@roozjuh ja ik was gewoon echt boos en heel verdrietig want hij had het verpest en hij had echt zo iets van ik loop gewoon naar de winkel om nieuwe eieren te halen . vandaag mijn schoonouders en schoonzus + dochter hier ... maar nog niet verteld dat we zwanger waren want de vorige keer kregen wij gelijk naar ons hoofd geslingerd dat wij het wel heel snel hadden verteld dus bij deze zwangerschap houden we het gewoon nog maat even stil , mijn ouders weten het wel , ik kon het dom weg niet voor me houden ... gelukkig vond mijn vriend dit geen probleem
Hoi! En welkom!! Zie dat je uit de Verenigde Arabische Emiraten komt Wauw!! Zitten jullie daar tijdelijk voor werk of vast? Ik ben ook meestal 's avonds misselijk en als ik in bed lig. Volgens mij heeft het te maken met vermoeidheid.
Zo 19 oktober eerste echo, met 6 weken 2 dagen. Kijken of er al wat te zien is dan.. zou eigenlijk achterin de 6 weken willen maar dan moest ik werken dus kwam niet handig uit.
Hahhaha @ bloempje83 Is op een woensdag. Er staat gewoon zo Meiden goedeavond allemaal, hier best veel twijfels omdat we zo weinig voelen, vriendlief zei al koop je toch nog gewoon een testje! Slaap wel heel slecht, zoveel last van hitte aanvallen :S
Je cake'je is superleuk! heel veel plezier morgen! Ga nu lekker slapen, ben lekker geirriteerd omdat manlief zogenaamd een pakje shag ging kopen om vervolgens de hele avond in het cafe te blijven hangen, grrr, dat kan ik dus nu echt niet hebben:x en ook niet ff laten weten he, mobiel thuis laten. Slaap lekker meiden en tot morgen!
Wonderland, geef m maar flink op zn donder! Nu is t een cafe, volgende keer ligt ie onder een auto en weet jij niet waar hij uithangt. Ik ga ook lekker slapen nu. Morgen kan ik tot 10uur uitslapen HEERLIJK! En dan nog ff de cakejes afmaken half 12 staat mn schoonpa al voor de deur uur later mn moeder
Oh, wat zien die cakejes er gaaf (en lekker) uit!!! Ik wil ook graag het geslacht weten. Vind het handig met kleertjes kopen en inrichten
@roozjuh super gaaf die cakjes!! Wahahaha heb echt zitten lachen om het verhaal over het eitje! Vooral bij mijn zwangerschap van de Oudste was Ik een ramp! Ik ben normaal erg rustig, nou in die zwangerschap echt agressief, heb zelfs met dingen gegooit haha achteraf kunnen we er gelukkig om lachen. Mij maakt het niet uit maar m'n man wil wel echt weten wat het wordt.. Ik heb totaal geen verschijnselen meer eigenlijk.. 1x vlaag van misselijkheid gehad maar verder niks. Ik vind het wel moeilijk om m'n mond te houden hoor!! Phoe na de echo wil ik het toch echt wel gaan vertellen en dan ook met zoiets leuks als ik hier bij jullie zie langskomen! Maar eerst mijn man overtuigen Liefs
Juni Bevallijst Wie is wie: 1e Wonder: 30 jr, verwacht mijn eerste kindje Afrola: mama van: dochter (2009) Annemama: 35 jaar, mama van 1 dochter (mei 2010) Arnoe: 30 jr, verwacht 1e kindje Babsies:25jr verwacht mijn 1e kindje Bellamano: mama van 2 zoontjes Bibi24:24jr, Bloempje83: mama van: zoon (2010) Danielle1982: 29 jaar, mama van: zoon (2009) Elle84: verwacht mijn 1e kindje Evenlienj: 28 jr, verwacht mijn 1e kindje Firefly: Verwacht mijn 1e kindje Girly, 31 jr, verwacht mijn 2de kindje Hoop42: mama van dochter (17) en 3 zoons (16,14,12) Juffie27: 27jr mama van 1V (2008) Joekie: verwacht mijn eerste kindje Kapedi: 30rj mama van een zoon (1) Krumfrum: 32 jr mama van:zoon (3) Laurie: mama van: dochter (2) Lin: 27jr, verwacht mijn 1e kindje Linda: 29 jaar, mama van: Zoon (4) Linda250388: 23jr, verwacht 1e kindje Maart: 28jr verwacht mijn 2e kindje mamavanAmarylli 20jr, mama van dochter (1) Minigup: 26jr, Mirri, 41jr, mama van 2 zoons (14&13) Missy:24 jr, Mêm van zoon (1) Missymaaike :26 ( zaterdag 27) zwanger na een miskraam Nic79, 31 jr Mama van tweeling dochter & zoon (3) Nieuwebaby: zoontje (2007) en dochter (2009) Roozjuh, 25jr, mama van zoon (2009) Summer76, 35jr, verwacht mijn 1e kindje Sophiee: 25 jr, verwacht mijn eerste kindje Volonta:30 jr. mama van: dochter (2009) Winnie Pooh: mama van 1 zoon (2006) Wonderland26: mama van 1 dochter (2009) Bijzonderheden: 10/10 Joekie bloedtest Wonderland26 1e echo Laurie bloedtest 13/10 Winnie Pooh 1e echo 17/10 Lin 1e Echo Bloempje83, intake VK Laurie 2e Echo 18/10 Hope42 1e vroege echo 20/10 Nic79 1e echo bij fert 21/10 Linda echo Mirri echo 24/10 Babsies intake VK firefly 1e echo umcu 25/10 Babsies 1e echo 26/10 missymaaike 1e echo 27/10 Afrola 1e echo Girly - afspraak verloskundige + 1e echo Evelien intake vk 28/10 krumfrum gyn Bellamano: intake VK 01/11 Roozjuh intake vk 19.45u 02/11 linda250388: intvake vk 7/11 Maart Termijnecho + intake vk Hope42 - intake gyn 8/11 Linda vk 10/11 Afrola Termijnecho + intake vk Evelien 1e termijnecho (spannend!!) 15/11 Roozjuh 1ste termijn echo 19.45u Uitgerekende datum 1 juni: Mirri 2 juni: Missy 3 juni: Wonderland26 4 juni: Laurie Linda Winnie Pooh Maart Evenlienj 5 juni: Lin Babsies Summer76 Elle84 Annemama 6 juni: Afrola Hoop42 Krumfrum Bloempje83 Nic79 Bellamano 7 juni: mamavanamarylli Volonta girly Nieuwebaby 8 juni: Danielle1982 missymaaike 10 juni: linda250388 11 juni: Arnoe 12 juni: Joekie Roozjuh 13 juni: 1e Wondertje 15 juni: Kapedi Firefly 16 juni: Sophiee Sorry Wonderland, heb je opnieuw toegevoegd omdat alle kleurtjes waren verdwenen.[/QUOTE]
Hey meiden, een beetje vroeg maar ik had vanmorgen mijn eerste posi test! Nog geen idee wanneer ik uitgerekend ben maar ergens in juni. X
Welkom hommel! Word al lekker druk hier Vandaag nog meer testers in sept topic dus ben benieuwd wie er nog bijkomen
Zo ik heb ook weer even lekker bijgelezen..blijft gezellig hier!! Roozjuh superleuk cakeje!! Ben benieuwd hoe ze reageren!! Wij hebben gisteravond mijn moeder nog voor de verjaardag cadeautjes gegeven en als laatste een zwitsalfles met zalf...ze keek een beetje raar en zei 'oh lekker' toen zei ik ja die heb je straks in juni weer nodig....en toen keek ze en was zo mooi toen het kwartje viel haha. Helemaal springen en oh je bent zwanger!!! Was superleuk ze was helemaal blij ging bijna huilen haha. Mijn stiefvader ook helemaal blij!! Verder houden we het nog even stil.. Moet lachen om die drift en huilbuien zooooo herkenbaar..ik ben gister ook zo tekeer gegaan tegen mijn mannetje.. Om iets heel kleins en schaamde me later diep...Maar goed hij begreep het wel..pfff arme man hij is denk ik ook blij als ik wat verder zwanger ben...fijne zondag allemaal!!!
sep was echt een vruchtbare maand als ik dat zo bekijk...... Haha hier voel ik me nog steeds goed op het vele speeksel in me mond na.... en door gisteren met al die hormono hoop ik echt dat het allemaal goed zit hoe is het met jullie ??
Veel speeksel haha lijkt me wel lastig Hier nog steeds niet misselijk niks. Ik lig nog lekker in mn bedje, zo eruit, douchen en dan de cakejes afmaken. Benieuwd hoe de familie reageert, mn schoonpa gaf al keer aan dat het niet slim zou zijn als we een 2de kindje zouden krijgen (financieel) dus vraag me af hoe hij reageert straks. Maar das onze keus toch
dat speeksel is ook echt heel irritant .... ik ben er gisteren achter gekomen dat mijn schoonouders en vooral mijn schoonmoeder niet hellemaal begrijpt waarom wij gaan trouwen . mijn vriend is al een keer getrouwd geweest en gescheiden en nou kreeg ik gisteren een boek van vertel is trouwdagboek en ze liet aan alles merken dat ze het maar niks vond dat wij gingen trouwen ze keek in het boek en het eerste wat ze voor las was de vraag waarom willen jullie trouwen en waarom is trouwen zo belangrijk mijn moeder zei ook al van ze vind het maar niks dat hij weer gaat trouwen pffffff want tja ik zit in een rolstoel en dat is natuurlijk als toekomstige schoondochter niet ideal. dus ben ook benieuwd hoe ze reageren als wij vertellen dat we weer zwanger zijn vind het van je schoonvader ook een raar verhaal gelukkig mag je zelf weten wat je doet en waarschijnlijk vind hij het straks wel hellemaal super
he bah dat zijn geen leuke reacties van ouders/schoonouders... nou als jullie er maar gelukkig van worden dat is het belangrijkste!! Je leeft maar 1 keer en dat leven leef je niet voor je schoonouders!! Zo BAM!! haha