Juni 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Laurie, 24 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minigup

minigup Lid

27 sep 2011
    28
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Allemaal!!!

ben ff weggeweest..erg druk en behoorlijk ziek geweest (griep)
    Nu gaat ie goed, behalve dat ik me zo ellendig voel s ochtends!! oef
    en ja vandaag eerste keer overgeven!! Ik ben nog in shock!!

Vanochtend wilde vriend (omdat hij ziek is) niet thee +appel halen voor me, dus ik na douche naar beneden en het gehaald. Uiteindelijk ging het wel. Ik naar mijn werk...opeens kwam dat gevoel, veel speeksel, ik had het gister ook maar dacht dat het door het erge hoesten kwam. Ik scheurde de stoep op en had gelukkig een plastic zakje in de auto en ja hoor...appel + thee eruit....net tranen in mijn ogen zat ik in de auto. Ja het hoort erbij, maar je hoopt dat het niet gebeurd!
    Nu zit ik aan een cracker en hoop dat het hierbij blijft!

Verder gaat alles goed dus, op gevoelige borsten en buik na (owja en kotsen aaah)

Jullie al kwaaltjes, ben heel benieuwd!!

x

2. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    en succes de eerste VK bezoekjes! Spannend en toch al een stuk concreter dan hé!!

3. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Hihi, zondagmorgen had ik het ook ineens ja.. Mijn zoon moest erg huilen, dus we zaten te knuffelen.
    Ineens kreeg ik het heel heet, en moest Tim van me afzetten, en naar de wc. Daar wel kokhalzen maar gelukkig niet overgeven.. Wel ineens van alle kanten zweten, dus kan net zo goed wat van de grieperigheid komen..
    Ik weet het niet, ken het van Tim totaal niet dus geen idee hoe het voelt.

4. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Veel meiden hier met verminderde weerstand valt me op! KUn je zien dat je lijf druk is met heel andere dingen nu hé!

5. siena

siena Actief lid

31 mrt 2011
    405
    0
    16
    Vrouw
    #1725 siena, 17 okt 2011
    Laatst bewerkt: 17 okt 2011
    Hoi meiden, ten eerste allemaal gefeliciteerd :D
    Ook ik mag mij hier aanmelden :D Ik had vorige week een knaltest in mijn handen! Ik ben als het goed is uitgerekend op 9 juni 2012.

Alleen maak ik mij erg zorgen/onzeker :(, misschien nergens voor nodig.. maar ik heb bijna geen symptomen. Ik heb alleen last van:

- Vaker plassen (vooral s'nachts)
    - Gevoelige tepels
    - Soms onverwachts moe, maar niet extreem
    That's it!!
    Dus niet kotsen of pijnlijke borsten wat ik veel lees, niks nakkes nada..

Hebben meerdere meiden weinig tot geen symptomen??? Zit ik mijzelf weer gek te maken of kan ik gewoon in mijn handen klappen met zo weinig symptomen!?

Owhja. .Kan iemand mij op de lijst zetten!?? 9 juni uitgerekend en 1 november 1e intake verloskundige.. Danku!! ;)

6. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Evenstar; wij zijn ook burgelijk hoor.. Ook wij fietsen heel geregeld een heel stuk. Is niets heerlijker met een kind dan samen fietsen!
    Had ook echt nooit gedacht dat ik dat nog eens op zondagmorgen zou gaan doen. 8 jaar terug lag ik nog brak op bed van de avond ervoor bij wijze van... ;)

7. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Welkom siena!! :D hier ook weinig symptomen. Alleen mn boobs die gevoelig zijn er verder niks nothing noppes.

Ego: gister bij mn pa langs geweest, zoonlief is daar gebleven en komt vanavond weer thuis. Heerlijk even die rust :D hebben afgesproken dat hij elke zondag avond daar heen gaat en maandag avond terug komt. Ze wilden graag een vaste opa/oma dag en zo heb ik ook ff lekker mn handen vrij :D heerlijk!!
    Morgen komt MvM langs, ben benieuwd

8. minifien

minifien Bekend lid

19 jul 2009
    785
    0
    0
    brabant
    Na 14.00 uur, ze belt nog hoe laat precies. Helaas kan mijn vk geen echo's maken dus dat is wel balen :(
    Veel plezier en succes lin en bloempje!

9. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Welkom siena!
    Voor diegene die vandaag hun eerste afspraak met de vk hebben of de eerste echo: succes! :) spannend! :D

Hier vanmorgen alleen nog ietsje oud bloed in ondergoed, maar niets meer bij afgeven.
    Eng hoor... Morgen echo. Die stond al. Heb nog niemand gebeld maar verlies ook niets meet dus we wachten maar af tot morgen..
    Brrr...

10. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Welkom Siena!
    Hier ook niet heel erg veel hoor.. Soms idd ineens een vlaag van vermoeidheid, en pijnlijke tepels, zijkanten van borsten. Dat was het wel..
    Sinds gisteren is baarmoeder weer aan het groeien vermoed ik, want soms ook weer wat buikpijn.

11. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Dan zou ik ook niet meer bellen idd Joekie... Zit vast goed!!

12. siena

siena Actief lid

31 mrt 2011
    405
    0
    16
    Vrouw
    Wat fijn om te horen dat ik niet de enige ben met weinig symptomen, doet me goed!

13. Summer76

Summer76 Lid

14 sep 2011
    45
    0
    6
    NULL
    NULL
    Vandaag de 1e echo,

oh zoooooooo spannend!! :)

ik weet niet eens wat ik kan verwachten... als het mee valt een kloppend hartje... en anders????

daar durf ik nog niet aan te denken....

14. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Thanks dames. Ik heb de echo pas om 15:50 uur. dus heel de dag spanning. Ik heb vannacht er echt nachtmerries over gehad. De 10 wk echo van de zomer kwam steeds voorbij en dat was toen niet goed. Vind het echt heel erg spannend. Gedachten als straks zeggen ze dat ik helemaal niet zwanger ben etc gaan door mn hoofd. ik weet dat het normaal is maar door dat de 1e keer mis gegaan is ben ik nu zo bezorgd. Ik heb wel geslapen. Maar dat spugen en misselijk zijn houd maar niet op. Kan dus ook mn werk niet doen. Een autoritje gaat al niet laat staan heel de dag. En dan ook nog met spoed rijden. Begin al te kokken als ik salami id koelkast ruik. En je wil niet weten wat voorn dingen ik zie en ruik in het werk.
    Ben sinds gister dus thuis met 'buikgriep' maar dat kan ik niet heel de tijd vol houden. Dus het moet deze week wel beter gaan, anders moet ik het maar gaan zeggen.
    Eerst die echo maar eens.
    Ik ga nu even met de katten naar de dierenarts.

Wat eten jullie 's avonds als je misselijk bent?
    Ik krijg echt amper eten binnen zo:(

Groetjes

15. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Kan me voorstellen dat je gespannen bent. Zeker de gedachten dat ze zullen zeggen dat je helemaal niet zwanger bent is nog herkenbaar van mijn gedachte toen.
    Maar als je reeel nadenkt; waarom zou je zo misselijk zijn? ;)
    Komt goed.. Miss kun je iemand laten komen om samen de tijd te doden? Alleen is ook maar alleen toch!

16. Vallie87

Vallie87 Bekend lid

10 okt 2011
    865
    4
    18
    Hallo Allemaal! MVM is net langsgeweest en kan meedoen! de flessen staan al klaar.. ben benieuwd of die geur echt zo erg is..
    leuke armband gekregen en nog een extra testje gedaan!
    sinds gisteren wel last van wat bruine afscheiding.. niet veel maar toch...maar lees op internet dat dat normaal is?? meer mensen hier last van?
    xxxx

17. Vallie87

Vallie87 Bekend lid

10 okt 2011
    865
    4
    18
    ik heb ook nergens last van ! een tijdje gevoelige borsten gehad..maar nu ook niet meer! we mogen ons gelukkig prijzen denk ik ;)

18. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Joekie, als je morgen toch al gaat zou ik dat gewoon afwachten, zeker omdat er verder niks gebeurd is behalve dat beetje bruin. Wel vervelend he, het maakt onzeker, niemand wil bloed zien bij een zwangerschap.

Hier wisselen symptomen ook hoor, en ik vind ze ook op sommige punten juist weer anders dan de eerste zwangerschap. Minder last van mijn baarmoeder (toen al vroeg rekpijntjes en bandenpijn), veel meer en eerder van mijn maag :x

Vandaag meteen de drukste dag van de week op werk, en ik moet zorgen dat ik het afkrijg binnen mijn dag anders wordt mijn man boos ;) Die wil nu zeker niet dat ik overwerk (dat doe ik in de regel gewoon elke week, tot zijn grote frustratie).

Dus! Bloempje, ik succes bij de intake en misschien al echo? Bij ons is dat apart, en zeker niet zomaar met 6 weken al, maar wie weet is het bij jou anders :)

Verder allemaal fijne dag. :)

19. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    Morning,

Iedereen met een echo vandaag good luck, ben beniuwd spannend.

@positiekleding; heb nog wel wat van vorig jaar, gelukkig is er qua gewicht niets aan blijven plakken dus pas alles nog.
    @symptonen; Ik merk nog niets, terwijl ik bij mijn eerste na 5 weken de longen uit mijn lijf heb gespuugd. Gek dat het toch weer zo anders is.....Oook wel onzeker.

Het lijk wel of ik niets kan onthouden, heb net de afgelopen 7 pagina`s gelezen, maar de 2 onderwerpen hieroven is het enige wat is blijven hangen. Nou ik ga maar eens dweilen en daarna naar de kinderboerderij met mijn kleine draak.

Fijne dag vandaag.

20. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Jullie hebben al lekker snel die intake bij vk! Ik pas 2nov en 15nov de 1ste echo

Deel Deze Pagina