Nieuwe zwangeren.. Van harte gefeliciteerd!! Hoop dat jullie een mooie/fijne zwangerschap tegemoet gaan.. Morgen komt het vrouwtje van MVM en ik ben toch n partij zenuwachtig!!! pff Het is nl omdat ik eigenlijk bijna geen symptomen heb van een zwangerschap... (jullie zullen wel denken.. nou das toch mooi) maar t maakt me een beetje onzeker.. Dit is nl de eerste en ben bang dat als ik weer een test doe voor hun dat het niet goed is ofzo..
ach evenstar wat is geldverspilling, je hebt er toch fun aan gehad de test te doen en het stelt je gerust, dan heeft het voor mij zijn geld al opgebracht. Het net mijn darmen in het buikentopic gezet.
Hallo allemaal!! Weer een stel nieuwe mamas!! allemaal van harte!! geniet ervan. Hier alles prima, vandaag helemaal nergens last van gehad! Wat gaan de dagen toch verschrikkelijk langzaam, kan ze wel om kijken!! Hoe is het aftellen bij jullie? Ga straks lekker douchen en op de bank hangen!! Fijn voor diegene met een mooie echo, dat er nog maar veel zullen volgen! Liefs
@ Lin en summer, van harte gefeliciteerd met de goede 1e echo @ nieuwe zwangeren, gefeliciteerd en welkom @ Brabbel, wow het is eindelijk gelukt, super gefeliciteerd @ all, een combi van je rot voelen door je zw.schap en heel erg verkouden zijn . is niet fijn . Werken was een drama vandaag. Man vindt dat ik me ziek moet melden, ik twijfel nog.... Eerst maar even een nachtje slapen .
Brabbel VAN HARTE MEID (nogmaals ) Welkom hier!! Gezellig dat je mee komt kletsen!! En je bevaldatum is toch gewoon gerekend vanaf twee weken voor de punctie?
ahhah ja de dagen gaan inderdaad echt veelste langzaam !!! Ik moet nog 23 dagen tot de 1ste echo, ppfff... dat is nog erg ver weg dus maar ja nu moet ik de komende dagen werken dus dan vliegen de dagen weer wel voorbij
Juni 2012 mama's Vandaag Lin 1e Echo Bloempje83, intake VK Minifien, intake VK 18/10 Hope42 1e vroege echo Joekie 1e vroege echo (6.0 wk) 19/10 Evenstar intake vk 20/10 Nic79 1e echo bij fert 21/10 Linda echo Mirri echo 24/10 mamavanAmarylli eerste echo -eerste gesprek gyn Babsies intake VK firefly 6 wkn echo umcu Bloempje83, 1e echo (7wk6dgn) 25/10 Babsies 1e echo Winnie Pooh 2e echo 27/10 Afrola 1e echo Girly - afspraak verloskundige + 1e echo Evelien intake vk 28/10 krumfrum gyn Bellamano: intake VK 31/10 Kapedi intake VK Hommel82 intake VK + echo 17.15 01/11 Siena intake vk 13:30 uur Roozjuh intake vk 19.45u Danielle1982 Intake vk 11.00 uur 02/11 linda250388: intvake vk Boefjesmama: intake Gyn, echo en kweekje 7/11 Maart Termijnecho + intake vk Hope42 - intake gyn 8/11 Linda vk Toerist18 intake vk 13.30 uur. 9/11 Chanelle noah intake vk+ echo 12.30 Sappie86 intake vk+ echo 11.00 Firefly intake vk + echo 09.30 Evenstar 1e echo Lin2011. 2e echo termijn bepaling + - 10wk 10/11 Afrola Termijnecho + intake vk Evelien 1e termijnecho (spannend!!) Kapedi Termijnecho + afname bloed combitest 15/11 Roozjuh 1ste termijn echo 19.45u 18/11 Firefly 10 wkn echo umcu 21/11 Toerist18 1e echo 20.00 uur. 29/11 Chanelle noah 2de echo 20.30 Uitgerekende datum 1 juni: Mirri 2 juni: Missy Leenislief 3 juni: Wonderland26 4 juni: Linda Winnie Pooh Maart Evenlienj 5 juni: Babsies Summer76 Elle84 Annemama Bloempje83 6 juni: Afrola Hoop42 Krumfrum Nic79 Bellamano 7 juni: mamavanamarylli Volonta girly Nieuwebaby Lin2011 8 juni: Danielle1982 9 juni: Anneliess86 Siena 10 juni: linda250388 Sw33ty22 11 juni: Arnoe 12 juni: Joekie Roozjuh 13 juni: 1e Wondertje Boefjesmama 14 juni: Liefdeis 15 juni: Kapedi Firefly Chanelle noah Toerist18 16 juni: Sophiee Evenstar 17juni woezelenpip 18 juni: Sappie86 Minifien Einneh Uiltje 19 juni: Hommel82
Werk zelf ook wel 4 dagen per week, maar ze gaan toch nog enorm langzaam!! normaal is een weekend in een zucht voorbij, maar nu lijkt het wel een week te duren!! Ach ja, zo lang het allemaal goed gaat mogen we niet klagen! Tot gauw dames!! Liefs
heb van 2 vriendinnen de echo gezien van 8 weken, je ziet echt wel wat en natuurlijk een hartje!! Maar de echo van 2 weken later (10wk) vind ik zelf een stuk duidelijker, zie je echt al een mini mensje!! HEEL schattig!! Ik heb zelf een mk gehad hiervoor met 5w3dg, mocht deze week of week 9 ook wel een echo, maar ze vertelde gelijk dat je niet alles echt duidelijk ziet. Dus zit toch een het wachtbankje en hoop met 10w3dg een mooie echo te zien!! Liefs
Zo ik heb even kort bijgelezen..vandaag redelijk kunnen werken gelukkig niet teveel misselijk.. ben nu erg moe dus even kort reageren... @ Bloempje wow wat was dat een mooie echo..ik zie al echt een minimensje!! leuk zeg!! @ Lin dat is fijn!! Nu kun je wat meer gaan genieten! Super!! @ nieuwe zwangeren gefeliciteerd!!! ik lig weer op de bank...doe niet zoveel anders meer na mijn werk haha. Fijne avond allemaal!
ja leuk he die echo's ik heb ze van de twin ook nog allemaal! Hoop dat het bruinverlies snel verdwijnt. Zit mij helemaal niet lekker wil wel iedere minuut op de wc kijken of het niet erger wordt :S
Hoi ik zie dat er nog geen antwoord is. ik weet het alleen met 6 en met 10 weken. Maar met 10 keken ze eerst op mn buik. omdat er bij mij toen niks te zien bleek gingen ze inwendig. (ik bleek een doodvruchtje te hebben toen.) Vandaag met ruim 6 weken inwendig. Even raar maar dr komen nog wel meer genante momenten hoor Maakt het wat uit? Ze zullen het misschien eerst uitwendig proberen.. ik heb er niet zn moeite mee hoor. Groetjes
Chanelle; ik had met 8wkn vorige keer een inwendige echo kleintje zag er uit zoals de echo hierboven. Je zag een klein hartje knipperen. Meer niet kleine armpjes en beentjes waren en nog niet waren meer stompjes. Krijg nu weer met 8wkn. een echo en kweekje heel veel eerder is er nog weinig te zien zei de ass van de gyn.