Juni 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Laurie, 24 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leenislief

Leenislief Fanatiek lid

30 sep 2011
    1.765
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dus toch een speentje geworden? Leuk! En fijn dat je vriend er zo blij mee is!

Ga ook maar slapen nu.
    Truste mama's

2. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Mogguh mamma's

3. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Welkom sappie86&woezelnpip.
    Morgen echo's .....spannend Winnie & sweety

;)

4. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Goedemorgen! Vandaag auto naar garage voor APK.. Please please laat het niet teveel zijn.. Wil die centjes voor Tim en de baby gebruiken.... Duimen jullie mee?

Tim is vandaag door papa met de werkbus naar KDV gebracht, omdat we geen auto hadden. Hihi mooi gezicht hoe zo'n ventje van zulke dingen zo kan genieten. (en papa duidelijk ook.. :D)
    Vind ik altijd best gek zulke dingen los te laten, omdat ik hem altijd wegbreng. Nu wachten op collega, die komt om 8.10 mij ophalen. Vreemd. Zomaar een half uur niets doen, en dat 's morgens? :D

5. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Geniet er even lekker van!
    Klopt het dat ik jou banner niet zie?

6. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Mogge.
    Zo verder met schilderen, ik ben boven de hal aan het schilderen.
    Dat doe ik alleen als m'n zoon op school zit.
    Om de 10.00 uur de testen laten showen aan de dok:D

7. sw33ty22

sw33ty22 Lid

10 apr 2009
    80
    0
    0
    almere
    @mirri jazeker spannend laatste zw was er niets te zien bleek uiteindelijk ergens verstopt te zijn buiten de baarmoeder hebben ze alleen nooit kunnen vinden waar uiteindelijk een mtx injectie gehad lichte chemo om het af te breken dus we zijn erg voorzichtig met onze blijdschap.. maar ik hoop zo dat er morgen wat te zien is op de echo..

8. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    spannend die echo :) ik moet nu nog precies 2 weken wachten pfff gelukkig gaat de tijd wel snel :)

9. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    Goedemorgen meiden !

@ Danielle, heerlijk gezicht he dat genieten ! Kan ook niet wachten om dat straks zelf mee te maken.

Hier is de echo nog 12 nachtjes slapen. Maar de tijd gaat al als een speer ! Vandaag al weer 4 weken en 5 dagen ! Ik geniet van elke dag dan ik er weer een dag bij kan benoemen. Heerlijk.. jullie ook?
    Vandaag ga ik lekker de hort op met me moeder. Moet me wel inhouden om niks te kopen denk ik. Gaan de markt op en daar hebben ze altijd zulk leeuk babyspul.. Als jullie iets leuks zien, laten jullie het dan liggen, of kopen jullie het wel?

10. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    ik heb wel iets gekocht baby sokjes.
    ik vind dat het opzich wel gewoon mag toch je bent toch zwanger ;) dus genieten ...
    en de eerste aankoop is zo leuk

11. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Heel goed! gewoon lekker lieve kleine dingetjes kopen!

Hier geniet ik ook van elke dag erbij. Nu al richting de 6 weken... Blijf je goed vasthouden kleintje!!

12. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    jah ik ken dat gevoel ondanks dat ik me nog vrij goed voel ... ben ik wel bijna 6 weken ..... hoe voel jij je danielle ?

13. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    lang leve de BlackBerry's .... pff! 3de dag dat BB er dus uit ligt. Kan er helemaal niks meer mee dus heb nu op laptop weer 5 pagina's bij moeten lezen :p

woezelenpip: leuk en speentje! heerlijk he die kop van je vent als ze zo schattig vrolijk zijn whahaha.

enuhh verder niks onthouden wat er allemaal egzegt is :p iemand apk vandaag? wij moeten deze maand ook maar gelukkig op kosten van mn schoonmoeder mits die niet te hoog zijn. anders gaat de auto weg helaas. uitleg: auto van schoonmeoder gehad paar maandjes terug, zij betalen apk omdat zij afgelope jaren de auto zelf hebben gebruikt en dus de 'schade' en mankementen in hun tijd is ontstaan. Maar als ze te veel moeten betalen gaat de auto in de verkoop :(

14. sw33ty22

sw33ty22 Lid

10 apr 2009
    80
    0
    0
    almere
    poeh denk doe me zwangerschapsbroek aan ik denk dat als iemand me zo ziet dat ik het niet lang geheim kan houden maar ze zitten zo lekker!!

15. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Goed eigenlijk! Pijnlijke en volle borsten wel, maar daar ben ik blij mee. :D
    En een "zware" onderbuik, maar ben ik ook blij mee. ;)
    En met jou?

16. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    ik heb echt mega last van speeksel en wat gevoeliger borsten voor de rest zijn me darmen echt compleet van slag en word ik toch wel wat moeier en heb ik toch wel last van mijn hormonen ... en oja een puberhuidje ... heb toch wel wat dingetjes maar als ik zo bij jouw hoor dan maak dat me gelijk een stuk minder onzeker want je wilt gewoon weten dat het allemaal goed zit maar gelukkig weet ik ook wel dat het hebben van verschijnzelen niks zegt over de zwangerschap

17. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    Hier sinds eergisteren ook behoorlijk pijnlijke en vollere boobs. Maar dat is natuurlijk niet erg haha !
    Verder zijn hier ook de darmen behoorlijk van slag af !
    Maar nog steeds.. ik voel me zo ontzettend goed !!

18. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Ja, de darmen zijn wel flink aan het zoeken naar een nieuw plekje. Dat kan ik wel duidelijk merken!

19. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Bij Tim had ik ook alleen maar pijn in mijn onderrug en vollere borsten... Ik denk dat het hebben van kwaaltjes per vrouw verschillend is.

20. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    ik ben echt zo super blij met dit forum he ... als ik even zo iets hebt van waarom voel ik zo weinig dan kom ik hier elke keer weer tot de conclussie dat er mee meiden zijn die dat hebben :)
    veelmensen zegen forum,s maken je onzeker maar mij geeft het vaak rust

Deel Deze Pagina