Zag 2 mama's in spe met een geslaagde echo. Super! Gefeliciteerd. Iemand met bruinverlies, bloed is nooit leuk, maar meestal is bruin bloed oud bloed maar als je het echt niet vertrouwd zou ik toch even een echo laten maken dan weet je zeker waar je aan toe bent. Die spanning dan de hele tijd lijkt me ook niks. Nieuwe zwangeren welkom en gefeliciflapstaart. Las bij meerdere ook dat opgeblazen buikgevoel, daar had ik vandaag dus ook last van nog steeds eigelijk...pfff. Vandaag ook afspraak gemaakt bij de vk, mag 26 okt op intake komen.
even een vraagje, ik heb vandaag pijn in mijn buik gehad. Ergens bij mijn maag/bovenste darmen. Ik voelde mijn darmen ook bewegen in mijn buik. Denk dat het gewoon irritatie is denken jullie niet? Wel vervelend gevoel hoor.
@ bloempje ja dat is niet zo fijn lijkt me..ik kan natuurlijk niet voelen wat jij voelt. Maar je darmen gaan natuurlijk ook iets anders liggen..ik heb ook regelmatig beetje klachten en ook andere stoelgang.. Ik denk dat het dus erbij hoort. Mocht je wel flinke pijn hebben kun je altijd even langs de huisarts voor de zekerheid. Maar als het kleine kwaaltjes zijn moet je het maar zien als iets goeds!
Bloempje wat vervelend inderdaad even aankijken en anders gewoon even langs de huisarts. Juffie slaap lekker!! Hier bruinverlies over gegaan naar rood bloed! Margen maar even ziekenhuis bellen, denk toch dat het gewoon blijft bij mijn afspraak van donderdag. Weet ook niet wat ik er van moet denken aangezien ik het de vorige keer ook vier keer heb gehad. Had zo gehoopt dat dit keer niet het geval zou zijn Ukkepuk blijf je nog lekker bij mama zitten en laat je hartje mooi kloppen
Nic wil je niet naar het zh? Daar helpen ze je over het algemeen wel!! Veel sterkte meid!! Ik hoop dat je een plakkertje aan boord hebt!!
Wat gaan we vroeg naar bedje vanavond dames Mijn darmen mogen nu wel zo blijven liggen, heb vaker last van dun dan obstipatie, vorige zwangerschap heel erg last van obstipatie, nou doe me dan liever dit maar. Dames met bruin/bloedverlies sterkte! Dames met een kloppend hartje toppie!!! Nieuwe dames welkom!!! Even een foto erbij...m'n man heeft hem gemaakt, met de mededeling; maar je ziet toch nog niks? hi hi. Dus ik zei; nee schatje maar over 3 weken vast meer.
Hey dames, vanavond is MVM langs geweest.. Dus ik mag vanaf nu ook plasjes bewaren Wat een lieve vrouw was het, heel vriendelijk. Ook ik heb het grote geboorte boek kado gekregen (heel handig). Verder een ketting, magazine en wat folders, en natuurlijk weer een positieve test rijker @ Toerist, ook ik heb last van de dunne Mooi buikje trouwens, over 3 weken zal je idd wel wat meer zien hihi De meiden die morgen een echo hebben, heel veel plezier en succes!! ENJOY! En voor strakjes,... Slaap lekker!!
Mooie test Ik heb vandaag een CB digitaal gedaan, en er verscheen al snel 3+, toch een fijne bevestiging aangezien we zo'n beetje onverwacht zwanger zijn geraakt, mijn cyclus een puinhoop was, en ik geen idee heb wanneer mijn ei echt geweest is Het zal dus echt zoiets zijn als er in mijn banner staat haha!
Nic, wat vervelend dat bruin rood is geworden. Ik heb geen ervaring met bloedverlies, en hoop dat zo te houden. Maar juist omdat je het bij andere (goed afgelopen) zwangerschappen ook hebt gehad, zou ik denken dat het iets is waar je 'gevoelig' voor bent ofzo? Echt klote, want het maakt onzeker, dat snap ik heel goed! Kan je kijken of je al een echo kan krijgen morgen ofzo?
Nee he haha. Die vrouw zei ookal dat het zeer duidelijk is aangezien de streep er al stond nog voordat ze klaar was met druppelen erop
Hoihoi....ik ben erg laat met hier schrijven,had het even snel op het andere topic wel geschreven....tussendoor bezoek gehad en weer even tijd. De echo was goed,hartje klopte ook! Volgens echoscopiste was ik minder ver..volgens haar 5,5 week.Vind dat beetje vreemd,want ik weet precies wanneer mijn laatste menstruatie was en wanneer mijn eisprong was.Waarschijnlijk late innesteling.Over twee weken weer een echo.Volgens echoscopiste kan het dan toch opeens het aantal weken zijn wat ik heel de tijd dacht. Dus we zijn blij!!!
@ toerist18 mooi buikje @roozjuh mooie test kan niet missen @hoop42 gefeliciteerd met je zwangerschap voel je je goed Hier vanochtend wakker geworden met erg buikpijn dacht oo nee maar moest poep.. Nu weer weg de buikpijn maar kreeg het echt even warm hoe voelen jullie je dames
Dank je wel joo2! Jij ook gefeliciteerd met je zwangerschap. Dat was even schrikken dus voor je vanmorgen,darmen kunnen ook erg pijnlijk zijn,bij mij rommelen ze ook veel meer. Het gaat goed hier,heb zere borsten,ben erg moe en erg emotioneel,ik huil om alles...verder wat meer speeksel in mijn mond,maar niet misselijk. Wat zijn jou klachtjes?