het is gewoon echt kut ! met een hoofdletter K ben nu wel aan het kijken naar de mogelijkheid om een secion opion te doen want wil er neit bij zitten en het gewoon weer laten gebeuren terwijl het mischien op te lossen valt
Ach Jeetje Maaike... Heel erg veel sterkte gewenst... Wat moet dit ongelooflijk k*t voelen.. sterkte!!!
@mismaaike. Gatver wat onwijs klote zeg. Heel veel sterkte en neem de tijd om het een plek te gaan geven. Was je het kindje al kwijt of krijg je ook nog het gedoe van een behandeling/medicatie? Heel veel sterkte!
ik moet wachten tot ik het zelf verlies , schijnt het beste te zijn ... hoop dat het nu wat sneller gaat want weet nog van vorige keer dat het echt heel lang duurde ga nu me lekker richten op het trouwen in de hoop dat we in wat rustiger vaar water komen
Jeetje maaike, wat een verschrikking!! Ik kan me voorstellen dat je even niet teveel op dit forum wilt rondhangen Veel sterkte meid!!
Maaike nee! Kolere wat K*T!!! En dat die vrouw ook niks wilt doen met onderzoeken ofzo. Zeker een second opinion vragen hoor! Desnoods in ander ziekenhuis. Onwijs veel sterke meid
Juni 2012 mama's 13/10 Winnie Pooh 1e echo Sw33ty22 1e vroege echo 17/10 Lin 1e Echo Bloempje83, intake VK 18/10 Hope42 1e vroege echo Joekie 1e vroege echo (6.0 wk) 20/10 Nic79 1e echo bij fert 21/10 Linda echo Mirri echo 24/10 mamavanAmarylli eerste echo -eerste gesprek gyn Babsies intake VK firefly 6 wkn echo umcu 25/10 Babsies 1e echo 27/10 Afrola 1e echo Girly - afspraak verloskundige + 1e echo Evelien intake vk 28/10 krumfrum gyn Bellamano: intake VK 31/10 Kapedi intake VK Hommel82 intake VK + echo 17.15 01/11 Roozjuh intake vk 19.45u Danielle1982 Intake vk 11.00 uur 02/11 linda250388: intvake vk Boefjesmama: intake Gyn, echo en kweekje 7/11 Maart Termijnecho + intake vk Hope42 - intake gyn 8/11 Linda vk Toerist18 intake vk 13.30 uur. 9/11 Chanelle noah intake vk+ echo 12.30 Sappie86 intake vk+ echo 11.00 Firefly intake vk + echo 09.30 10/11 Afrola Termijnecho + intake vk Evelien 1e termijnecho (spannend!!) Kapedi Termijnecho + afname bloed combitest 15/11 Roozjuh 1ste termijn echo 19.45u 18/11 Firefly 10 wkn echo umcu 21/11 Toerist18 1e echo 20.00 uur. 29/11 Chanelle noah 2de echo 20.30 Uitgerekende datum 1 juni: Mirri 2 juni: Missy Leenislief 3 juni: Wonderland26 4 juni: Linda Winnie Pooh Maart Evenlienj 5 juni: Lin Babsies Summer76 Elle84 Annemama Bloempje83 6 juni: Afrola Hoop42 Krumfrum Nic79 Bellamano 7 juni: mamavanamarylli Volonta girly Nieuwebaby 8 juni: Danielle1982 9 juni: Anneliess86 10 juni: linda250388 Sw33ty22 11 juni: Arnoe 12 juni: Joekie Roozjuh 13 juni: 1e Wondertje Boefjesmama 14 juni: Liefdeis 15 juni: Kapedi Firefly Chanelle noah Toerist18 16 juni: Sophiee 17juni woezelenpip 18 juni: Sappie86 19 juni: Hommel82 Tussenstand: 41 dames Missymaaike, ik heb je van de lijst gehaald zoals je vroeg. Sterkte
hellemaal niet werd weg gestuurd .... met de woorden het komt wel goed ik maak me geen zorg dus erg vreemd heb nu naar een kliniek gemaild in brabant ..... om te kijken wat hun zegen
Ik voel me ook onzeker.De ene dag ben ik er zeker van dat het goed zit en de andere dag denk ik: waarom ben ik toch niet misselijk?Of waarom heb ik geen hongergevoel? Maar ik heb geen buikpijn,geen bloedverlies,dus ik heb goede hoop dat het goed zit.Ook ik heb bijna een echo.As dinsdag! We zijn ook erg benieuwd!
je moet in elk geval zorgen voor een echo als alles achter de rug is om te kijken of je schoon bent. Of bleek vandaag dat je vanochtend het vruchtje al bent verloren?
@missymaaike: ik vind het zo erg voor jullie!! Ik ben er stil van! Dat het zo snel weer gaan kan...wat moeilijk voor jullie! Heel veel sterkte meis! Knuff
ze maken niet eens een echo voor of na heb nu een afspraak gemaakt bij de geergen kliniek ... vind het gewoon allemaal heel erg vaag en wil en kan het gewoon niet goed keuren dat er gezegt word domme pech en we doen voor de rest ook geen onderzoek
Dat kreeg ik maandag ook te horen. Pas na 3x kom je in aanmerking voor het chromosonen onderzoek. En dat terwijl ik dit jaar nu al 3x een foutieve zwangerschap heb gehad, maar de bbz telt niet mee als miskraam. Sterkte hopelijk kunnen ze je bij Geertgen wel helpen. Maar los daarvan je moet echt nog wel om controle echo vragen hoor. Het is heel belangrijk dat alles weg is.
zij zei van dat , het chromonson onderzoek dat dat eigelijk niet meer gedaan word erg vaak dus had echt zo iets volgens mij bij sommige ziekenhuizen nog wel ook zei de assistente we moeten gewoon zorgen dat jouw slijmvlies optimaal word en zij zei weer van ja daar kunnen wij niks aan doen heb over geertgen veel goede verhalen gehoord
Heel veel sterkte maaike, voor jullie allebei natuurlijk. Vind het heel naar voor jullie. Liefs Evelienj