Juni 2012 mama's Afspraken: Vandaag: Joekie bloedtest Wonderland26 1e echo Laurie bloedtest 13/10 Winnie Pooh 1e echo 17/10 Lin 1e Echo Bloempje83, intake VK Laurie 2e Echo 18/10 Hope42 1e vroege echo 20/10 Nic79 1e echo bij fert 21/10 Linda echo Mirri echo 24/10 Babsies intake VK firefly 1e echo umcu 25/10 Babsies 1e echo 26/10 missymaaike 1e echo 27/10 Afrola 1e echo Girly - afspraak verloskundige + 1e echo Evelien intake vk 28/10 krumfrum gyn Bellamano: intake VK 01/11 Roozjuh intake vk 19.45u 02/11 linda250388: intvake vk 7/11 Maart Termijnecho + intake vk Hope42 - intake gyn 8/11 Linda vk 10/11 Afrola Termijnecho + intake vk Evelien 1e termijnecho (spannend!!) 15/11 Roozjuh 1ste termijn echo 19.45u Uitgerekende datum 1 juni: Mirri 2 juni: Missy 3 juni: Wonderland26 4 juni: Laurie Linda Winnie Pooh Maart Evenlienj 5 juni: Lin Babsies Summer76 Elle84 Annemama Bloempje83 6 juni: Afrola Hoop42 Krumfrum Nic79 Bellamano 7 juni: mamavanamarylli Volonta girly Nieuwebaby 8 juni: Danielle1982 missymaaike 10 juni: linda250388 11 juni: Arnoe 12 juni: Joekie Roozjuh 13 juni: 1e Wondertje 14 juni: Liefdeis 15 juni: Kapedi Firefly 16 juni: Sophiee 19 juni: Hommel82
heey dames, Ik zag net dat ze bij veel andere maanden niet de hele maand hebebn genomen met de zwangere, maar een topic 1-15 en 16- 31 ofzo. Vandaar dat wij een gezellig lang lijstje hebben Mij doet het wel goed om te zien dat er zoveel zwangere dames zijn hoor.
hey meiden KOm net uit mijn werk, even snel bijgelezen en helaas moeten lezen dat SuzieQ van de lijst is, heel veel sterkte meis! Nou over 3 uurtjes dan de 1e echo, vind het erg spannend, heb geen idee wat we gaan zien, een kloppend hartje of zou het nog te vroeg zijn? Ik laat het natuurlijk weten als ik terug ben.. Duim voor me
Veel plezier Wonderlands Hartje moet te zien zijn als n flikkerlichtje. Hier uitslag Hcg binnen ; 46000! dat geeft me weer n beetje hoop. Ik zie evengoed op tegen de echo, zou m t liefst verder vooruit schuiven. Of nog beter; achter de rug hebben
hcg is toch goed nou klopt het natuurlijk wel dat ze tegenwoordig niet zo zeer naar het hcg kijken maar dat een echo meer lijdent is maar mirri ik zou me niet zo , n zorgen maken hoevoel je voor de rest ?
Een bonk zenuwen....0-0 Maja, 46000 geeft wel wat moed. Het leek erop dat m'n kwaaltjes verdwenen maar blijkbaar is dat gewenning. Ben evengoed moe en heb ipv gespannen (.)(.) enorme spenen ;D Ik ga wel n beetje blij durven te zijn. Nu nog maar 11 nachtjes flippen tot de echo 0-0
mirri kortom je kan gewoon gaan genieten .... en het is gewoon zo het ene lichaam past zich super snel aan aan het hcg en de ander niet dus als kwaaltjes wat minder worden wilt niet gelijk zegen dat het slecht is ..... dus jij gaat gewoon 11 dagen genieten want die echo is wel goed
Al over de 1000 posts! Kletskouzen! Mn (.)(.) doen inmiddels pijn en tepels worden groter. ik heb echt hele heftige dromen, moet al heel de week 's nachts eruit om te plassen. Ik heb echt onwijs lang geslapen 22-11 uur (vrije dag) Mn pukkels zijn bijna weg dat is wel weer positief. Die vraag over borstvoeding, als het mag wil ik het wel proberen. ik heb last van borstcystes en ook in beide cystevocht dus dat is iets wat ik nog even moet navragen tegen die tijd. Ik las weer een mk, ik hoop dat je snel weer zwanger bent meid. T is niet niks ook al was het nog maar zo kort. Sterkte. Hier alweer aan het aftellen nog 1 week tot de echo. @wonderlands. Wel even posten he als je m gehad hebt. ik ben benieuwd. Weet iemand wanneer je rond de 6,5-7 wk je echo hebt (vroeg ivm mk) wanneer dan de volgende echo is? Mag je dan weer rond de 10wk? Groetjes
ligt er maar net ik denk dat als je uitlegt dat je voor jouw rust graag een echo wilt met 10 weken om te kijken of alles goed blijft gaan ze dit wel doen trouwens raak ik wel een beetje gefrustreert dat ik nog 16 dagen moet wachten op me echo ... terwijl ik zie dat hier ook vrouwen zijn die hem rond de 6 weken krijgen ... voel me niet echt serieuse genomen door fertiliteiten
Okay. Ja bij mij zeiden ze 3wk na de positieve test een echo afspraak. ik had op dag 26 een positieve test. Maar eerder kon niet omdat je dan de kans had dat je nog geen hartje zag. Ik ga echt even boodschappen halen! dr komt niks uit mn handen hier...
Hoi dames, ik krijg vanavond de mvm al langs.... Woensdag naar de HA, morgen even de VK bellen. Ik verwacht ook rond week 10 een echo te krijgen. Dat duurt nog zoooo lang....... Ik heb ook maar even m'n testen opgemaakt, zo grappig om te zien dat de testen zo snel resultaat geven, de digitale ook na een half minuutje al....
Toerist wat mooi hé, al die testen Leuk dat MvM al zo snel langs komt! Ben benieuwd wat jij voor leuke dingetjes krijgt
Gewoon nog weer even bellen? Zou ik doen hoor! Meestel zijn ze namelijk reuze snel dus wie weet is er iets fout gegaan..
huh? sommige krijgen al echt vroeg en echo zeg... Ik zou eigenlijk al met 7 weken een echo krijgen i.v.m. vorige miskraam maar toen ik vanmorgen belde wilde ze het toch op 8 weken houden omdat er anders misschien nog helemaal niks te zien was. Maar als ik dan hier lees dat er zelfs nog vroeger als 7 weken een echo word gedaan dan baal ik wel zeg. Maar ja mijn vriend heeft nu vrij geregeld van het werk dus ja ik laat het maar op deze datum staan hahaha. Pfff... duurd nog wel mega lang om nog 4 weken te wachten maar ja. Kuss
@Wonderland26: heel veel succes met de echo zometeen! Ben erg benieuwd! @SuzieQ: wat verdrietig! Heel veel sterkte meis en ik hoop dat je snel weer zwanger mag zijn! Hier gaat alles ook goed.Nog een weekje,dan mogen wij hier voor de echoIk heb ook opgezette pijnlijke borsten...de ene dag wat pijnlijker als de andere dag.Ook heb ik wat meer speeksel in mijn mond.Ik voel me wel snel moe...als of ik me voort moet slepen. Maar als dat alles is,dan mag ik in mijn handen knijpen toch Oja,mijn broeken kan ik dus echt niet meer aan,kan me niet echt herinneren dat mijn buik zo snel dik was.Maar ik vind dat wel leuk