Juni 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Laurie, 24 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    je kan kiezen tussen een armband en ketting en omdat ik voor 7 weken me aanmelden kreeg ik de grote geboorte gids cadeau en een tijdschrift....

2. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Je kan kiezen tussen een armband of ketting paars met mooie kralen zitten echte zoetwaterparels in.
    Ik kreeg ook de grote geboortegids die krijg je als je 10 weken mee doet dus vanaf week 6. Ik begin met 17oktober omdat ik volgens hun dan 6,5 week ben. Ik denk dat ik verder ben maar dat maakt niet uit. O ja en een magazine zwanger.
    O ja en je test in een mooi doosje met gefeliciteerd erop.
    Als het misgaat bij mvm dan bel je af maar dan loop je wel die geboortegids mis he!

Groetjes

3. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Leuk he cadeautjes krijgen! ik zei het toch

4. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    hahah ja dat is zeker leuk en hier was het nog een onzettend leuk mens ook nog.
    en mensen als je te veel drinkt kan je echt je test beinvloeden dus mocht je nog een knal test willen test willen of niet veel drinken of ochtend urine gebruiken ;) scheelt je een hoop stress

5. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

heey dames,

Ik heb me net ook aangemeld voor moeders voor moeders en ik hoop dat ik daarmee heel veel vrouwen kan helpen !!! Met de hoeveel weken belden mvm jullie terug of bellen ze gewoon als het hen uitkomt? ahhaha ik vind het wel spannend allemaal zeg ...:p

Kuss

6. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    Ik heb me toch ook maar aangemeld .. Jeetje toch best spannend. Ben ook benieuwd binnen hoeveel dagen ze terug bellen !

7. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    ik heb me vrijdag aangemeld en werd vandaag gebeld of ik vanavond al kon .... ( als je dat doet hou rekening met drinken want ik had dus niet de knaltest die ik gehoopt had stom natuurlijk hcg word verdunt hoe meer je drinkt)

8. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    Ik zal dan niet veel drinken hahaha ! Meiden, wanneer gaan jullie je kraamzorg regelen?? Schijnt dat je dit ook op tijd moet doen..

9. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Nou mvm is geweest, ik heb ook een mooi dik boek gekregen, een armband heb ik gekozen (vrouw vertelde; ik zou hem nog niet omdoen, want iemand anders herkend die armband vast:D)
    Een tijdschrift een nachtlampje omdat ik zelf de urine wegbreng.
    De test in een doosje, en ik heb kans op een echobon twv 100.00 euro.
    Over 2 weken begin ik tot 30 december.
    Ik heb toen ik de kratten boven in de logeerkamerkast heb gezet er even aan geroken....hi hi ik vond dat toen een raar luchtje, en dat zit er idd nog aan...
    Verstopt in de kast ivm met m'n zoon, hij is 5 jaar, dus ik moet nog even verzinnen wat ik ga zeggen, als hij ziet wat ik doe.
    Iemand tips?
    Ik zie het al voor me; zegt hij tegen m'n moeder;
    mijn mama plast in potten.Tja dan weet m'n moeder meteen waar het voor is...;)

10. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    ik denk dat je het niet spanneder moet maken en dat mama andere mensen daar mee helpt.;)
    als je het heel geheimzinnig gaat doen dan weet je het wel
    hoe was jouw test ?

11. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Hier was het ook echt een tof mens. Ze mailde me om een afspraak te plannen.

@toerist. Hahaha, sorry ik moet even heel hard lachen.
    Ik heb nog geen kids dus ik kan je niet helpen.

@firefly. Ik wacht met kraamzorg aanmelden tot rond de 3 maanden dan ben je nog optijd. De vorige keer moest ik heel de handel annuleren dus dat vond ik niks.

Ik ga nu lekker slapen morgen vroeg op!

12. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    Okee, idd goede tip. Heb met 6 weken en 3 dagen en ook met 10 weken een echo. Dus ik denk dat ik de middag na die echo de kraamzorg ga regelen.
    Ik ga ook naar me bedje toe. Slaap lekker allemaal !!

13. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

hoe zit het met jullie buik, hebben jullie het idee dat hij al wat opgezwollen is ? hier wel vooral savonds heb echt al een klein buikje hihi

14. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    klinkt het heel egoistisch als ik zeg dat ik niet zoveel zin heb om moeilijk te gaan zitten doen met in een fles/bak/potje te gaan zitte plassen weken lang....

15. peekaboo

ik vind van niet je moet doen waar je jezelf goed bij voelt zie je het niet zitten moet je het ook niet doen ik vuind je niet egoistisch;)

16. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Hallo nog een Juni 2012 mama...Heb vandaag posi getest. Volgens de berekeningen zou ik rond 12 juni uitgerekend zijn. Het is de 2e keer maar weer reuze spannend allemaal.

17. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    MvM ik heb ook elke zwangerschap meegedaan. Toen kreeg ik een leuk serviceje voor de kleine. Nu ga ik ook weer meedoen ze belden vanmiddag maar was net m'n boodschappen aan het inladen. Ze belt vanavond of morgen terug.

Kan iemand mij geruststellen over dat slijmvlokje wat in m'n vorige berichtje stond?

18. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    welkom jewe! gezellig samen op de 12de!

19. peekaboo

nou meis een slijmpropje kan geen kwaad denk ik hoor heb nu ook meer slijm en afscheiding en soms ook kleien slijmpropjes is normaal volgens de HA

20. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik hou jullie niet meer bij>

heb een hele boel bijgelezen maar niet alles.

Nieuwe dames welkom en de dames met een mk sterkte!

Deel Deze Pagina