dank je wel kan het nog niet goed bevatten ben helemaal in de wolken weet wel wat ik ongeveer mag verwachten het is ons tweede kindje maar het blijft heel spannend !
Ik heb dat dus ook, het is ook ons tweede kindje maar ik vind het echt net zo spannend hoor, ik ben alweer een beetje vergeten hoe het allemaal ging en was enzo,, heerlijk!
ondanks dat men meid "nog maar" 7 maand is vind ik het echt spannend en kijk zo uit naar heel de zwangerschap en de bevalling
ja inderdaad we wouden heel weinig verschil en heb na de bevalling geen anticonceptie genomen ... heb een vmk en een mk gehad nu hopen op een plakkerd
dank je wel hoop 42 twee maal in hetzelfde topic hopen voor ons beiden op een plakbeeb en voor de andere meiden ook natuurlijk !!!
ja is echt heerlijk heb nog een test liggen denk dat ik hem morgen ochtend of zondag ochtend nog maar eens doe denk alleen niet dat hij nog veel donkerder kan de foto is getrokken na 2min nu is ie echt bijna donkerder dan de controle streep
ben benieuwd over een week of 2 volgende week bellen naar de gyn en over een 2tal weekjes de eerste echo