Nou, zo langzaamaan eens om gaan kleden. Heb ouderavond op KDV. Hopelijk kan ik mijn ogen open houden.. hihihi
@ Danielle, met 8,5 wk intake vind ik nog vroeg. De intake heb ik nu ook pas bij 10 wk. Alleen bij 8 wk een snelle vroege echo om te zien of het vruchtje nu wel leeft. Bij mijn vorige zw.schap had ik de intake en echo pas bij 11wk om er toen achter te komen dat er alleen maar een vruchtzakje was van 6wk. Vandaar dus de vroege echo. En er zijn veel meiden hier die al een ma/mk achter de rug hebben of een medische behandeling waardoor de eerste echo vroeg(er) is. Succes vanavond met de ouderavond @MissyM, niet zo stressen . ws. komt de lichtere test door het vele drinken. Als je nu even niet meer test komt het vast goed met de mvm test. @ knellende bh's hier ook, vooral die beugels beginnen alweer onwijs te irriteren. Heb nu nog vele maten liggen van de vorige zw.schap dus ben ook weer aan het uitproberen wat voor nu het beste werkt. Van het weekend een meegroeibeha aangehad, zat wel fijner, maar ja dat staat bij sommige kleding ook voor geen meter . @ Evelienj, de waardes varieren enorm naarmate je langer zwanger bent. Dus het is moeilijk vast te stellen of een zw.schap goed verloopt op basis van 1 wrde.
Nou meiden ben een paar uurtjes niet geweest en er is meteen alweer heel veel bijgeschreven. Ik kon het niet laten toch nog een test gekocht, nou hij verkleurde al voordag de controle streep verkleurde, voel mij behoorlijk opgelucht. Want had alleen maar hele lichte testen gehad
@ winnie snap goed dat je geschrokken bent maar hoeft idd niks te betekenen, ik heb mijn vorige zwschap 4 x een bloeding (6, 12, 16 en 28 wkn) gehad zelfs met stolsels. Maar snap heel goed dat het echt verrot is. ik was met 6 wkn gewoon naar het zh gegaan en gezegd kan mij niet schelen hoe lang het duurt maar ik wil een echo. Toen ook gekregen hartje klopte al... was er toen maar één, week later echt de afspraak voor 1e echo, toen waren het er 2. Gewoon een beetje brutaal zijn Succes meid!!
Evelien, ik heb inderdaad bloed laten prikken maar dit was standaart procedure na een ICSI behandeling. Ook als ik ongesteld had geworden had ik het moeten laten prikken. Waarden kunnen erg verschillen per persoon en aan 1 waarde heb je eigelijk niet eens genoeg. Het gaat erom dat er een duidelijke stijging in zit. Ik heb volgende week de eerste echo (hoort ook bij de procedure) om te kijken of het vruchtje op de goede plaats ligt. Hopelijk horen we al een hartje maar dat is niet zeker. Maar ik heb ook haast geen verschijnselen hoor! Soms iets, soms niets!
bh's: eh ja ik heb daar toch wat andere ervaring mee met mijn cup denk ik Kmoet zeggen dat mn sport bh toch wel het lekkerste zit. snachts heb ik een oud vodde ding aan geen beugels harde dingen niks, zonder bh kan ik dus echt niet slapen. dan ga ik echt dood
hoi dames heb niet alles kunnen bijlezen men laptop is stuk grrrrrrrr @meiden met een MK veel sterkte @kwaaltjes hier misselijk met vlagen ,moe, vaak naar de wc, en pijnlijke boobs en die knellende bhs ken ik ook ben altijd blij als hij s avonds uit kan ik moetm morgen bellen voor de uitslag van men bloedonderzoek vandaaqg nog eens moeten laten prikken om te zien naar men toxoplasmose dingens enzo en daarna bel ik met de gyn voor een afspraak voor de eerst echo zal volgende week ergesn zijn kan niet wachten hihi
kwaaltjes: moe, héél erg moe! had zoonlief op bed gedaan en wilde m uiterlijk 17.00 wakker maken maar ben zelf in slaap gekukelt dus die sliep wat langer door gelukkig slaapt ie nu al weer heerlijk dus geen rare gevolgen gehad dat ie niet meer kon slapen gelukkig
Ha dames Wel terug gelezen maar geen puf om op alles te reageren meiden met een mk heel heel veel sterkte.. Ik ben net naar de wc geweest en nu lag er echt een melk witte slijmvlok van 1 bij 0,5 cm in de wc!!! Is dit normaal of een slecht teken?? X
net moeders voor moeders hier geweest ... gelukkig was de test al weer wat duidelijker en kwam toch door veel drinken zij ze. ben super verwent, een ketting en omdat ik me voor 7 weken zwangerschap heb aan gemeld heb ik ook de grote geboortegids gehad ( is een nieuwe actie vanaf 1 oktober omdat ze te weinig mensen hebben bij moeders voor moeders vaak te korte aan het medicijn) dus ga nu me best doen mag vanaf woensdag beginnen . kortom meiden die zich nog niet hebben aangemeld meld je aan er is een te kort aan dit medicijn en het word niet alleen gebruikt voor stellen die niet zwanger kunnen raken maar ook voor jongetjes waarbij de ballen niet goed ingedaald zijn voor de rest ben ik weer een stuk rustiger komt allemaal wel goed
Ik wil me graag aanmelden. En het liefst ook meteen beginnen. Aan de ene kant wil ik morgen al bellen en zsm een afspraak plannen. Maar aan de andere kant wil ik ook wachten tot ik de eerste echo heb gehad over 2 weken.. Wat moet ik doen.......
ik zou het gewoon doen. stel je voor dat het fout zou gaan .... dan heeft het in iedergeval nog nut gehad... want je helpt iemand anders met die medicijnen ! tevens het boek is echt super mooie
hier kan ik me niet aanmelden voor MvM heb overal al gezocht maar kan niks vinden wel jammeer had het anders wel gedaan
@ mamavan.. Hoezo kan je niks vinden, je kunt je toch op de site aanmelden en zitten toch door heel nederland? @ missymaaike, ja misschien dat ik me morgen gaan aanmelden. Binnen hoeveel dagen nemen ze contact op met je? En wat voor cadeautjes krijg je.. ben helemaal niet nieuwsgierig haha