Juni 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Laurie, 24 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    goede tip Roozjuh!! ga ik ook doen!

2. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    welke tip? :);):D

3. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    hahah zoveel meiden he moet je na gaan we moeten nog een halve maand tot eind juni :)
    ik ben echt heeeeeel nieuwschierig op hoeveel meiden we uit komen

4. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Ik heb gisteren ook al een zwangerschapsbroek gekocht! Tis erg vroeg,maar ik kan mijn spijkerbroek ook niet meer aan!:)

5. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    haha Roozjuh!! Nu al vergeten wat voor een wijsheid jij aan het verspreiden bent :D ik kan alleen nog niet echt vinden waar ik precies dat kan veranderen hoor die instellingen voor de pagina's...sorry ben soms beetje traag :p

@ Missymaaike ja haha dat gaat wel erg druk worden, maar ook wel leuk!!En ook kijken wie het volhouden om dan langer te blijven kletsen tot juni en wellicht daarna!! :D

6. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    ja inderdaad het lijkt me wel leuk om het een tijd vol te houden daaar we allemaal dan een kleintje hebben :)

7. Annemama

Annemama Bekend lid

23 sep 2009
    547
    0
    0
    Midden NL
    Beter laat dan nooit :D, toch? Het was eigenlijk meer een test om bevestiging te krijgen dat ik NIET zwanger was, hahaha. Dit omdat ik met een streng dieet bezig ben die niet samengaat met zwanger zijn. Die extra kilo's wilde ik graag kwijt omdat het er voor zorgt dat je verminderd vruchtbaar bent. Het afvallen heeft dus effect gehad want kreeg dus een super mooie positieve test!!

Het was heel vervelend maar we hebben gelukkig een hele lieve mooie en vooral gezonde dochter gekregen. Dat maakt heel veel goed! Ik wacht nu ook nog even met de VK bellen. Wanneer hebben jullie gebeld voor de 1e date?

8. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    ik bel voor de 1e date als ik een goede echo heb dus over 19 dagen

9. Violetriot

Violetriot Fanatiek lid

25 apr 2010
    2.998
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    hallo!
    Ik heb de afgelopen 3 dagen positief getest, vandaag met de clearblue dus ik geloof het nu echt. Wil hier graag mee kletsen als jullie dat goed vinden.
    Zal vanaf nu reageren, kan niet alle pagina's terug lezen..

10. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    whahaha ooooojaaa :D lol zwangerschaps dementie :p

Hoop42: en zit ie beetje lekker? ik wil morgen ook gaan schoppen. oe of misschien vanavond wel bij prenatal. heb net met pijn en moeite mn broek dicht gekregen. Voel me net zo'n vrouw dieje wel eens op tv ziet, plat op bed liggen, buik in en duwen maar! En als je dan je broek los doet een hele diepe teug lucht naar binnen slokken :D

11. Je zou haast wel denken dat er 2 in zitten!

12. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    net op NOD Oktober forum iemand die eerst posi had getest en nu helaas negatief :( zo zieje maar weer dat het zwanger zijn niet vanzelfsprekend is. zet je weer even met beide benen op de grond...

13. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    roozjuh Hahaha ik zie je al door de kamer springen ;)
    Haha moet je na gaan als je niet zwanger was wat je dan zou vinden :p

14. Mijn man zei vanmorgen tegen mij, je begint al echt een beetje een buikje te krijgen. Vond het wel schattig dat hij daar op let.

15. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ja hij moest en zou dicht gaan :p vanavond ga ik lekker in mn jogginbroek zitte, tenzij we naar Prenatal gaan maar ben bang van niet.
    Oja maaike, jij komt uit almere :D prenatal in buiten is vanavond open toch?

16. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    roozjuh het is inderdaad zo het is gewoon heel lastig, je weet nooit hoe het loopt en dat maakt het soms zo moeilijk

17. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    roozjuh op vrijdag is het koopavond in almere buiten dus zou wel denk ik ....
    mmmm de prenatal ik wil ook

18. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    kom ook naar prenatal dan vanavond :) kmoet alleen ff mn man overhalen :p of lukt dat niet aangezien je in rolstoel zit? jawel toch? haha ja weet niet sry dat ik t vraag :)

19. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    oooh Prenatal ik wil ook!!
    @ Roozjuh haha ja nu al zwangerschapsdementie!! Bij mij is het na de eerste nooit meer weggegaan haha :p
    haha idd moet je nagaan wat je er van zou vinden als je niet zwanger was geweest!!

@ Annemama fijn dat het dan zo snel geholpen heeft die klio's eraf :D Leuk zeg een test doen omdat je denkt dat hij toch negatief is..en dan is ie gewoon positief!! :D

@ bloempje ja 2 dat zou wat zijn!! Mijn moeder is een deel van een 2eiige tweeling dus ik schijn wel kans te hebben!! Maar goed dat zien we dan wel weer. Zal toch niet?? denk niet dat je dat van een 3+ kunt opmaken toch...oh oh ben even in paniek haha nee hoor komt goed!!

20. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    whahahaha hier ook nier hoor! zei mn man gister nog, die dementie is blijven hangen bij jou he

Deel Deze Pagina