Ik heb altijd geroepen dat ik graag voor mijn 30e moeder wil worden.. Nou dat haal ik op de valreep hihi (als alles goed gaat natuurlijk). Uitgerekend 19 juni - jarig 16 augustus (word ik 30). Mijn man is wat jonger: nu nog 27 en 28 wanneer hij papa wordt! Gelukkig heb ik kantoor werk en ben ik (nog) niet misselijk. Ik doe alles lekker rustig aan, een tandje terug zeg maar. Helaas is dat met volleybal niet zo fijn.. Normaal ram ik die ballen er over heen en gisteren sloeg ik amper raak ...
nou perfect toch hommel82. Ik wilde altijd voor mijn 30ste de eerste 2 gekregen hebben, nou... mooi gelukt met de twin, maar anders was het zeker niet gelukt. Ik ben 32 als nr 3 komt en de papa 33
Haha hier ook altijd geroepen, voor ons 30ste willen we papa en mama zijn. Helaas niet gelukt (zijn al 13 jaar samen) toen mijn vriend 29 werd in 2010 zij hij die 30 komt nu wel smerig dichtbij. We hebben dus een heel gezellig maar vooral druk leventje maar het begon van het voorjaar ineens te kriebelen en ik wilde natuurlijk zakenlijk alles op orde hebben, zou het zonde vinden om te moeten stoppen met mijn bedrijfje
De misselijkheid was alweer terug dus zit alweer aan de droge toastjes. Hoe doen jullie dat op je werk? Ben blij als deze periode voorbij is, maar de weken gaan gelukkig snel voorbij.
Ik heb trouwens dit lijstje met hcg waarden gevonden. Zag dat er een aantal meiden vragen over hadden. 9Maand.com... Zwanger worden... En dan? Zwangerschap, bevalling en je baby!
Dag dames!! Daar ben ik weer, na 2 dagen enorm misselijk te zijn geweest!!! Winnie en maaike hebben jullie al wat meer nieuws?? Sterkte! Als alles goed mag gaan ben ik 29 als ons kindje word geboren, mijn man nog 33? 4e uitgeteld, mijn man wordt de 15e 34. Hopelijk weer een verjaardag erbij in juni, onze kleine wordt dan de 6e verjaardag in 1 maand!! ga straks de deur maar weer eens uit, een beetje frisse lucht zal me goed doen. Hoop wel dat de misselijkheid weg blijft. Jullie ook aan het aftellen voor de echo? Vandaag nog 4 weken pfff wat duurt dat toch lang!!! Liefs
Hey bloempje bedankt heb even gekeken is wel interessant. Mijn clearblue met indicator gaf bij 2 dagen overtijd al 3+ aan was jij dat die toen zei dat hij dat pas bij 20.000 hcg deed??? Vind het toch wel gek ook als ik naar de tabel kijk.. Maar goed zal wel gewoon meer HCG produceren ofzo. Is ook wel te merken hoor! Ik ben ook veel misselijk..ook vaak aan de droge toastjes een appel helpt ook goed...
Hoi juni 2012 mama's Is er nog plaats voor een mama die in juni 2012 uitgerekend is van haar 2e wondertje??? Mijn kwaaltjes: wat krampen in mijn onderbuik, gisterenavond en vanmorgen eerste misselijkheids verschijnselen,mijn borsten zijn gevoelig, veel plassen. 1 november kijken hoe ver ik ben, ik heb namelijk een cyclus waar geen pijl op is te trekken dus ben bij mijn ticker er maar vanuit gegaan dat ik nog maar 4 weken was bij het testen. Gisteren gelijk aangemeld bij MvM. Alle juni 2012 mama's gefeliciteerd!!!!!!
Hallo dames en alle nieuwe mama's gefeliciteerd ! Ik lees jullie reacties nog elke dag, maar ik reageer niet omdat het een beetje te snel gaat... elke dag 20-30 nieuwe pagina's.. is al een hele klus om alles na te lezen @maaike: ik vind het echt vreselijk voor je, ik hoop dat het bloed niks met je baby te maken heeft... misschien komt het nog goed.. ik duim voor je! @hier: ik heb elke dag krampjes in mijn onderbuik en soms trekken ze zelfs tot mijn tenen!! (net als bij mijn menstruatie)... en ik heb elke dag hoofdpijn, en gevoelige buik, en gevoelige borsten en ik ben zo moe, echt lui moe... ik kan niet wachten tot maandag 15:00 uur dat ik met mijn eigen ogen zie dat alles goed is... anders geloof ik het niet... Ik zie ook dat veel van jullie al echte buiken hebben... nou.. ik heb bijna niks.. ik kan nog steeds mijn broek maat 36 aan, zonder enig verschil.. en aan de andere kant denk ik... zolang ik geen bloedverlies heb is het waarschijnlijk goed... Met welke test kan ik zien hoeveel hcg ik heb??
Welkom en gefeliciteerd voor alle nieuwe mama's. Zo zoonlief ligt even op bed te slapen. En nu even verzinnen wat ik straks ga doen. Denk maar even langs mijn moeder even kijken hoe het met haar gaat en proberen mezelf niet te verraden Na leeftijd en beroepen, Waar komen jullie vandaan? Ik uit Noord Brabant, Oosterhout dat ligt naast Breda. Wie volgt?
De waardes van CB weet ik niet, maar 3+ met 2 dagen overtijd is wel snel volgens mij. Misschien 2? Ik ben hier ook heel de dag aan het eten. Heb al 2 crackers met kaas, 4 boterhammen, 2 pakjes toastjes een tomaat en dropjes. Voor vanmiddag heb ik nog een appel en een tomaat liggen. Ik blijf maar eten tegen de misselijkheid in de hoop dat het wegtrekt.
hey allemaal! MvM is net weer weg en ik heb een PRACHTIG boek gekregen, een armbandje een tijdschrift en een mooie test in een doosje! http://www.mijnalbum.nl/Foto-VWVQQZT6-1.jpg
En is er iets bekend bij de dames die in onzekerheid zitten? Ik hoop op goed nieuws vanuit jullie !!! Kuss
@ alle, helaas is het toch echt weer een miskraam ... de gyn gooit het maar op domme pech en zegt dat het niks zegt over een eventueel nieuwe zwangerschap. voor de rest wil ze geen onderzoeken doen , dus ga toch maar is verder kijken , voor een second opion in de hoop dat het allemaal toch nog goed komt. zou iemand mij uit de lijst willen halen. ik wens jullie allemaal een super fijne zwangerschap winny ik hoop dat het voor jouw anders afloopt laat jij het mij even horen via een pb want zou voorloppig niet op dit forum zijn doet te veel pijn . over 3 dagen zou ik uitgerekent zijn van ons eerste kindje en moet nu ook verwerken dat dit kindje er ook niet zou komen
@joekie dat ziet er leuk uit!! Leuk dat je er een foto van hebt gemaakt. @ Bloempje ja 2 zou kunnen mijn moeder is ook deel van een tweeling 2-eiig.. Maar goed zou ik best wel eng vinden als dat zo is..ook wel leuk.. Maar daar ga ik nog maar niet over nadenken.. Zal er vast eentje zijn denk ik.. Maar goed ik vond het ook wel snel een 3+ en ben niet eerder bevrucht, want heb regelmatige cyclus.. Nou ja ben gewoon een hormoonbom!! Ik eet ook veel en dan zakt de misselijkheid wel wat weg om dan na 2 uurtjes weer terug te komen..dus eet ook vaker.. Probeer wel redelijk gezond te eten dat wel..
@missymaaike ik lees het net...wat erg...heel veel sterkte! bah bah bah wat naar...ben er even stil van.
@Missymaaike, heel veel sterkte weer met dit verlies. Begrijpelijk dat je nu even niet op het forum wil zijn. Dikke knuffel.