Zwanger? TIP! | LiefWondertje - Baby en Peuter spulletjes Hier hebben ze ook leuk ik ben zwanger nieuws cadeautjes Ben er nog niet helemaal uit maar we hebben nog een maand. In iedergeval een fotolijsje met echo krijgen ze. Wil liever wat kleins doen. Misschien toch die bonbons bij jamin ofzo Ik ga nu even wat anders doen hoor. Groetjes
@ Laurie, meis wat super erg voor jullie heel veel sterkte met het een plekje geven! zo ook lekker liggen dutten vanmiddag, nu de kiddies even naar bed brengen
vorige keer had ik een foto lijstje gekocht en dit gedichtje er in gedaan Je kan me nog niet horen Je kan me nog niet zien Maar als ik in .(maand) wordt geboren, mag ik dan in dit lijstje misschien?
je moet maar is google staan erge leuke dingen op het boek vertels opa en vertels oma is ook een leuke hint
Nou dat is duidelijk toch! Wij zitten al over namen na te denken. Voor n meisje weten we het wel maar voor een jongen nog niet echt. Hoe is dat bij jullie?
inderdaad voor een meid weten wij het wel maar voor een jongen komen wij er niet uit ik ben hellemaal gek van silvijn.... maar krijg mijn vriend daar echt niet aan
@missymaaike wat een leuk gedichtje zeg!! @firefly super duidelijk Wow wat zijn jullie snel met namen zeg!! Ik denk er ook wel een beetje over na maar durf het nog niet echt.. Maar als ik iets leuks hoor ga ik hem wel alvast opschrijven Silvijn vind ik ook een mooie naam! Hoor je ook niet zoveel. Fijne avond nog
hij komt uit dat baby programa van de ncrv volgens mij echt is zo mooie silvijn betekent woud/ bos ga hem hier gewoon nog een paar keer op gooien mocht het een jongetje zijn hoop ik dat hij het ooit mooie vind
Zo weer ff snel bijgelezen, vanmiddag verjaardag gehad van een nichtje, ben kapot en kotsmisselijk de hele dag @Laurie, meid heel erg veel sterkte, wat jammer om dat te moeten lezen. Wij zijn ook al met namen bezig, voor een meisje zijn we er wel uit maar voor een jongen? Zou het echt niet weten. Leuke ideetjes hebben jullie trouwens om het aan de familie te vertellen, het lijkt mij ook wel een leuk idee als ons dochtertje het doet op de een of andere manier. Ik vroeg gister aan haar, wil je een broertje of een zusje? Zegt ze: een zusje en toen heel snel: nee nee een broertje, haha de arme schat, ze weet niet eens waar ik het over heb, denk ik dan. Maar ze zegt wel altijd, mama ook een baby als ze iemand met een babytje ziet. Heerlijk! Gaan jullie trouwens BV geven? Tenminste het proberen dan? Ik heb het de vorige keer niet gedaan, niet eens geprobeerd, ik heb daar best wel spijt van gehad, dus ik wil het nu zeker gaan proberen maar dan voel ik me soms weer schuldig tegenover mijn dochter, stom he? Morgen mijn echo om 15:00, ben zo onwijs benieuwd, kan echt niet wachten!!!!!!!!!!!!!
ik wil wel bv gaan geven zeker de eerste 6 weken .... ligt er alleen aan of ik dan nog zonder mijn medicijnen kan .... voor dat ik zwanger werd ...( paar maanden ervoor) slikte ik nog 29 pillen op een dag en merk nu echt dat ik ze eigelijk wel nodig heb
ik heb postraumatische dystrofie en dystonie in mijn linker been mijn linker enkel is hellemaal vergroeit... en kan me knie niet buigen ... ik zit dus ook in een rolstoel
Sorry voor mijn reactie, kwam misschien een beetje lomp over. Ik heb het even op google opgezocht, wat vreselijk zeg, hoelang heb je dit al? Kun je helemaal niet meer lopen? Heb je dan nu niet heel veel pijn als je je pillen niet slikt?
Zo weer even bijgelezen wat is er veel gebeurd zeg sinds gisteravond 23.00. Vandaag een drukke dag gehad en dus geen tijd om het forum te checken. Ik ga morgen de VK bellen. En volgend weekend gaan we het aan de familie vertellen. Het is wel snel maar, ik moet het binnenkort op de manege en mijn vrienden daar vertellen omdat ik ga stoppen met paardrijden en we willen wel dat onze ouders het eerst weten voordat ik het aan vrienden vertel. Daarnaast rijd mijn zusje op dezelfde manege en het zou een beetje raar zijn als ze via die weg hoort dat ze tante wordt