haha ach ja dan heb je die broeken om na de bevalling weer in te gaan passen na een tijdje Bij mijn eerste kwam mijn buik pas bij 17 weken zo'n beetje en met 20 weken kon je echt zien dat het zwangerbuikje was. Bij een tweede gaat dat sneller zeggen ze en dat is voor mijn gevoel ook echt zo.. Vind ook een leuk idee een gedichtje in een fotolijstje...er zijn zoveel leuke ideetjes te vinden op internet. deze vind ik ook leuk...je ouders beiden een erwt geven... en dan zeggen zo klein is je kleinkind nu haha...
ja je huisarts bemoeit zich er tegenwoordig niet zo mee...je kunt gewoon zelf de verloskundige bellen..Op de site van die van mij staat dat je met 8 weken een afspraak kunt maken..Ik wil eigenlijk nu al bellen..dat kan toch gewoon?
@ roozjuh volgens mij heb ik 13 euro betaald het resultaat is na 24 uur niet meer zichtbaar helaas Heb ik ook gehad..ik wilde gaan shoppen en toch maar niet gedaan. soms weet je het onbewust gewoon al!!
Durf geen digitale te doen, ben bang dat hij nu ineens zegt; niet zwanger. Komt omdat hij dat in het begin bij mij ook aangaf. Ik ga ervan uit dat zolang ik geen bloed verlies, het goed zit. Verder trekkerig gevoel in buik nog steeds, er groeit weer wat denk ik. Aaahhh...
@ danielle dat snap ik..als je dat niet durft gewoon lekker niet doen.. Die dingen schijnen er ook vaak naast te zitten zei de verkoopster tegen mij. Maar doe maar lekker rustig aan..dat trekkerige gevoel werd bij mij na een aantal weken minder de vorige keer.
Whahaha, een ewt, tja ik vind dat ook wel een leuke. En die broeken tja..... Misschien kan ik ze nog wel terug brengen, de kaartjes hangen er nog aan wel weer fijn dat je zegt dat het ook nog wel ff kan duren voor ik ze niet meer aan kan.
Bah ik moet boodschappen gaan doen en dan de kleine ophalen...liefst lig ik hele dag beetje op de bank haha. Maar goed ik ga er maar weer tegenaan!! Fijne dag allemaal!!
haha een erwt ja ik vind hem echt leuk wellicht ga ik die wel doen!! Bij iemand weet nog niet wie... ja die broeken kan inderdaad nog wel even duren..ik zou ze denk ik terugbrengen en dan straks met het geld leuke positiemode kopen!! kan niet wachten!! Zooo leuk!!
@ Buikpijn, hoeft niet erg te zijn. Meestal komt dat doordat de baarmoeder groeit. @ broeken, met elastiekjes werken of aan de zwangerschapsbroeken. Ik zit nu ook achter mijn bureau met mijn knoop los, hihi. Gelukkig wel een tuniekje erover aan dus onzichtbaar @ shoppen, twee dagen voor m'n posi test nog gedaan. Wel een rekbaar rokje gekocht en een jasje en vest die ik ook tijdens mijn zw.schap nog wel aan kan, denk ik. En zo niet, mooi doel om er over een jaar weer in te kunnen . @ Gerookte zalm, vacuumverpakt mag je niet eten tenzij je het verwerkt in bijvoorbeeld een ovenschotel waardoor de zalm door en door verhit wordt zodat de bacterien worden gedood. Zalm of tonijn uit blik mag wel, tonijn met mate. Twijfelaars over wat en wel en niet mag mbt voedsel, kijk eens op de website van het voedingscentrum: Eten en drinken tijdens de zwangerschap | Voedingscentrum
Ik dacht eerst ook ojeee nou staat er zo ineens niet zwanger. Maar gelukkig kwam zwanger er al binnen de minuut pfoee !!
@juffie27, ja dat zei die assistente ook en ja hoor je kan bellen wanneer je wil, ik wacht nog ff een weekje denk. Nou meiden ik ga ook maar weer eens wat doen (voor die nieuwe positiebroeken) Voor iedereen een fijne dag en misschien kom ik vanmiddag nog wel ff om een hoekje kijken.