Hahah ... lex leest nu het boek help ik heb me vrouw zwanger gemaakt ik had hem vorige keer al gelezen nou was ik gisteren tegen hem uitgevallen over iets en flapte er zo uit van jij hebt duidelijk dat boek nniet goed gelezen moet ik het boven halen zodat je het nog is kan lezen... en hij moest lachen en ik werd alleen maar woester
beware, dit blijft komende 8maanden zo Ik had ook een boek voor manlief van ehh jeetje hoe heet ze ookalweer (lesbische schrijfster) leuk boek! manlief heeft welgeteld 3 pagina's gelezen
haha Roozjuh!!! dat is grappig..ik moet alweer lachen!! Het is hier ook slecht weer, maar ik zit vandaag lekker op een roze wolk idd!! Mag ook wel was afgelopen dagen beetje down ook erg moe van mijn werk...dus nu geniet ik er even van!!! Gaat goed met jou!! Die dementie gaat vast nog erger worden!! Straks moet je alles op post-its schrijven!! whahaha @ Maaike wel lief hoor dat hij zegt wij zijn zwanger!!! Doet die van mij deze keer ook Nou dames genoeg gelachen voor mij...ik moet weg...bah!! Heb een afspraak!! Kom vanavond nog even kijken hier!! Fijne dag vandaag nog!!!
die is wel leuk en die andere trouwens ook!! Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt...ga ik deze keer weer op nachtkastje van vriend neerleggen heel subtiel haha
Hoi allemaal, 't is al druk hier, leuk! Ik mag me ook bij jullie aansluiten: zaterdag + getest! Volgens mijn berekening dan 7 juni uitgerekend. Ben heel erg moe, en was al kortademig voor de test We hebben al een dochter en zijn heel blij, maar blijven nog wat onzeker tot de 12weken echo denk ik.
welkom!!! pas op hoor want wij kletsen de oren van je kop af hier laatste half uur 5pagina's erbij geklept
Vorige keer bij Tim was ik kattiger tegen mijn vriend, merk nu dat ik juist liever ben... grappig is dat toch...
Allemaal tegelijk aan de boemel geweest.. Weet het nu niet wanneer "de lucky shot" geweest is eerlijk gezegd.. Geen idee...
hier heb ik wel een idee hahah bij mijn zitten het af en toe tussen het hele lieve zijn en kattig in zijn in ... Hahah net het weer kan zo omslaan