via tel.foon kan ik niet scrollen in het schrijfvakje... vond het lastig, waar doe je nu goed aan. Maar v reageert er goed op dus we zetten even door en over een week of 2? Weer zonder proberen...
hey ik ben er nog hoor..lees veel mee..heb ook al paar keer s'avonds vanuit bed met smartphone hele reactie getypt...valt de internetverbinding weg grrrrr... dus tja..schiet niet op..nu achter de laptop...ben op zich ook steeds beter te pas..dus ook meer hier in huis aan het doen..die nesteldrang lijkt wel niet verdwenen..ik wil het steeds opgeruimd hebben..nou ja vriend ook weer blij! @ FV.. hier denk ik half uurtje bezig met verschonen en voeding geven en dan houd ik hem nog een poosje rechtop tegen me aan om te boeren wat ie meestal doet.. @ Joekie wat vervelend dat het nog niet goed gaat nog..je zult inderdaad wel gebroken zijn..die Nutriton is ook aangeraden bij ons bij CB..maar dat viel niet goed bij Bram..nu friso comfort en dat valt wel goed..gek eigenlijk want daar zit ook johannesbroodpitmeel (mooi scrabblewoord ) in, maar dan al gemengd... knuffel voor jullie! @ Eef fijn dat de laatste nacht beter ging.. haha ja lang leve de bh's!!! Hier valt het nog mee gelukkig..helaas wel een bh voor mijn buik nodig... @ Danielle mooi he die sprongetjes..hier ook met vijf weekjes een heel gek dagje..steeds willen drinken en onrustig en sinds die dag is hij veel meer wakker en echt naar je lachen en kijken naar de mobile boven de box...wel heel leuk!! @ roozjuh fijn dat alles goed was bij de kinderarts! @ Kylie heb je nog iemand laten kijken naar je beneden kantje..dat voelde toch opgezwollen aan? En had je mijn reactie nog gezien over wat er met me gebeurd is..heb speciaal voor jou het nogmaals getypt..hele rsi-duim eraan over gehouden hihi Ik dacht ik leg het even uit anders denk je wat is die muts blij dat ze een ijsje kon gaan halen haha @ Lin bedankt..ja ik kijk ook vooral naar de positieve dingen! Komt goed! Gister was ik zelfs blij dat ik naar mijn schoonouders kon wandelen..haha geloof me dat ben ik normaal nooit @ annemama ik doe nog steeds rustig aan hoor....tussen het opruimen en poetsen van mijn huis door haha sorry... Voor de fv mama's op hoeveel ml zitten jullie nu? Bram komt nu vaker om de vier uur soms drie..in nacht steeds vaker vier gelukkig en dan krijgt ie 120 en 4...maar heb vandaag ook keer 150 gegeven, hij is immers ook al meer dan vijf kilo..zijn er nog meer die 150 geven? En hoeveel uur zit er dan tussen?
@Juffie: ja heb het inderdaad gelezen.. Wat een schrik zeg. ik hoop dat je je gauw weer de oude voelt. Hier: Jens weer gedronken, ligt nu weer wakker in de box Tijdens het voeden zat ik te knikkenbollen en nu weer klaar wakker.. @tijd bv: ik heb er ook pauzes tussen, anders gooit ie het eruit. Ik heb ook veel melk, maar gelukkig is het zich aan het aanpassen aan Jens.
@ Lin en nog spierpijn gehad?? En wat fijn trouwens dat het allemaal weer 'normaal' is met je lief... ik durf hier nog niet..maar denk over tijdje ook maar weer eens proberen.. heb pas 17 aug nacontrole ook bij mijn gyn..diegene is nu op vakantie en ik wil wel diegene spreken die mij behandeld heeft tijdens die nacht met nabloedingen..ik wil een spiraaltje, maar dat durf ik nu nog niet..ik laat mijn baarmoeder maar even met rust.. @ Roozjuh ik ben niet zo technisch..weet niet hoe ik foto's moet verkleinen voor ik ze mail..ik voeg ze meestal gewoon toe als bijlage..hoe moet ik ze verkleinen?
dankjewel Kylie ik ben inmiddels al heel stuk vooruit gegaan.. gek is dat he heb ik ook vaak..supermoe dat mijn ogen dichtvallen en dan ineens weer klaarwakker!! Fijn dat je veel melk hebt en dat het goed gaat met de BV
juffie is niet erg van de foto's dan verklein ik ze gewoon. is niet veel werk maar mochten de dames t hier zelf kunnen dan mailt dat wat fijner. sommige foto's die ik krijg zijn dik 4 mb en als je er dan 3 stuurt in 1 mail kan het even duren voor hij verzonden is en heeft mijn inbox even nodig om het te laden. maar als je het niet kan maakt het niet uit hoor ik check het toch altijd voordat ze de site op gaan
Gaap,..nu ben ik weer moe, maar moet zo gaan koken dus heeft geen zin.. Jens slaapt wel voor het eerst sinds 13uur
kylie goed ideetje(en kwam half van D.ennis af) met zn 4tjes (en kids) keertje BBQen. Mogen de mannen het eten doen en wij gaan lekker relaxen het bbq gedeelte was dennis zn idee, mijn idee is dat de mannen het mogen doen hahaha
ff een snelle reactie over de flesvoedig. Jaymee krijgt 150 + 5 schepjes aangeboden (hongerige baby van friso). Hiervan blijft er meestal 10-20 cc over. Hij krijgt 6 flessen per dag. Hoelang hij er tussen laat wisselt. Meestal 4 uur, maar kan ook 3,5 of 4,5 uur zijn.. Meestal als hij er een keer 3,5 tusse heeft gelaten pakt hij de volgende keer de 4,5 uur ertussen Hij doet er meestal 20 minuten over incl boeren. Soms langer maar dan wil de boer niet komen, of hij valt in slaap met de fles..
oe kijk, bbq weer is altijd welkom! moeten we ff kijken waar hoe wat en wanneer maar dat komt wel goed!
Doe ik ook, hier ook een beetje spugerig de laatste dagen Heb ik net schone kleding aan, blaarrppfff, lekkere kwarkige derrie . Nooit veel, en het lijkt altijd meer dan het is. Vandaag weer op het CB geweest, voor navelcontrole... ze heeft een stukje wildvlees dat aangestipt moet. Donderdag weer. Ik heb uit nieuwsgierigheid ook gewogen, weer goed aangekomen!
hmz ik snap iets niet... heb voor C.harlie een afspraak voor haar prikjes, die is op 7augustus. Heb vandaag CB gebeld voor D.amian zn prikjes. Maar nu is dat alle 2 op dezelfde datum, beide krijgen ze prik op 7augustus... is dit expres zo gedaan of heb ik nu voor D.amian de verkeerde datum gekregen en keken ze naar C.harlie's datum? grr! morgen toch maar langs CB gaan met inloop spreekuur, ik blijf bellen zo
voor de peuter-mama's: https://www.nutriciavoorjou.nl/onze-producten/Bambix/Paginas/Gratis-proefverpakking.aspx
@ Nanni bedankt voor je reactie.. aha dat is herkenbaar met hier...op het schema wat we van CB hebben gekregen staat 150 en dan 5 keer op een dag, maar dat redt ie ook niet meestal wel 6 keer..hij komt dan rond uurtje of drie in de nacht nog...nou die voeding mag van mij wel wegvallen...duim duim..hier drinkt ie nog vaak geen 150 op, soms wel... hij is donderdag 6 weken oud.. @ roozjuh bedankt ok dan mail ik ze gewoon.. ben echt niet handig daarmee.. gelukkig jij wel Oei lekker BBQ-en en beter weer!! Wat leuk dat jij en Kylie bij elkaar in de buurt wonen. @ Lin fijn alleen zadelpijn! dat rijmt @ Kylie ja mooi is dat..heb ik in eerste week ook gelukkig mogen ervaren..tranen in ogen met BV..had trouwens die eerste paar weken sowieso wel vaker tranen in ogen om de gekste dingen van geluk meestal mijn vader komt straks hier..die had ik poos terug afgezegd, omdat ik het schandalig vond dat ie er zo lang over deed om langs te komen in zhuis of thuis...en nu komt ie dan...pfff geen zin in..maar ja dan heb ik het weer gehad voor een poos..wellicht zeg ik er nog wel wat van straks..lang verhaal 10 jaar geen contact gehad en nu sinds paar jaar weer wel..blijft toch lastig iets..ben altijd blij als ik er weer vanaf ben...ook al doet ie gewoon aardig en maakt ie grapjes.. fijne avond!!