@Mirri. Ja, dat komt omdat ik een mk heb gehad met 10 weken in juli dus mn cyclus had zich nog niet herpakt ik ga van 26 dagen uit voor die tijd zat ik op 27-28 dg dus veel meer kan het niet zijn. Ik had bij de 1e cyclus een late dubbele eisprong en bij die van 18dg geen eisprong. Snap je m nog? Nou het komt erop neer dat ik op dag 14 mn ei gevonden had en op dag 26 een positieve test had. dus zal wel goed zitten gelukkig weet ik wel hoever ik ben dus. Dit is ook de reden dat ik al vroeg voor een echo mag komen. En zal ook wel de reden zijn omdat de mk nog niet lang geleden is dat ik nu al boven de wc hing. Maar dat is mn eigen idee. De vorige keer begon het pas met 6 wk dat spugen. Ah ja. Eerst die echo zien de 17e hoor! Welkom nieuwe meiden! Werk ook even die lijst bij svp want anders is het bijna niet te volgen hier. Groetjes
Bedankt voor het welkom heten! VK heb ik idd ook nog niet gebeld. Wacht ook nog wel even, het is nog zooo megapril. Over 2 weekjes maar eens bellen. Ik wilde eigenlijk het volgende week aan de oma's en de opa's vertellen. Nu horen wat mijn vriend ervan vind.. :hihi: Maar goed, we hebben dus nog een jongen rondlopen. Ik denk dat ik het mijn beste vriendin ook alvast vertel. Want ik wil het liefst met ons 2-tjes het nieuws vertellen op een avond. En ik wil liever niet dat Tim er ook maar iets van meekrijgt. Want dan is het zo rond ben ik bang... :-D
Aha, toch blijft t spannend tot de 17 e Lin Danielle, realiseer je wel dat wanneer je het vroeg verteld je het ook weer uit moet leggen als t mis gaat. Dat vond ik erg confronterend (soms kom ik er ook niet onderuit) Gewoon doen waar jullie je goed bij voelen Ik houd t nog even ons geheim zeker tot de echo kunnen we er samen van genieten
Ik vond het ook erg prettig om er bij mijn mk en bbz juist wel over te praten. Heb het toen ook aan mensen verteld die niet eens wisten dat ik zwanger was. Mijn manier van verwerken is juist er zoveel mogelijk over praten. Ik hou me dus nu ook niet in met vertellen, ik heb de steun namelijk ook nodig als het nu toch weer mis zou zijn. Maar.........daar gaan we niet van uit. Ik had vandaag ook een heerlijk knal positieve test! en dat heb ik bij de MK niet en de BBZ pas heeeeel laat gehad
Mirri, begrijp wat je bedoeld.. echter we vertellen het allen aan de mensen die heel dicht bij ons staan. Aan hen wil ik het ook delen als het fout gegaan is. Verder houden we ons mond, ik hoop tot 12/13 weken. Maar heb zo'n idee dat ik wel eens snel kan gaan groeien.... We wachten af.
Ik snap t ook dat jullie t willen delen, ik heb beiden ervaren en t is m'n mans wens om t nu weer samen te doen. Daar voel ik me ook goed bij. Dus lekker doen wat goed voelt
Juni Bevallijst Wie is wie: Afrola: mama van: dochter (1) Bloempje83: mama van: zoon (2010) Hoop42: mama van dochter (17) en 3 zoons (16,14,12) Krumfrum: 32 jr mama van:zoon (3) Laurie: mama van: dochter (2) Linda: 29 jaar, mama van: Zoon (4) Lin: 27jr, verwacht mijn 1e kindje Missy:24 jr, Mêm van zoon (1) Mirri: mama van 2, nr 3 is onderweg Volonta:30 jr. mama van: dochter (2009) Winnie Pooh: mama van 1 zoon (2006) Babsies:25jr verwacht mijn 1e kindje Maart: 28jr verwacht mijn 2e kindje Juffie27: 27jr mama van 1zoon (2008) Minigup: 26jr, Evenlienj: 28 jr, verwacht mijn 1e kindje Bibi24:24jr, Mirri, 41jr, mama van 2 zoons (14&13) Bijzonderheden: 7/10 Laurie Echo 13/10 Winnie Pooh 1e echo 17/10 Lin 1e Echo Bloempje83, intake VK 21/10 Linda echo Mirri echo 24/10 Babsies intake VK 25/10 Babsies 1e echo 27/10 Afrola 1e echo 28/10 krumfrum gyn 8/11 Linda vk 10/11 Afrola Termijnecho + intake vk Uitgerekende datum 1 juni: Mirri 2 juni: Missy 4 juni: Laurie Linda Winnie Pooh Maart Evenlienj 5 juni: Lin Babsies 6 juni: Afrola Hoop42 Krumfrum Bloempje83 7 juni: Volonta GEBRUIKSAANWIJZING LIJST (Druk op Quote bij de laatste up tot date lijst. Dan bij het eerste Letter (J) " juni beval lijst je cursor zetten dan naar de laatste naam/woord gaan en tegelijk shift indrukken zo selecteer je en druk je op kopie met je rechtermuisknop. Die plak je met plakken in een nieuw berichtje en vul aan wat je wilt toevoegen) Wel Quote weg halen want anders kunnen we de lijst niet overnemen. Dus zorg dat je niet in een reactie reageert =============
Ik probeer dit keer ook nog even te wachten met het vertellen. Het mooiste zou ik vinden als ik het vol kan houden tot 5 december. Ik wil dan een cadeautje zonder naam in de zak doen en dat door opa en oma uit laten pakken en dat blijkt dan voor de baby te zijn. >>droom droom droom<< Vorige zwangerschap ging helaas mis bij 5,5 week en mijn ouders wisten het toen al, voor hun is de verassing er dus al een beetje af en zullen minder heftig reageren denk ik dan de ouders van mijn man, die verwachten het nog niet denk ik.
Juni Bevallijst Wie is wie: Afrola: mama van: dochter (1) Bloempje83: mama van: zoon (2010) Hoop42: mama van dochter (17) en 3 zoons (16,14,12) Krumfrum: 32 jr mama van:zoon (3) Laurie: mama van: dochter (2) Linda: 29 jaar, mama van: Zoon (4) Lin: 27jr, verwacht mijn 1e kindje Missy:24 jr, Mêm van zoon (1) Mirri: mama van 2, nr 3 is onderweg Volonta:30 jr. mama van: dochter (2009) Winnie Pooh: mama van 1 zoon (2006) Babsies:25jr verwacht mijn 1e kindje Maart: 28jr verwacht mijn 2e kindje Juffie27: 27jr mama van 1zoon (2008) Minigup: 26jr, Evenlienj: 28 jr, verwacht mijn 1e kindje Bibi24:24jr, Mirri, 41jr, mama van 2 zoons (14&13) Summer76, 35jr, verwacht mijn 1e kindje Bijzonderheden: 7/10 Laurie Echo 13/10 Winnie Pooh 1e echo 17/10 Lin 1e Echo Bloempje83, intake VK 21/10 Linda echo Mirri echo 24/10 Babsies intake VK 25/10 Babsies 1e echo 27/10 Afrola 1e echo 28/10 krumfrum gyn 8/11 Linda vk 10/11 Afrola Termijnecho + intake vk Uitgerekende datum 1 juni: Mirri 2 juni: Missy 4 juni: Laurie Linda Winnie Pooh Maart Evenlienj 5 juni: Lin Babsies Summer76 6 juni: Afrola Hoop42 Krumfrum Bloempje83 7 juni: Volonta GEBRUIKSAANWIJZING LIJST (Druk op Quote bij de laatste up tot date lijst. Dan bij het eerste Letter (J) " juni beval lijst je cursor zetten dan naar de laatste naam/woord gaan en tegelijk shift indrukken zo selecteer je en druk je op kopie met je rechtermuisknop. Die plak je met plakken in een nieuw berichtje en vul aan wat je wilt toevoegen) Wel Quote weg halen want anders kunnen we de lijst niet overnemen. Dus zorg dat je niet in een reactie reageert
goedemorgen!! Iedereen GEFELICITEERD!! hele mooie zwangerschap gewenst. Ik ben ook zwanger super blij. Wij hebben 2 zoons en tussen onze jongens hebben we een late miskraam gehad met ruim 17 weken. Dit was ook een jongen. Ik hoop zo dat alles goed gaat.. Ik heb nog totaal geen klachten zoals misselijkheid oid.. Soms beetje zeurend gevoel in mn buik. Hoe is dat bij jullie? Wij willen het pas in december vertellen als we dat volhouden. Alleen op mn werk vertel ik het denk ik eerder, ik werk nl in de nacht en weet niet of dat goed is voor de baby? jullie enig idee? Fijne dag vandaag! liefs
Welkom hier en natuurlijk van harte gefeliciteerd!! Lijkt me erg moeilijk om een baby te verliezen met 17 weken.Ik heb zelf een vroege miskraam gehad,wij hadden het daar ook al erg moeilijk mee.Met 17 weken is het dus echt al een mensje om te zien..helemaal compleet.het is nu natuurlijk weer extra spannend. probeer ervan te genieten meid! Ik heb erg pijnlijke borsten en een erg gezwollen buik al.Verder heb ik behoorlijk last van stemmingswisselingen.Huilerig, chagrijnig en snel boos.Misselijkheid komt bij mij meestal wat later.
Juni Bevallijst Wie is wie: Afrola: mama van: dochter (1) Bloempje83: mama van: zoon (2010) Hoop42: mama van dochter (17) en 3 zoons (16,14,12) Krumfrum: 32 jr mama van:zoon (3) Laurie: mama van: dochter (2) Linda: 29 jaar, mama van: Zoon (4) Lin: 27jr, verwacht mijn 1e kindje Missy:24 jr, Mêm van zoon (1) Mirri: mama van 2, nr 3 is onderweg Volonta:30 jr. mama van: dochter (2009) Winnie Pooh: mama van 1 zoon (2006) Babsies:25jr verwacht mijn 1e kindje Maart: 28jr verwacht mijn 2e kindje Juffie27: 27jr mama van 1zoon (2008) Minigup: 26jr, Evenlienj: 28 jr, verwacht mijn 1e kindje Bibi24:24jr, Mirri, 41jr, mama van 2 zoons (14&13) Summer76, 35jr, verwacht mijn 1e kindje Roozjuh, 25jr, verwacht mijn 2de kindje Bijzonderheden: 7/10 Laurie Echo 13/10 Winnie Pooh 1e echo 17/10 Lin 1e Echo Bloempje83, intake VK 21/10 Linda echo Mirri echo 24/10 Babsies intake VK 25/10 Babsies 1e echo 27/10 Afrola 1e echo 28/10 krumfrum gyn 8/11 Linda vk 10/11 Afrola Termijnecho + intake vk Uitgerekende datum 1 juni: Mirri 2 juni: Missy 4 juni: Laurie Linda Winnie Pooh Maart Evenlienj 5 juni: Lin Babsies Summer76 6 juni: Afrola Hoop42 Krumfrum Bloempje83 7 juni: Volonta 8 juni: 9 juni: Roozjuh Ik kom mij hier ook melden. Vanmorge postief getest 9juni uitgerekende datum(tot nu toe) Op verjaardag van mn moeder
ook ik mag mezelf aanmelden hier! afgelopen vrijdag getest en megapositief! heel spannend want heb afgelopen mei een MA gehad. dus zie nu al tegen de echo op, kan ik de 1e maanden niet overslaan? heb weinig symptonen! iedereen gefeliciteerd en dat het bij iedereen helemaal goed gaat komen!
Juni Bevallijst Wie is wie: Afrola: mama van: dochter (1) Bloempje83: mama van: zoon (2010) Hoop42: mama van dochter (17) en 3 zoons (16,14,12) Krumfrum: 32 jr mama van:zoon (3) Laurie: mama van: dochter (2) Linda: 29 jaar, mama van: Zoon (4) Lin: 27jr, verwacht mijn 1e kindje Missy:24 jr, Mêm van zoon (1) Mirri: mama van 2, nr 3 is onderweg Volonta:30 jr. mama van: dochter (2009) Winnie Pooh: mama van 1 zoon (2006) Babsies:25jr verwacht mijn 1e kindje Maart: 28jr verwacht mijn 2e kindje Juffie27: 27jr mama van 1zoon (2008) Minigup: 26jr, Evenlienj: 28 jr, verwacht mijn 1e kindje Bibi24:24jr, Mirri, 41jr, mama van 2 zoons (14&13) Summer76, 35jr, verwacht mijn 1e kindje Roozjuh, 25jr, verwacht mijn 2de kindje girly, 31 jr, verwacht mijn 2de kindj Bijzonderheden: 7/10 Laurie Echo 13/10 Winnie Pooh 1e echo 17/10 Lin 1e Echo Bloempje83, intake VK 21/10 Linda echo Mirri echo 24/10 Babsies intake VK 25/10 Babsies 1e echo 27/10 Afrola 1e echo 28/10 krumfrum gyn 8/11 Linda vk 10/11 Afrola Termijnecho + intake vk Uitgerekende datum 1 juni: Mirri 2 juni: Missy 4 juni: Laurie Linda Winnie Pooh Maart Evenlienj 5 juni: Lin Babsies Summer76 6 juni: Afrola Hoop42 Krumfrum Bloempje83 7 juni: Volonta girly 8 juni: 9 juni: Roozjuh heb mezelf er ook bijgezet
Welkom nieuwe mama's! Zetten jullie jezelf ook op de lijst? @Hoop: O heb jij ook al zn om te schieten humeur? Ik ben echt niet leuk tegen mn vriend. Kan het niet zo helpen. Tot vanavond mama's, we gaan voor het eerst met zn (3e hihi) naar het strand. Nu kan het nog he. Groetjes
Zo weer even bijgelezen...welkom nieuwe dames en gefeliciteerd!!! @ Bellamanoo leuk om je nu ook hier te zien! Lijkt me zeer heftig met 17 wkn.. Ik snap dat je je dan beetje zorgen maakt over dat je niet zoveel klachten hebt. Ik heb vaak gelezen dat er ook veel vrouwen zijn die zwanger zijn en helemaal geen klachten hebben... Over het s'nachts werken..ik denk dat je moet doen wat goed voelt. Op zich kan het denk ik geen kwaad tenzij je lichaam anders aangeeft... Ik heb gister heerlijke dag gehad en vanochtend tot nu toe ook...even niet zo misselijk.. De moeheid komt af en toe ineens met een klap..de man met de hamer Zo voel ik me goed en ineens kan ik wel slapen.. Op mijn werk ga ik evt vertellen aan leidinggevende aangezien ik vorige week ook al zat te janken op mijn werk, omdat ik zo moe was...dan kan ik het beetje verklaren haha. @ Lin lekker joh!!! geniet er maar lekker van!! Leuk he met z'n drietjes..heerlijk om dat ook even alleen samen te weten
Welkom nieuwe mamma's , Mijn (.)(.) beginnen n beetje op te zetten en gevoelig te worden... Ga Vd zon genieten Gijns dag vandaag
Juni Bevallijst Wie is wie: Afrola: mama van: dochter (1) Bloempje83: mama van: zoon (2010) Hoop42: mama van dochter (17) en 3 zoons (16,14,12) Krumfrum: 32 jr mama van:zoon (3) Laurie: mama van: dochter (2) Linda: 29 jaar, mama van: Zoon (4) Lin: 27jr, verwacht mijn 1e kindje Missy:24 jr, Mêm van zoon (1) Mirri: mama van 2, nr 3 is onderweg Volonta:30 jr. mama van: dochter (2009) Winnie Pooh: mama van 1 zoon (2006) Babsies:25jr verwacht mijn 1e kindje Maart: 28jr verwacht mijn 2e kindje Juffie27: 27jr mama van 1V (2008) Minigup: 26jr, Evenlienj: 28 jr, verwacht mijn 1e kindje Bibi24:24jr, Mirri, 41jr, mama van 2 zoons (14&13) Summer76, 35jr, verwacht mijn 1e kindje Roozjuh, 25jr, verwacht mijn 2de kindje girly, 31 jr, verwacht mijn 2de kindj Nic79, 31 jr Mama van tweeling dochter & zoon (3) Bijzonderheden: 7/10 Laurie Echo 13/10 Winnie Pooh 1e echo 17/10 Lin 1e Echo Bloempje83, intake VK 20/10 Nic79 1e echo bij fert 21/10 Linda echo Mirri echo 24/10 Babsies intake VK 25/10 Babsies 1e echo 27/10 Afrola 1e echo 28/10 krumfrum gyn 8/11 Linda vk 10/11 Afrola Termijnecho + intake vk Uitgerekende datum 1 juni: Mirri 2 juni: Missy 4 juni: Laurie Linda Winnie Pooh Maart Evenlienj 5 juni: Lin Babsies Summer76 6 juni: Afrola Hoop42 Krumfrum Bloempje83 Nic79 7 juni: Volonta girly 8 juni: 9 juni: Roozjuh