Goedemorgen allemaal, Ik mag me ook hier melden Ik ben Kim, getrouwd en moeder van Djayson van 2,5 jaar Afgelopen woensdag al een testje gedaan die heel licht was (middag urine) Donder opnieuw getest, ook middag urine en deze was duidelijk Gisteren een clearblue met indicator gedaan (opnieuw middag urine) en die gaf 1-2 weken aan (ik test beter met middag urine hihi) Mijn uitgerekende datum heb ik zelf op 26 juni, want op 3 oktober had ik een positieve ovuluatietest ik heb een cyclus van 5 weken, dus al vrij vroeg positief getest! Dit had ik achteraf met Djayson ook, positieve test op 3,2 weken.. Ik ga me best doen om hier veel mee te lezen en te schrijven Ik vind het erg spannend allemaal omdat ik in mei een miskraam heb gehad met 9 weken.. Ik mag nu met 8 weken een echo, maar ja vorige keer was het met 9 weken fout gegaan, dus erg spannend hihi.. Het grappige is, dat ik altijd gezegd heb dat ik dit jaar nog zwanger op vakantie ga, en dat klopt want ik ga over 2 weken op vakantie hahaha Mijn werk weet het al, want werk in de kinderopvang en ja, moet toch een plekje hebben voor ukkie, aangezien er wachtlijsten zijn..
Nanni gefeliciteerd!! 26 juni! Jeetje, wat een gat zit er dan in onze lijst zeg! Nog 4 dagen en mensen maken een juli topic aan!! Vind het toch wel snel gaan nu zo ineens
Juni 2012 mama's 17/10 Lin 1e Echo Bloempje83, intake VK Minifien, intake VK 18/10 Hope42 1e vroege echo Joekie 1e vroege echo (6.0 wk) 20/10 Nic79 1e echo bij fert 21/10 Linda echo Mirri echo 24/10 mamavanAmarylli eerste echo -eerste gesprek gyn Babsies intake VK firefly 6 wkn echo umcu 25/10 Babsies 1e echo Winnie Pooh 2e echo 27/10 Afrola 1e echo Girly - afspraak verloskundige + 1e echo Evelien intake vk 28/10 krumfrum gyn Bellamano: intake VK 31/10 Kapedi intake VK Hommel82 intake VK + echo 17.15 01/11 Roozjuh intake vk 19.45u Danielle1982 Intake vk 11.00 uur 02/11 linda250388: intvake vk Boefjesmama: intake Gyn, echo en kweekje 7/11 Maart Termijnecho + intake vk Hope42 - intake gyn 8/11 Linda vk Toerist18 intake vk 13.30 uur. 9/11 Chanelle noah intake vk+ echo 12.30 Sappie86 intake vk+ echo 11.00 Firefly intake vk + echo 09.30 10/11 Afrola Termijnecho + intake vk Evelien 1e termijnecho (spannend!!) Kapedi Termijnecho + afname bloed combitest 15/11 Roozjuh 1ste termijn echo 19.45u 18/11 Firefly 10 wkn echo umcu 21/11 Toerist18 1e echo 20.00 uur. 29/11 Chanelle noah 2de echo 20.30 Uitgerekende datum 1 juni: Mirri 2 juni: Missy Leenislief 3 juni: Wonderland26 4 juni: Linda Winnie Pooh Maart Evenlienj 5 juni: Lin Babsies Summer76 Elle84 Annemama Bloempje83 6 juni: Afrola Hoop42 Krumfrum Nic79 Bellamano 7 juni: mamavanamarylli Volonta girly Nieuwebaby 8 juni: Danielle1982 9 juni: Anneliess86 10 juni: linda250388 Sw33ty22 11 juni: Arnoe 12 juni: Joekie Roozjuh 13 juni: 1e Wondertje Boefjesmama 14 juni: Liefdeis 15 juni: Kapedi Firefly Chanelle noah Toerist18 16 juni: Sophiee 17juni woezelenpip 18 juni: Sappie86 Minifien Einneh 19 juni: Hommel82
@winnie; Gefeliciteerd wat fijn dat alles goed was @Einneh; wat een leuke foto haha...uhhhmmm ik raad wortel of spagetti haha iets oranje in ieder geval @Toerist; lief buikje @Nanni; Welkom en gefeliciteerd, ja heb mijn nieuwe telg ook al ingeschreven enne heerlijk nog even op vakantie. @Hier; alles hetzelfde als gister Geen nieuws. Fijn weekend allemaal, kom vanmiddag nog wel even checken.
Goedemorgen allemaal! Heb afgelopen dagen wel mee gelezen maar geen tijd gehad om te reageren, dus bij deze.. @ Missymaaike heel veel sterkte! Hoop dat je het een plekje kan geven.. @ Joo2, Welkom! Ook voor ons is het ons eerste kindje, spannend he! @ Einneh, Welkom! En wat een mooi ventje heb jij! Heerlijk! Heb helaas geen schoonouders meer en ook mijn moeder is al jong overleden. Word dus extra bijzonder om het aan mijn vader en vriendin te vertellen.. Hoe we dat gaan doen weet ik nog niet.. @ Anneliess86 jou manier van vertellen met dat gedichtje is ook erg leuk! @ Bloempje86 wat vervelend dat je je zo ziek voelt.. Voel je je vandaag al weer wat beter? Rustig aan doen! @ Leenislief wat lastig met dat loten.. Zou gewoon mee doen met de loting, is nog zon eind weg, loten ze tegen die tijd maar weer op nieuw! @ Roozjuh, leuk die cakejes! Erg creatief! @ WinniePooh, fijn zeg van je echo! Goed nieuws dus, nu hopen dat het bruinverlies ook weg blijft, word je alleen maar onzeker van! @ Sweety, hoe was je echo? @ 1ewonder, ben benieuwd naar je freubel! @ Toerist18, mooi buikje! @ Nanni1996, Welkom! Wanneer moet je de kinderopvang regelen? Of zou dit per regio/ provincie verschillen? Heb me donderdag via de site aangemeld bij MvM. Ben benieuwd wanneer ze bellen. De vraag kwam voorbij waar iedereen vandaan komt, ik woon in drenhte, Assen. Heb het topic met de juni buikjes ook voorbij zien komen, leuk! Zelf heb ik echt nog helemaal geen buik.. Alleen s avonds is mijn buik wat opgezet. Fijne dag allemaal!
Dan schelen wij maar 1 dag Leenislief. Ik was gister "al" 7 wkn Merk dat de misselijkheid wat minder wordt, ga er maar van uit dat ik aan de hormonen gewend raak.
Ik vind van jou geen echodatum op de lijst Leenislief, heb je al een afspraak ? Volgende week wordt t druk, 17,18,20ste echo's en de 21ste onze echo..0-0 woeah spannend
Haai haai, Afgelopen dinsdag een dikke positieve test, onverwacht want we sloegen eigenlijk deze maand over (ahum ) Uitgerekend op 16 juni 2012 Ik heb een dochter van 20 maanden, was dus ook een februari 2010 mama (samen met bloempje83). Maar net zo goed weer spannend deze keer! Vandaag precies 5 weken
Nanni, Evenstar, Einneh en Joo: Gefeliciteerd! en welkom! Probeer het hier goed te volgen, maar o o wat is de groep gezellig groot aan het worden! Las dat Sweety een echo heeft gehad? Hoe was het?? Hier gisteren de vk gebeld, maar die nemen op vrijdag niet op...maandag heel de dag aan het werk, dus dan wordt het dinsdag bellen. Heb zo zin in de eerste afspraak! Hoop dat ik snel een afspraak voor de echo kan gaan maken. Wil nu toch wel heel graag weten of alles naar wens gaat daar binnen! Geniet allemaal van het mooie weekend! Hier duiken we vanmiddag de stad nog even in! Liefs Volonta!
Hallo allemaal ! hebben jullie veel last van kwaaltjes... ? ik ben nu ruim 6 weken en had vorige week pijnlijke borsten maar nu niet meer.. en voorderest helemaal geen kwalen, misselijkheid of iets dergelijks.. is dat normaal?? zou bijna willen dat ik iets voelde.. dan heb je nog een soort bevestiging!
Welkom nieuwe mama's !!!!! Gefeliciteerd Vraag van de dag: Waar kom je vandaan? Ik kom uit Flevoland Lelystad. Mijn man uit Zwijndrecht en is hierheen gekomen. Zijn met 4weken al samen gaan wonen want we wilde beide geen LAT-relatie Na bijna 4jaar gaat het nog steeds SUPER!
hoi dames, @vraag van de dag, Ik kom uit brabant, in de buurt van Tilburg.... Meer kan ik er nog niet over zeggen ahahah dat komt pas als ik na de 2de echo iedereen heb ingelicht @ kwaaltjes, Ik heb er niet zoveel last van, wel gevoelige borsten, sávonds niet kunnen slapen en overdag doodmoe... ehm... verder heb ik op het moment ook nog niet zoveel, ow ja een erg opgezette buik mijn baarmoeder is denk ik al veel ruimte aan het maken ahahha en mijn darmen doen ook goed hun werk Ow en menstruatiekrampen maar dat word nu steeds minder, dat heb ik nog maar af en toe op de dag. en hebben jullie ook al positiekleding ingeslagen? hahaha ik wel... Kuss
@Vraag van de dag....Woon in Zui-Holland heel dicht bij het strand en ben 4 jaar samen met mijn man waarvan 2 jaar getrouwd.
Hoi mama's! Welkom nieuwe mama's. Zitten we al op 26 juni joh! zo nou dan is het eind in zicht, wel nodig ook met zn druk topic he. Ik heb mn buik op de fotogezet op het juni buiken topic Vandaag gewerkt. Vanmorgen wakker geworden de wc pot weer ns gezien, ontbeten, onderweg naar werk(uit voorzorg een zak mee) spugen in de auto net een straat voor mn werk.. dat had mn collega id gaten. Dus die vroeg, wat stond jij nou raar met de auto langs de weg? Uh ja ik was ziek voedselvergiftiging gister vis op niet lekker gevallen heel de nacht al ziek enzo... uhhhhhh hij trapte dr in! Thank god!!! nou heel de dag misselijk, nog een niet te frisse reanimatie erachteraan dat deed ook wonderen. Maar heb alles binnen kunnen houden net een douche gepakt en met mn voetjes op de bank.. chillen! Hopelijk morgenochtend niet weer t zelfde ritueel, want dan meld ik me ziek hoor. Hoe was jullie dag? Groetjes
@ Buikjes: mijn buik is de hele dag opgezet heb ik het idee..... heb nu een broek aan die niet lekker meer zit...... @ Evenstar: gefeliciteerd en welkom! @ kwaaltjes: ik heb last van mijn boobies en van mijn onderbuik/liezen, maar dat had ik bij de 1e ook dus das niet vreemd. Heb nu alleen al wel melk @ vraag van de dag: ut Fryslan, ergens in het midden . Wij wonen 5 jaar samen waarvan 3 jaar getrouwd @ positiekleding: ik heb alles boven in een bak zitten, dat zal zeer binnenkort wel naar beneden komen...... @ hier: vandaag met mem en de kleine naar de stad geweest. Alleen maar spullen voor de kleine gehaald: winterjas, muts, sjaal, pantoffeltjes en schoentjes. Wel heel veel leuke kleding voor mezelf gezien maar tja..... wat voor zin heeft het. Vond het trouwens wel ontzettend moeilijk om me stil te houden to mijn moeder. Vooral toen we de V&D inliepen en ik voor de tafel met kleine "lief" kleertjes stond. Mem vroeg of ik nog kraamkadootjes nodig had
@klachtjes: pijnlijke borsten, misselijk/zuurbranden, moe. Erg herkenbaar allemaal. Oh ja en lage rugpijn af en toe. Die maagklachten had ik trouwens met Renske niet zo erg, ik baal er wel van. @positiekleding: heb ik nog Ga ik wel sneller nodig hebben, bij de tweede word je vaak sneller dik. Maar ik heb natuurlijk wel verkeerd seizoen voor een deel, veel winterkleding. Dus heb ik alle reden om te sjoppen @waarkomikvandaan: ben Hagenaar in Groningen. Woon hier voor mijn werk/mijn man's werk.