Juni 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Laurie, 24 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

hoi dames
    hier zo misselijk als wat , heel veel last van men onderrug en heb vooral savonds en snacht enorm veel last van bandenpijn :D en heb al het zuur haha alle kwaaltjes in eens en dubbel zo erg als met men meid alleeen de misselijkheid is iets minder

2. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Gewoon zelf bellen.

3. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    De VK vertelde bij Tim toen, dat als je een echo met een kloppend hartje hebt gezien, er nog maar 3% kans is dat het misgaat...

4. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Aaah fijn meid! Lijkt erop of het goed gaat dus, super!! Bruin bloed kan gewoon toch! Fijn !!

5. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    danielle ik denk dat het oo 3 % is als het hartje goed klopt en het kindje goed op groei is want bij ons klopte het hartje in eerste instantie ook nog maar kindje liep meer dan een week achter in groei

6. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Nou meiden, ik heb zojuist ook gebeld met MvM en ze gaat me straks terug bellen voor een afspraak! Ben benieuwd :D

7. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Vond nog een test in mijn tas, net hier stiekem op het werk nog een test gedaan. :D
    Werd nog eerder donker dan controle streep, en is nóg donkerder dan controle streep.
    Goed teken dan toch?......

8. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Beter kan niet :D

9. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Dat dacht ik ook... :D

10. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    #1350 missymaaike, 12 okt 2011
    Laatst bewerkt: 12 okt 2011
    zo,n test is altijd fijn

11. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

heey dames,

Even over moeders voor moeders, het ligt er niet aan hoe lang je zwanger bent want ik ben ook nog maar 4weken en 5 dagen zwanger en nadat ik me had aangemeld belde ze me de dag erop al terug en ze komt vandaag al langs. Dus ik zou gewoon bellen, want dan komt het zker goed.

Over het cadeau? op een ander topic dat gaat over moeders voor moeders heb ik al verschillende cadeau's voorbij zien komen, armband/ ketting/ boek/ nachtlamp ahhaha maar vanavond kan ik jullie laten weten wat ik heb gekregen. Om 20:00 is ze hier :D

Kuss

12. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    ik heb omdat ik 10 weken mee doe het grote geboorte boek gekregen . ( krijg je sinds 1 okt en krijg je alleen als ej voor de 7 weken aan meld)
    en je mag kiezen tussen een ketting of armband met zoet waterparels ...

13. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    chanelle hou de rekening er mee dat je test wat lichter kan zijn omdat je niet test met ochtend urine ... ik ben me hier dood van geschrokken maar gelukkig lees ik overal dat dit ligt aan het feit dat het geen ochtend urine was en ik veel gedronken had

14. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

Ow missymaaike,

bedankt voor de tip. Ik zou me inderdaad anders wel zorgen maken ja. :cool: Ik vind het wel spannend hoor, dat gesrek vanavond want dan kan ik gewoon lekker praten over zwanger zijn wat ik nu nog tegen bijna niemand kan ahahah
    Kuss

15. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    Hahah die zorgen heb ik me al gemaakt voor jouw... ik had die dag echt super veel gedronken en deed die test en er kwam wel eeen streepje maar nou echt niet super.... dus ik was gelijk ongerust terwijl me vriend al zei je hebt echt veel gedronken dus ik op internet kijken en inderdaad dar staat dat het altijd beter is een zwangerschapstest te doen met ochtend urine en of niet te veel drinken ... en oeps had ik dat net die dag wel gedaan ;) zorgen voor nisk

16. winnie pooh

winnie pooh Actief lid

30 mei 2008
    426
    0
    0
    C.S. medewerker
    Gezellig Brabant
    Hier wel weer een hoop zorgen.
    Heb weer wat meer menstruatie achtige krampen die langer aan blijven houden.
    Ook nog steeds wat korrelig bruinverlies. Op dit moment weer wat meer.
    Google voorspelt niet veel goeds.
    Aan het bidden voor een wonder (en ik ben niet eens gelovig)

X Winnie.

17. evelienj

evelienj Actief lid

25 jun 2011
    283
    5
    18
    Hallo dames.

Wat een drukte hier weer!!

Moest van 2 dagen bijlezen, en dat is niet makkelijk, ben steeds zo enorm misselijk!!!
    gewoon niet normaal, ben al 2 dagen niet aan het werk!!

Winnie houd moed. Hoop natuurlijk dat het goed mag gaan!! Gewoon lekker rustig aan doen!

Liefs

18. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    vrijdag komt mvm bij mij :)
    Ik heb een goed gevoel vandaag echt voel me heerlijk! Even een dagje niet onzeker haha.
    Ik heb wel mega veel zin in een echo!! alleen weet ik niet wanneer ik die heb..

en over miskramen
    Bij mij is het misgegaan met 14 a 15 weken en we kwamen er pas achter met 17 weken en 4 dagen. In het begin van die zwangerschap had ik heel erg het gevoel dat het niet goed zat, hield super veel vochtvast kreeg en spatader en was erg labiel.. Maar naarmate de tijd verstreet kreeg ik er toch vertouwen in ik zat echter in de "veilige"periode.. Tot ze het hartje dus niet meer konden vinden.. Echt verschrikkelijk! we waren ontroostbaar en ze moesten een bevalling opwekken. maar ik denk dat je zoiets soms gewoon voelt..
    Ik schrijf dit niet om iemand bang te maken of voor het hoofd te stooten maar de natuur zit soms echt gek in elkaar en mijn gevoel is nu echt heel goed maar in mijn achterhoofd houd ik met alles rekening..

Maar ik denk dat juni een super maand wordt met prachtige, gezonde kindjes!!:)

19. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    winnie ik ben voor je aan het duimen!! Hopelijk gaat het goed..

20. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    @ winnie ik zou heel graag zegen het komt allemaal goed , ik hoop het zo ... wat ik wel heb geleerd van mijn miskraam niet op google kijken heeft mijn toen heel veel stress geven... maar mijn miskraam begon ook met bruin verlies ik duim voor je en hoop dat het allemaal niet doorzet

liefs

Deel Deze Pagina