Juni 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Laurie, 24 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Ook ik duim voor goed nieuws....

2. 1e wonder

1e wonder Lid

26 sep 2011
    55
    0
    0
    NULL
    NULL
    @missymaaike, wat erg zeg ik wens jullie heel veel stekte

@winnie pooh, jij ook sterkte vanmiddag

Zolang ik werk gaat het goed met mijn gedachte maar als ik thuis ben kan ik aan niets anders denken
    @leedtijd, ben net 30 en vriendlief word in maart 31

3. helma85

helma85 Niet meer actief

bwech, geen flauw idee hoelang k zwanger ben, maar word met de dag misselijker.
    Heeft iemand tips hiervoor?

4. Anneliess86

Anneliess86 Actief lid

18 apr 2011
    418
    0
    0
    Den Haag
    Sterkte missymaaike en Winnie pooh.

Ik ben nu nog 25 en als de kleine geboren is 26.
    Me vriend is nu 28 en als de kleine geboren is 29.

5. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Ik ben trouwens 29 jaar, en mijn vriend 31 jaar.

6. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    ik weet bjna 99% zeker dat dit geen vals alarm is heb helder rood bloedverlies en buikpijn en mijn zwangerschaps sympthomen zijn bijna weg dus ben wel blij dat ik nu terecht kan want kunnen ze ook is zien wat er gebeurt en waarom het met 6 weken steeds fout gaat.
    en dat probleem aan gaan pakken in de hoop dat de volgende zwangerschap wel goed gaat.
    ik stuur straks nog wel even een berichtje laat even weten hoe het gaat.

7. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    Gossie kan jullie echt noiet bijhouden hoor.....

Missymaaike sterkte , wat rot. Veel succes straks

Kan nog niet alle namen onthouden maar ik gooi eruit wat ik onderweg ben tegengekomen. Je weet vast wel dat ik het over jou heb ;)

@? Kan me voorstellen dat het moeilijk liegen is tegen je moeder....Ze zal straks vast zeggen"zo jij kan glashard liegen haha" Ik kan helaas niks verbergen voor mijn moeder, ze ziet het gelijk en weet ook vanaf dag 1 dat ik zwanger ben.

@Helma; spannend hoever je bent, ik weet wel dat vanaf 6 weken je hormonen meer hcg aanmaken en dat in week 9 de piek is en daarna weer langzaam afneemt tot week 12, ergens in die richting dus je zal wel een week of 8 zijn misschien?? Misschien toch een meimama.

@Hier; Zag voorbij komen hoe oud je bent e.d. Ik word volgende week 30 en mijn man ( 4 jaar samen , 2 jaar getrouwd) wordt in juli volgend jaar 30. Ik heb een zoontje van bijna 14 maanden.

Fijne dag vandaag.

8. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    zo even een paar dagen ontzettend druk geweest op mijn werk en elke avond vroeg het bed in. Hebben jullie dat ook? Ik lig er soms al om half negen in en dan ben ik ook gelijk weg!! In de ochtend slaap ik onrustig en al om 4 uur plassen..hoop dat dit snel minder gaat worden..
    Verder ontzettend vaak ineens misselijk vooral in de ochtend nog voordat ik opsta...iek!! Nou het is voor een goed doel, maar kan niet echt zeggen dat ik me stralend zwanger voel...Komt wel!!

@ MissyMaaike dat klinkt inderdaad niet goed.. Je had er juist zo'n goed gevoel over deze keer.. Ik vind het ontzettend rot voor jullie.. Sterkte!!

Ook voor winnie sterkte!!

Ga nog even verder teruglezen..en ik ruik een peuter met poeplucht jakkes!!! Kan ik echt niet hebben nu..maar goed neus dicht en in een recordtempo die luier verschonen!!

9. helma85

helma85 Niet meer actief

Kapida: we hebben geen flauw idee, volgende week dinsdag gaan we naar de verloskundige en dan weten we ongeveer hoelang. We zitten ook te twijfelen tussen eind mei, begin juni.
    Dat is het nadeel als je in een lange cyclus positief test.
    Het is nog extra spannend, omdat ik vorig jaar een infectie had aan mn eileider, dus de kans op een mk of bbm is bij mij vrij groot.

Ik ben 25, in december 26. Mijn man is net 27.
    Ik werk in de gehandicaptenzorg als begeleidster

10. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    ik lees dat de leeftijd en de banen nu onderwerp van gesprek zijn...leuk!! Nou ja bij mij is niet zo moeilijk aan mijn naam te zien.. Maar ik ben dus juf in het basisonderwijs 3 dgn in de week. Ik ben 27 als de beeb komt ben ik net 28. Mijn vriend wordt in dec 34...
    We hebben al een zoontje die ook in dec 3 jaar gaat worden.. dus wel leuk een baby een keer gekregen in de winter en nu gaan we het hopelijk meemaken in de zomer!!

11. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    @ Helma85 zo dat lijkt me inderdaad wel extra spannend...hopen dat het allemaal goed is! Fijn dat je dan ook weet hoe lang je precies zwanger bent..wellicht ben je dan nog een mei mama!

12. helma85

helma85 Niet meer actief

Dat zou zkr fijn zijn!
    Beginnen jullie ook al een buikje te krijgen?
    K merk dat sommige broeken strak zitten! Best grappig en heb het idee dat mn buik een beetje opgezwollen (darmen)is.

13. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    Nou ik heb zeker al wel een buikje die gedurende de dag groter aan het groeien is...zijn ook de darmen denk ik..
    Maar ik heb het nu veel meer als destijds bij mijn eerste zwangerschap. Het voelt ook constant een beetje gespannen aan..beetje groeipijnachtig..
    Denk dat ik al snel niet meer in mijn broeken pas..je ziet het ook een beetje van opzij dus trek ik maar wijde shirts aan haha..

14. Hommel82

Hommel82 Niet meer actief

Juni 2012 mama's

13/10
    Winnie Pooh 1e echo
    Sw33ty22 1e vroege echo
    17/10
    Lin 1e Echo
    Bloempje83, intake VK
    18/10
    Hope42 1e vroege echo
    Joekie 1e vroege echo (6.0 wk)
    20/10
    Nic79 1e echo bij fert
    21/10
    Linda echo
    Mirri echo
    24/10
    mamavanAmarylli eerste echo -eerste gesprek gyn
    Babsies intake VK
    firefly 6 wkn echo umcu
    25/10
    Babsies 1e echo
    26/10
    missymaaike 1e echo
    27/10
    Afrola 1e echo
    Girly - afspraak verloskundige + 1e echo
    Evelien intake vk
    28/10
    krumfrum gyn
    Bellamano: intake VK
    31/10
    Kapedi intake VK
    Hommel82 intake VK + echo 17.15
    01/11
    Roozjuh intake vk 19.45u
    Danielle1982 Intake vk 11.00 uur
    02/11
    linda250388: intvake vk
    Boefjesmama: intake Gyn, echo en kweekje
    7/11
    Maart Termijnecho + intake vk
    Hope42 - intake gyn
    8/11
    Linda vk
    Toerist18 intake vk 13.30 uur.
    9/11
    Chanelle noah intake vk+ echo 12.30
    Sappie86 intake vk+ echo 11.00
    Firefly intake vk + echo 09.30
    10/11
    Afrola Termijnecho + intake vk
    Evelien 1e termijnecho (spannend!!)
    Kapedi Termijnecho + afname bloed combitest
    15/11
    Roozjuh 1ste termijn echo 19.45u
    18/11
    Firefly 10 wkn echo umcu
    21/11
    Toerist18 1e echo 20.00 uur.
    29/11
    Chanelle noah 2de echo 20.30

Uitgerekende datum
    1 juni:
    Mirri
    2 juni:
    Missy
    Leenislief
    3 juni:
    Wonderland26
    4 juni:
    Linda
    Winnie Pooh
    Maart
    Evenlienj
    5 juni:
    Lin
    Babsies
    Summer76
    Elle84
    Annemama
    Bloempje83
    6 juni:
    Afrola
    Hoop42
    Krumfrum
    Nic79
    Bellamano
    7 juni:
    mamavanamarylli
    Volonta
    girly
    Nieuwebaby
    8 juni:
    Danielle1982
    missymaaike
    9 juni:
    Anneliess86
    10 juni:
    linda250388
    Sw33ty22
    11 juni:
    Arnoe
    12 juni:
    Joekie
    Roozjuh
    13 juni:
    1e Wondertje
    Boefjesmama
    14 juni:
    Liefdeis
    15 juni:
    Kapedi
    Firefly
    Chanelle noah
    Toerist18
    16 juni:
    Sophiee
    17juni
    woezelenpip
    18 juni:
    Sappie86
    19 juni:
    Hommel82

MvM is geweest - was nog wat te vroeg, een heel licht streepje maar toch een super boek gekregen en binnenkort verzamelen! En de 31e de eerste afspraak plus echo bij de VK - kan niet wachten!

15. Mooon

Mooon Nieuw lid

11 okt 2011
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ey meiden ik lees altijd stiekem mee maar het is hier al zo druk dat ik het maar lezen laat ik ben nu 5 weken zwanger 13 juni uitgerekend en ik wilde wat zeggen over de test van moeders voor moeders. Dat hij lichter is is omdat een normale test al reageert op 50 ml hcg en die van mvm pas met 5000 ml hcg wat overeenkomt met 5 weken zwanger zijn. Ik had de mevr dinsdag hier en zij vertelde dat,bij mij was de test ook licht maar wel positief. Nou iedereen een fijne zwangerschap toegewenst!

16. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    Hallo mama's !

Hier is gisterenavond ook mvm geweest. Test had ook geen knalstreep maar wel duidelijk !! Heb ook een mooi boek gekregen en heb gekozen voor de ketting ! Ik kan volgende week woensdag beginnen met plassen..
    Ben alleen zo bang dat die flessen gejat worden haha woon in een flat dus moet ze in de portiek zetten.. ons huis word december opgeleverd dus dan kan ik ze pas echt voor de deur zetten... Hoe doen jullie dit?

17. Nic79

Nic79 Bekend lid

11 okt 2006
    590
    0
    0
    Almere
    Missy maaike en winnie Heel veel sterkte mijn duimen draaien op volle toeren voor jullie!!!

18. Nic79

Nic79 Bekend lid

11 okt 2006
    590
    0
    0
    Almere
    MvM net langs geweest, zo'n leuk gezellig mens!
    Nou mag meteen beginnen!!! Nou gaan we dan ook maar doen ook!

En idd enorm verwend. Omdat ik zo vroeg mij aan heb gemeld beb ik ook dat mooie boek gekregen!

Nou meiden ben paddestoel cakejes aan het bakken met mijn moppies even afmaken daarna naar oma.

En dan gaat moeders lekker shoppen met een vriendin!! :D Lekker in het zonnetje!!

19. Leuk te horen al die mooie streepjes en cadeautjes!

Ik ben ook weer helemaal happy, m'n misselijkheid is weggetrokken. (even afkloppen) Hopelijk vanmiddag geen last meer van en dan komt het vanavond waarschijnlijk pas weer opzetten. Gekke hormonen.

20. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Hey meiden,
    Ik heb nog geen buikje hoor ;) Niets te bespeuren!
    Als het kindje geboren wordt ben ik als het goed is 29 maar ik ben de 19e jarig dus als ik flink overtijd raak ben ik 30 ;) Mijn vriend is 39.

Zojuist een telefoontje van MvM gehad en ze komt met een uurtje langs! Spannend :D Ben benieuwd naar die test.. Ik was zelf een beetje onzeker dus wilde vanmorgen toch weer een test gaan kopen maar dat blijkt nu dus niet nodig :D
    Hoop alleen niet dat ie te licht is want dan wordt ik alsnog onzeker :D
    Ik wou dat ik de echo al had gehad! Nog effe gedult tot dinsdag!

Deel Deze Pagina