Ik vind het in elk geval weer reuze spannend, en wonderlijk hoe het gaat... Toch proberen te genieten ondanks de onzekerheid!
Ja, doe ik ook. Stiekum koop ik soms iets leuks en kleins als ik in de hema ofzo loop Moet er toch een beetje van genieten
Dat heb je ook helemaal goed toch!! Ik ga morgen VK bellen, en dan de tussenrokjes van zolder halen. Die had ik na de bevalling aan, en in het beginstadium van de vorige zwangerschap. Geen positiekleding, maar alles wel een maatje groter. Want als het zo strak zit lijkt me ook niet zo erg goed, en kleedt nu ook niet bepaald af...
Ik heb nog een aantal jurkjes voor de winter die ik de aankomende tijd mooi aankan. Daarna maar eens shoppen voor positiekleding.. Ik ga morgen -als ik een goede uitslag van het zh heb gekregen- MvM bellen voor een afspraak aankomende week Spannend! En morgen hoor ik ook gelijk wanneer ik de eerste echo heb!
Oooh spannend idd!! eerste echo.. dat is ook ontzettend spannend. Kreeg hem met Tim pas met 12 weken? is dat nog zo eigenlijk?
Jeetje dan pas? Ik geloof dat ik dan eerder aan de vk zou vragen of ze effe wilde spieken.. Ik ga zowiezo vragen of ze bij het intake gesprek even naar het hartje wil luisteren..Dat zal zo met 8 weken zijn denk ik.. Zooww...ik heb toch net lekker een uurtje geslapen!! Moeten zo naar een vriendin (gaan nog niks vertellen) dus werd wakker van de wekker die ik voor de zekerheid had gezet Vriendlief ook.. Heerlijk zo'n tukje saampjes tussendoor!!!
hey meiden! heb ik iets gemist? niks meer gelezen vanavond mn laatste bericht vanmorgen. 3pagina's had ik even geen zin in Ben gesloopt. Zijn er nog nieuwe zwangere meiden bij?! ik heb Toerst al gezien SUPER! Nog meer meiden??? Ik ga zo lekker al mn bedje opzoeken denk ik, ben helemaal op. Mn schoonvader op bezoek gehad met zn vrouw en mn schoonbroertje. Alleen mn pa merkte op dat er iets op de muffins was geschreven/geplakt die zei: ik zei het toch! die zei het vorige week al toen we m spraken. Mn moeder zag het ook, die vroeg zich af wat ik ermee wilde zeggen Zei meteen: jeetje nog een? ik begin net aan de 1ste te wennen! (die hebben net weekje vakantie achter de rug met onze zoon) Mn broer kwam ook nog even langs (omdat ie hoorde dat onze ma hier was) die zag in eerste instantie ook niet dat er iets op t cakeje stond tot mn moeder en mn stiefpa wat zeiden dat ie nog ff goed moest kijken Hij had m al bijna half op hahaha. Zn vrouw was er helaas niet bij (das mn vorige vk) dus heb mn broer een muffin meegegeven voor haar zodat ze t toch nog op die manier te horen krijgt Zo, dat was dat. Fijne avond!!!
Geboorte | My M&M's® Nog veel leuker, m&m 's met tekst erop in zelf gekozen kleuren! Wil niet voor schoonouders en ouders het zelfde doen die van mij zijn ook gescheiden. Mn vriend wil geen echo op een taartje dus wel een tekst met de uitgerekende datum
Ja, ik kwam er net achter dat je een groot verpakking moet afnemen. Jammer want vond het echt wel heel leuk. Word m niet
12 november komt sinterklaas binnen in NL. Misschien zet ik wel een klein schoentje op slofje met de echo erin bij de openhaard. Dat is namelijk precies t weekend dat we het willen gaan zeggen..Ze verwachten het toch al ivm de mk in juli. Mn schoonfamilie doen we taartjes maar dat is ook een grote groep. Zo opgelost!
die m&m zijn zeker leuk jammer dat ze zo duur zijn... ga me zusje wel is vragen zei gaat naar new york en daar hebben ze een m&M winkel wie weet verkopen ze daar wel iets leuks
@ Laurie, wat ontzettend naar weer voor jullie , dikke knuf! @ Lin, leuk idee van de tompoucjes @ Roozjuh, leuke cakejes. Bij mijn mk had ik ze toen ook voor familie gemaakt. Alleen zonder vraagteken erbij . Nu maar gewoon verteld, ik ga nu geen bijzondere dingen maken voor ik een goede echo heb gezien. Daarna wil ik wel iets leuks doen met de echo om te laten zien dat het nu echt goed zit. @ M&M's is leuk. Had er wel eerder van gehoord. Gezien de prijs is het misschien wel leuk voor bij de geboorte maar niet voor íkbenzwannger'nieuws vandaag was het helaas erg druilerig. Onze wandeling viel in het water . Verder maar rustig in huis bezig geweest. Desondanks zo ongelofelijk moe . Vanavond vroeg slapen!
ja twizzlers is een amerikaans snoepje Verrukkelijk!!!!! kan ze in NL niet krijgen en ze zijn zo belachelijk verslavend
ff me zwangerschaps dementie hoor jij woonde in lelystad toch ik zou het haar wel even vragen wilt ze vast wel voor je doen