Juni 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Laurie, 24 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Alle meiden met een mooie echo Gefeliciteerd!

Hier moet ik nog even wachten tot 7 nov

2. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Zag 2 mama's in spe met een geslaagde echo. Super! Gefeliciteerd.

Iemand met bruinverlies, bloed is nooit leuk, maar meestal is bruin bloed oud bloed maar als je het echt niet vertrouwd zou ik toch even een echo laten maken dan weet je zeker waar je aan toe bent. Die spanning dan de hele tijd lijkt me ook niks.

Nieuwe zwangeren welkom en gefeliciflapstaart. :D

Las bij meerdere ook dat opgeblazen buikgevoel, daar had ik vandaag dus ook last van nog steeds eigelijk...pfff.
    Vandaag ook afspraak gemaakt bij de vk, mag 26 okt op intake komen.

3. even een vraagje, ik heb vandaag pijn in mijn buik gehad. Ergens bij mijn maag/bovenste darmen. Ik voelde mijn darmen ook bewegen in mijn buik. Denk dat het gewoon irritatie is denken jullie niet? Wel vervelend gevoel hoor.

4. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    @ bloempje ja dat is niet zo fijn lijkt me..ik kan natuurlijk niet voelen wat jij voelt. Maar je darmen gaan natuurlijk ook iets anders liggen..ik heb ook regelmatig beetje klachten en ook andere stoelgang..
    Ik denk dat het dus erbij hoort. Mocht je wel flinke pijn hebben kun je altijd even langs de huisarts voor de zekerheid. Maar als het kleine kwaaltjes zijn moet je het maar zien als iets goeds!

5. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    En mijn bedje roept me alweer!! Dus ga er maar aan toegeven...Sweet Dreams allemaal!!

6. Nic79

Nic79 Bekend lid

11 okt 2006
    590
    0
    0
    Almere
    Bloempje wat vervelend inderdaad even aankijken en anders gewoon even langs de huisarts.

Juffie slaap lekker!!

Hier bruinverlies over gegaan naar rood bloed!
    Margen maar even ziekenhuis bellen, denk toch dat het gewoon blijft bij mijn afspraak van donderdag.

Weet ook niet wat ik er van moet denken aangezien ik het de vorige keer ook vier keer heb gehad. Had zo gehoopt dat dit keer niet het geval zou zijn

Ukkepuk blijf je nog lekker bij mama zitten en laat je hartje mooi kloppen :)

7. Wat vervelend Nic, gelukkig heb je donderdag die afspraak staan. Hopen dat het snel stopt. Knuf

8. Ik denk dat ik ook m;n bed in duik. Ben ik morgen weer uitgerust. Slaap lekker meiden.

9. Nic79

Nic79 Bekend lid

11 okt 2006
    590
    0
    0
    Almere
    Dank jullie wel voor jullie steun en lieve woorden!!

10. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Nic wil je niet naar het zh? Daar helpen ze je over het algemeen wel!! Veel sterkte meid!! Ik hoop dat je een plakkertje aan boord hebt!!

11. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Wat gaan we vroeg naar bedje vanavond dames;)
    Mijn darmen mogen nu wel zo blijven liggen, heb vaker last van dun dan obstipatie, vorige zwangerschap heel erg last van obstipatie, nou doe me dan liever dit maar.

Dames met bruin/bloedverlies sterkte!

Dames met een kloppend hartje toppie!!!
    Nieuwe dames welkom!!!

Even een foto erbij...m'n man heeft hem gemaakt, met de mededeling;
    maar je ziet toch nog niks? hi hi.
    Dus ik zei; nee schatje maar over 3 weken vast meer.

12. siena

siena Actief lid

31 mrt 2011
    405
    0
    16
    Vrouw
    Hey dames, vanavond is MVM langs geweest.. Dus ik mag vanaf nu ook plasjes bewaren :D
    Wat een lieve vrouw was het, heel vriendelijk. Ook ik heb het grote geboorte boek kado gekregen (heel handig). Verder een ketting, magazine en wat folders, en natuurlijk weer een positieve test rijker :D

@ Toerist, ook ik heb last van de dunne :(
    Mooi buikje trouwens, over 3 weken zal je idd wel wat meer zien hihi

De meiden die morgen een echo hebben, heel veel plezier en succes!! ENJOY!

En voor strakjes,... Slaap lekker!! ;)

13. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    met trots laat ik mijn MvM testje zien :D

14. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @Roozjuh, die test laat niks aan de verbeelding over :D

15. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Mooie test :)

Ik heb vandaag een CB digitaal gedaan, en er verscheen al snel 3+, toch een fijne bevestiging aangezien we zo'n beetje onverwacht zwanger zijn geraakt, mijn cyclus een puinhoop was, en ik geen idee heb wanneer mijn ei echt geweest is ;) Het zal dus echt zoiets zijn als er in mijn banner staat haha!

16. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Nic, wat vervelend dat bruin rood is geworden. Ik heb geen ervaring met bloedverlies, en hoop dat zo te houden. Maar juist omdat je het bij andere (goed afgelopen) zwangerschappen ook hebt gehad, zou ik denken dat het iets is waar je 'gevoelig' voor bent ofzo? Echt klote, want het maakt onzeker, dat snap ik heel goed! Kan je kijken of je al een echo kan krijgen morgen ofzo?

17. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Nee he :D haha. Die vrouw zei ookal dat het zeer duidelijk is aangezien de streep er al stond nog voordat ze klaar was met druppelen erop :p

18. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Hoihoi....ik ben erg laat met hier schrijven,had het even snel op het andere topic wel geschreven....tussendoor bezoek gehad en weer even tijd.
    De echo was goed,hartje klopte ook!
    Volgens echoscopiste was ik minder ver..volgens haar 5,5 week.Vind dat beetje vreemd,want ik weet precies wanneer mijn laatste menstruatie was en wanneer mijn eisprong was.Waarschijnlijk late innesteling.Over twee weken weer een echo.Volgens echoscopiste kan het dan toch opeens het aantal weken zijn wat ik heel de tijd dacht.
    Dus we zijn blij!!!

19. joo2

joo2 Actief lid

16 feb 2010
    151
    0
    0
    @ toerist18 mooi buikje
    @roozjuh mooie test;) kan niet missen
    @hoop42 gefeliciteerd met je zwangerschap voel je je goed

Hier vanochtend wakker geworden met erg buikpijn dacht oo nee maar moest poep.. Nu weer weg de buikpijn maar kreeg het echt even warm hoe voelen jullie je dames

20. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Dank je wel joo2!
    Jij ook gefeliciteerd met je zwangerschap.:)
    Dat was even schrikken dus voor je vanmorgen,darmen kunnen ook erg pijnlijk zijn,bij mij rommelen ze ook veel meer.
    Het gaat goed hier,heb zere borsten,ben erg moe en erg emotioneel,ik huil om alles...verder wat meer speeksel in mijn mond,maar niet misselijk.

Wat zijn jou klachtjes?

Deel Deze Pagina