Goh wat leuk! ik voel me opeens gewoon een broekie in alle andere topics was ik altijd de oudste (over week of 6 hoop ik 40 te worden)
Juni Bevallijst Wie is wie: Afrola: mama van: dochter (1) Bloempje83: mama van: zoon (2010) Hoop42: mama van dochter (17) en 3 zoons (16,14,12) Krumfrum: 32 jr mama van:zoon (3) Laurie: mama van: dochter (2) Linda: 29 jaar, mama van: Zoon (4) Lin: 27jr, verwacht mijn 1e kindje Missy:24 jr, Mêm van zoon (1) Mirri: mama van 2, nr 3 is onderweg Volonta:30 jr. mama van: dochter (2009) Winnie Pooh: mama van 1 zoon (2006) Babsies:25jr verwacht mijn 1e kindje Maart: 28jr verwacht mijn 2e kindje Juffie27: 27jr mama van 1zoon (2008) Minigup: 26jr, Evenlienj: Bibi24:24jr, Mirri, 41jr, mama van 2 zoons (14&13) Bijzonderheden: 7/10 Laurie Echo 13/10 Winnie Pooh 1e echo 17/10 Lin 1e Echo Bloempje83, intake VK 21/10 Linda echo Mirri echo 24/10 Babsies intake VK 25/10 Babsies 1e echo 27/10 Afrola 1e echo 28/10 krumfrum gyn 8/11 Linda vk 10/11 Afrola Termijnecho + intake vk Uitgerekende datum 1 juni: Mirri 2 juni: Missy 4 juni: Laurie Linda Winnie Pooh Maart Evenlienj 5 juni: Lin Babsies 6 juni: Afrola Hoop42 Krumfrum Bloempje83 7 juni: Volonta GEBRUIKSAANWIJZING LIJST (Druk op Quote bij de laatste up tot date lijst. Dan bij het eerste Letter (J) " juni beval lijst je cursor zetten dan naar de laatste naam/woord gaan en tegelijk shift indrukken zo selecteer je en druk je op kopie met je rechtermuisknop. Die plak je met plakken in een nieuw berichtje en vul aan wat je wilt toevoegen) Wel Quote weg halen want anders kunnen we de lijst niet overnemen. Dus zorg dat je niet in een reactie reageert ============= Zo de ervaren mama's er ook even bijgezet. Helemaal leuk zn gemengde groep Er staan veel leuke tips online om het familie te vertellen. Shirt laten drukken voor de grote broer of grote zus (Prenatal heeft ze ook) Bij de bakker iets voor de koffie laten maken met een tekst/echo Echo inlijsten Bos bloemen met sokjes en of speentjes en dan niks zeggen en wachten op reactie Dat zijn wel de dingen waar ik over nadenk (ja behalve dat shirt want het is de 1e) Groetjes
Dag meiden! Als eerste van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!! Ik had me gister gemeld, maar had toen 1 x bruinverlies. Durfde het toch niet aan.. Maar het is nu over, gelukkig! En de streep wordt ook steeds donkerder. Bij onze zoon ook nooit een mega test gehad. Dus ik vertrouw erop... Ik ben 29 jaar, mama van een 2,5 jarige zoon. Ik ben 8 juni uitgeteld.. En oei oei, wat spannend weer hé... hihihi
Wow wat een rijkdom en drukte . Ik was gewaarschuwd voor pubers... maar kan ook erg lachen met de pubertijdperikelen van m'n jongens. Iedere leeftijd heeft z'n charme hè ;D
Mooie oplopende streep Danielle. Welkom alle nieuwe mams. Voorlopig blijft er wel bijkomen, we zijn pas bij 8 juni ;D
Zo moest weer even goed bijlezen...leuk inderdaad een gemengde groep @ Danielle fijn dat de streep donkerder aan het worden is! @ Lin bedankt voor de tips..ik vind het wel leuk om onze zoon een t-shirt aan te doen met daarop grote broer of iets dergelijks...bij de prenatal hebben ze zoiets inderdaad maar zelf een tekst laten drukken lijkt me ook wel leuk! Las dat er waarschijnlijk nog meer dames bij gaan komen aangezien we nu bijna halverwege juni zijn ongeveer....nou dat gaat lekker druk worden dan Ik probeer wel zoveel mogelijk te reageren, maar lukt niet altijd...in ieder geval een fijne dag allemaal!!
Juni Bevallijst Wie is wie: Afrola: mama van: dochter (1) Bloempje83: mama van: zoon (2010) Hoop42: mama van dochter (17) en 3 zoons (16,14,12) Krumfrum: 32 jr mama van:zoon (3) Laurie: mama van: dochter (2) Linda: 29 jaar, mama van: Zoon (4) Lin: 27jr, verwacht mijn 1e kindje Missy:24 jr, Mêm van zoon (1) Mirri: mama van 2, nr 3 is onderweg Volonta:30 jr. mama van: dochter (2009) Winnie Pooh: mama van 1 zoon (2006) Babsies:25jr verwacht mijn 1e kindje Maart: 28jr verwacht mijn 2e kindje Juffie27: 27jr mama van 1zoon (2008) Minigup: 26jr, Evenlienj: Bibi24:24jr, Mirri, 41jr, mama van 2 zoons (14&13) Danielle:29jr. mama van zoon (2) Bijzonderheden: 7/10 Laurie Echo 13/10 Winnie Pooh 1e echo 17/10 Lin 1e Echo Bloempje83, intake VK 21/10 Linda echo Mirri echo 24/10 Babsies intake VK 25/10 Babsies 1e echo 27/10 Afrola 1e echo 28/10 krumfrum gyn 8/11 Linda vk 10/11 Afrola Termijnecho + intake vk Uitgerekende datum 1 juni: Mirri 2 juni: Missy 4 juni: Laurie Linda Winnie Pooh Maart Evenlienj 5 juni: Lin Babsies 6 juni: Afrola Hoop42 Krumfrum Bloempje83 7 juni: Volonta 8 juni: Danielle GEBRUIKSAANWIJZING LIJST (Druk op Quote bij de laatste up tot date lijst. Dan bij het eerste Letter (J) " juni beval lijst je cursor zetten dan naar de laatste naam/woord gaan en tegelijk shift indrukken zo selecteer je en druk je op kopie met je rechtermuisknop. Die plak je met plakken in een nieuw berichtje en vul aan wat je wilt toevoegen) Wel Quote weg halen want anders kunnen we de lijst niet overnemen. Dus zorg dat je niet in een reactie reageert
@Danielle: Welkom, gefeliciteerd. Spannend he! Testjes zijn wel te zien hoor ik heb je op de lijst gezet. @Juffie: Ja, ik denk dat je omgeving dat ook als een mooie herinnering ziet als je er iets speciaals van maakt. @Hier: Vanmorgen voor het eerst boven de wc gehangen."O ja zo was dat" Het maakt me allemaal niet uit. Ben zo blij
hi meiden ik kom mij hier ook melden!! Zwanger naar eerste IUI van nr 3 al een tweeling! Ik heb nog niet alles gelezen maar iedereen natuurlijk van harte!! Spannend allemaal he?!!
Juni Bevallijst Wie is wie: Afrola: mama van: dochter (1) Bloempje83: mama van: zoon (2010) Hoop42: mama van dochter (17) en 3 zoons (16,14,12) Krumfrum: 32 jr mama van:zoon (3) Laurie: mama van: dochter (2) Linda: 29 jaar, mama van: Zoon (4) Lin: 27jr, verwacht mijn 1e kindje Missy:24 jr, Mêm van zoon (1) Mirri: mama van 2, nr 3 is onderweg Volonta:30 jr. mama van: dochter (2009) Winnie Pooh: mama van 1 zoon (2006) Babsies:25jr verwacht mijn 1e kindje Maart: 28jr verwacht mijn 2e kindje Juffie27: 27jr mama van 1zoon (2008) Minigup: 26jr, Evenlienj: Bibi24:24jr, Mirri, 41jr, mama van 2 zoons (14&13) Danielle:29jr. mama van zoon (2) Nic79: 31jr, mama van tweeling dochter & Zoon (3) Bijzonderheden: 7/10 Laurie Echo 13/10 Winnie Pooh 1e echo 17/10 Lin 1e Echo Bloempje83, intake VK 20/10 Nic79 1e echo 21/10 Linda echo Mirri echo 24/10 Babsies intake VK 25/10 Babsies 1e echo 27/10 Afrola 1e echo 28/10 krumfrum gyn 8/11 Linda vk 10/11 Afrola Termijnecho + intake vk Uitgerekende datum 1 juni: Mirri 2 juni: Missy 4 juni: Laurie Linda Winnie Pooh Maart Evenlienj 5 juni: Lin Babsies 6 juni: Afrola Hoop42 Krumfrum Bloempje83 Nic79 7 juni: Volonta 8 juni: Danielle GEBRUIKSAANWIJZING LIJST (Druk op Quote bij de laatste up tot date lijst. Dan bij het eerste Letter (J) " juni beval lijst je cursor zetten dan naar de laatste naam/woord gaan en tegelijk shift indrukken zo selecteer je en druk je op kopie met je rechtermuisknop. Die plak je met plakken in een nieuw berichtje en vul aan wat je wilt toevoegen) Wel Quote weg halen want anders kunnen we de lijst niet overnemen. Dus zorg dat je niet in een reactie reageert
Welkom nic, Lin fijn dat je blij boven de wc hangt je bent er wel vroeg bij, zijn t niet gewoon de zenuwen ? Danielle; angst ben ik al voorbij, ik weet wat ik kan verwachten en reken nergens meer op. Maar hou er wel rekening mee dat we weer n klein kansje hebben. Ik leg me erbij neer maar de onzekerheid maakt wel dat ik me kwetsbaar voel. En dat ik nu een zware verkoudheid heb ook. Maar das ook een goed teken dat m'n lichaam druk bezig is om t kindje te maken en ik Ff minder weerstand heb. Ben anders nooit ziek maar wel aan t begin van de vorige zwangerschappen. Waar anderen misselijk worden krijg ik minder weerstand.
@Laurie, wat ben je vroeg voor n eerste echo ? Dat is t enige waar ik wel tegenop zie en mijnes is pas 21 okt. ! Lin ik zie in je onderschrift dat je cyclus tussen 26 en18 schommelt van hoeveel dagen cyclus ben je met t uitrekenen van de bevaldatum uit gegaan ? @Nic wanneer ben jij uitgerekend ? Leuk een tweeling heb je daar nu weer kans op ? Nu ik ziek thuishang kan ik uitgebreid kletsen maar wanneer ik weer fit benminder hoor
Mirri wat heb jij al veel meegemaakt zeg! Nou deze uk blijft vast zitten Ja de kans op een tweeling bestaat wel, maar ga er niet vanuit tijdens de echo zagen ze maar een folik groeien Ik ben 6 juni uitgerekend heb mij zelf erbij gezet hoor
We wachten het rustig af Nic. Ben erg blij met m'n jongens die 14&13 jaar geleden spontaan zijn gekomen En we zien wel of ons nog een kadootje gegund is.
Hallo meiden, ik zou me ook voorstellen. Ik ben 35 en zwanger van mijn 1ste IVF poging (na 6 mislukte iui's) en hopenlijk blijft het ook zo. Behalve verstopte darmen, zere borsten en af en toe pijn in mijn bekken heb ik geen andere kwaaltjes, het zou heel mooi zijn als het zo blijft. We hebben het nog aan niemand verteld, ook niet aan familie, eerst wachten we op de echo van 17 okt. en hopenlijk krijgen we een kloppend hartje te horen of te zien... of is het misschien nog net ietsje te vroeg??
Nieuwe meiden welkom en gefeciliteerd. Mirri: ben inderdaad vroeg met echo maar heb direct voor deze zwangerschap (heb niet eens een menstruatie gehad) een buiten baarmoederlijke zwangerschap gehad. De kans dat je dit nog een keer krijgt is groter dan dat je het een eerste keer krijgt. Vandaar deze vroege echo om te kijken of het nu wel gewoon netjes in de baarmoeder zit. We zullen dan dus helaas nog niets horen over een hartje die klopt, maar we horen wel of het dit keer wel op de goede plek zit.
Dag meiden, Donje, wat vervelend meid. balen!!! Bij mijn vmk begon het bij mij ook met bruinverlies en de testen werden steeds lichter dus ik zag het toen ook al echt aankomen. Voor alle nieuwe meiden WELKOM! gezellig Hier heb ik gisteren middag nog een test gedaan en was zo donker dat donkerder eigenlijk niet kan. super gevoelige borsten. Maar het blijft spannend. Ik zie dat de meeste van jullie al de vk hebben gebeld. ik denk dat ik dit maandag ook maar eens ga doen.
Oké Laurie dan is het wel fijn dat je al vroeg wat duidelijkheid krijgt. Hoop dat t frummeltje op de juiste plaats zit. Welkom summer, je hebt een pittig traject achter de rug. Succes