Juni 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Laurie, 24 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Ah hier zitten jullie! Ik was al in een mei juni topic maar daar praten niet veel mensen.

Ik wil me graag ook aanmelden bij jullie club Afgelopen zaterdag heb ik een positieve test in handen gehad. De streep was alleen wel wat licht. Nu vanmorgen weer een test gedaan. Ik denk dat we er toch aan moeten gaan geloven dat we zwanger zijn. Wat is dit onwerkelijk haha. Mijn lijf heeft weinig last van dingen alleen dat ik nog steeds hyper ben haha. Gister lag ik om 6uur wakker. Vandaag om 4uur. Ik hoop dat het morgen een wat betere tijd gaat worden. Mijn energie moet toch ooit op raken?

Donderdag willen we nog 1x een test doen van cb en daarna de vk bellen. Ik ben dus heel benieuwd.
    Zie test van vandaag:

2. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Dames nog even een vraag, wanneer hebben jullie de vk gebeld en hoe snel word je uitgenodigd voor het eerste gesprek?

3. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    lentekind gefeliciteerd!!!!!!!!!! welkom hier :D

ik heb vorige week de vk gebeld. meestal is de intake zo rond de 7-9-11weken zwangerschap. ik heb m pas bij 10weken omdat ik een late echo wil

4. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Knap van je dat je zelf een late echo wil en je geduld zo lang kan bewaren! Ik weet niet of ze willen dat ik nu al bel of nog even wacht. Je zal vast niet in dezelfde week terecht kunnen dus denk niet dat het haast heeft.

5. wuppie 01

wuppie 01 Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.817
    10
    38
    Hallo dames.

Ook ik mag me hier meldden nadat ik zaterdag een knaltest had.
    even voorstellen 30 jaar (net geworden zaterdag was een kadootje):D
    23Juni uitgerkende datum
    Dit is mijn Zesde zwangerschap heb een gezonde dochter van April 2008.3 x mk en vorig jaar een zwangerschap af moeten breken met 22 weken.
    Best spannend dus en weet nog niet of ik hier in het begin veel te vinden zal zijn.

6. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Jeetje Wuppie wat een verhaal :$ Ik kan me voorstellen dat je de kat een beetje uit de boom kijkt... :( Maar een nieuwe zwangerschap, gefeliciteerd :) Laat die spannende weken maar snel voorbij vliegen!

7. joo2

joo2 Actief lid

16 feb 2010
    151
    0
    0
    hoi dames

Hier best moe en mn borsten lijken wel meloenen:$
    ze doen echt heel zeer
    Ik kan niet wachten tot we 1 november we naar de verloskundige gaan maar dan kunnen ze nog niet het hartje luisteren toch ben echt zo benieuwd wou dat het nu al 12 weken was kan niet wachten
    vind het erg moeilijk loop 2 weken achter op een vriendin ook van het eerste kindje maar die is erg bezig met een miskraam wij denken er eigenlijk niet aan maar door haar word ik echt zenuwachtig ik had van me zus iets leuks gehad een mand met dingetjes en dan zegt ze ja hopen dat het goed mag gaan dan etc ik kan daar niet zo goed tegen hoe voelen jullie je en wat denken jullie ook zo zenuwachtig of erook niet mee bezig

groetjes

8. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Wuppie wat zal deze tijd extra spannend voor je zijn. En dan loop ik al hyper te zijn van de spanning maar kan me voorstellen dat het voor jullie ook heel dubbel moet zijn.

9. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Jeetje wuppie wat heftig meid! Nu hopen op één goede zwangerschap en een gezond kindje!
    Andere nieuwe meiden ook welkom!

Nog steeds geen bloed verlies gelukkig. Wel ongie gevoel ineens weer sinds vandaag dus ga steeds naar de wc met een bang gevoel :)

Hopelijk is alles oké morgen op de echo!

10. boefjesmama

boefjesmama Niet meer actief

Joekie, had het ook vanmorgen roze afveeg en net wat bruin verlies.
    Steeds als ik wat merk ren ik ook naar de wc.

Verder heb ik helemaal geen symtomen, geen zere borsten, banden oid. Niks maar dat had ik met mijn zoontje ook.
    Maakt het wel iets spannender tot de eerste echo.

11. joo2

joo2 Actief lid

16 feb 2010
    151
    0
    0
    @ wuppie he ik ben ook 23 juni uitgerekend als het goed is wat een heftig verhaal spannend voor je hopen dat het gewoon allemaal goed mag gaan

12. wuppie 01

wuppie 01 Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.817
    10
    38
    Bedankt dames probeer ook wel te genieten en vertrouwen te hebben.
    Toevallig hebben we woensdag een eerste afspraak in het Amc, die stond al om te kijken waar die mken vandaan komen, betere timing kan dus niet.

13. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    @wuppie. Heftig verhaal 3xmk en een 22wk. Extra spannend allemaal dus. Was de oorzaak erfelijk dat je daar nu weer zorgen om hebt of gewoon dikke pech?
    Welkom en hartstikke gefeliciteerd, wat een mooi verjaardagscadeautje:) Probeer er maar van te genieten.

@joo2. Vervelend dat je zo opgejaagd word door je vriendin. Positief denken is beter dan negatief denken. als het gebeurd heb je daar niet veel invloed op. Het maakt het niet erger of je er wel/niet van genoten hebt. Dus geniet gewoon van je zwangerschap. Ik had er geen idee van dat het niet goed was tot de echo en ben blij dat ik 10wk heb genoten. Nu ben ik wel bezorgder maar niet constant bezig met een mk. Je maakt jezelf er anders helemaal dol mee. Rustig aan zorg goed voor jezelf en heb een beetje vertrouwen. Gefeliciteerd ook!

@lentekind. Dat is bij elke vk verschillend. Hier was het eerst een echo laten maken in het ziekenhuis/echocentrum (geen eigen echo app) dat moest tussen de 10-12 wk en dan een week erna de intake. Ik zit nu door een eerdere mk bij het ziekenhuis en weet ook nog niet hoe dat gaat lopen. Ga ik straks allemaal horen. t hartje gaat volgens de boekjes 22 dagen na de bevruchting Dat is ruim 5 weken zwanger voorzichtig aan kloppen. Dat kan dan met een inwendige echo als knipper lichtje gezien worden. hoe dat zit met lusiteren weet ik niet...
    Gewoon even een vk opzoeken en op hun website kijken wat de normale gang van zaken is. Of even bellen. Hoor je het vanzelf:)

@Summer. Hoelaat mag jij? ik pas 15:50.... spannend he!

@Danielle. Ja, ik weet t. Komt ook vast wel goed. Nou mn vriendinnen die het weten zijn aan t werk. Verder is het nog een geheimpje. Maar ga zo even soep naar binnen proberen te krijgen en mn vriend zou optijd naar huis komen. Die is ook nerveus.

Oja MVM die komen vandaag ook die flessen brengen. Kan ik gaan plassen voor ze.

ik zal t vanavond even komen vertellen hoe het is gegaan.

Groetjes

14. Zo ik ben weer terug van de VK. Alleen een intakegesprek gehad even op de weegschaal gestaan en een afspraak gemaakt voor een echo volgende week maandag!

15. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    late echo: ja expres gedaan. had bij vorige zwangerschap een echo bij 9weken en die moest inwendig en dat zag ik niet zo zitten om weer te doen dus ff weekje later :)

16. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Spannend bloempje. Aftellen tot maandag! Duurt niet zo heel lang meer:)

17. Juni 2012 mama's

Vandaag
    Lin 1e Echo
    Bloempje83, intake VK
    Minifien, intake VK
    18/10
    Hope42 1e vroege echo
    Joekie 1e vroege echo (6.0 wk)
    19/10
    Evenstar intake vk
    20/10
    Nic79 1e echo bij fert
    21/10
    Linda echo
    Mirri echo
    24/10
    mamavanAmarylli eerste echo -eerste gesprek gyn
    Babsies intake VK
    firefly 6 wkn echo umcu
    Bloempje83, 1e echo (7wk6dgn)
    25/10
    Babsies 1e echo
    Winnie Pooh 2e echo
    27/10
    Afrola 1e echo
    Girly - afspraak verloskundige + 1e echo
    Evelien intake vk
    28/10
    krumfrum gyn
    Bellamano: intake VK
    31/10
    Kapedi intake VK
    Hommel82 intake VK + echo 17.15
    01/11
    Roozjuh intake vk 19.45u
    Danielle1982 Intake vk 11.00 uur
    02/11
    linda250388: intvake vk
    Boefjesmama: intake Gyn, echo en kweekje
    7/11
    Maart Termijnecho + intake vk
    Hope42 - intake gyn
    8/11
    Linda vk
    Toerist18 intake vk 13.30 uur.
    9/11
    Chanelle noah intake vk+ echo 12.30
    Sappie86 intake vk+ echo 11.00
    Firefly intake vk + echo 09.30
    Evenstar 1e echo
    10/11
    Afrola Termijnecho + intake vk
    Evelien 1e termijnecho (spannend!!)
    Kapedi Termijnecho + afname bloed combitest
    15/11
    Roozjuh 1ste termijn echo 19.45u
    18/11
    Firefly 10 wkn echo umcu
    21/11
    Toerist18 1e echo 20.00 uur.
    29/11
    Chanelle noah 2de echo 20.30

Uitgerekende datum
    1 juni:
    Mirri
    2 juni:
    Missy
    Leenislief
    3 juni:
    Wonderland26
    4 juni:
    Linda
    Winnie Pooh
    Maart
    Evenlienj
    5 juni:
    Lin
    Babsies
    Summer76
    Elle84
    Annemama
    Bloempje83
    6 juni:
    Afrola
    Hoop42
    Krumfrum
    Nic79
    Bellamano
    7 juni:
    mamavanamarylli
    Volonta
    girly
    Nieuwebaby
    8 juni:
    Danielle1982
    9 juni:
    Anneliess86
    10 juni:
    linda250388
    Sw33ty22
    11 juni:
    Arnoe
    12 juni:
    Joekie
    Roozjuh
    13 juni:
    1e Wondertje
    Boefjesmama
    14 juni:
    Liefdeis
    15 juni:
    Kapedi
    Firefly
    Chanelle noah
    Toerist18
    16 juni:
    Sophiee
    Evenstar
    17juni
    woezelenpip
    18 juni:
    Sappie86
    Minifien
    Einneh
    19 juni:
    Hommel82

18. Ik vind het geen probleem die inwendige echo's. Heb er een stuk of 4 gehad nu en volgende week wordt ook een inwendige. Met een week of 10-12 krijg ik dan de eerste uitwendige.

19. Summer76

Summer76 Lid

14 sep 2011
    45
    0
    6
    NULL
    NULL
    @lin2011: ik om 15:30 ... heeeeel spannend !

ik hoop dat er wat te zien is...

20. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Het lijkt me ontzettend spannend om het hartje te mogen luisteren en op echo te mogen. Ik ben nu nog erg in de ban van het feit dat ik zwanger ben maar kan me echt voorstellen dat je je binnekort zorgen gaat maken en hopen dat het hartje te horen is.
    Veel plezier en succes als je vanmiddag naar de vk mag!

Deel Deze Pagina