juffie: ja is wel leuk zo kylie om de hoek hier ze is al paar keer hier geweest en ik daar. klikt wel goed dacht ik zo (correct me if im wrong kylie) onze mannen zijn in sommige dingen redelijk t zelfde, grappig om te zien. *veel succes (en hoop plezier!) met je paps straks. je kan t inderdaad niet blijven uitstellen helaas. ik heb dat gelukkig niet met bezoek. ik nodig alleen de leuke mensen uit de rest vraagt t niet eens haha. ooms en tantes heb ik er niet over gehoord, mijn tante wilt persee een geboortekaartje hebben anders komt ze niet langs(hebben alleen onze ouders en broers/zussen een kaartje gestuurd) nou dan komen ze toch lekker niet kaartjes waren duur, 3,- per stuk, die ga ik niet zomaar ff sturen zodat ze op bezoek komen. liever kwijt dan rijk zulke mensen
Juffie; wat vervelend als je eigenlijk niet op zijn bezoek zit te wachten.. CB zei hier ook 5x hoor, maar dat red Jaymee niet, afgelopen zaterdag was hij 5 weken.. Roozjuh/Kylie; wat leuk dat jullie het zo goed met elkaar kunnen vinden! Hier vanmiddag kraamvisite gehad, was gezellig Daarna simpel poffertje gegeten met Djayson. Na het eten lekker gedoucht met zijn 3-en.. Djayson lekker op bed nu, en Jaymee op de bank naast me hihi.. Morgen ochtend lekker naar de Primark
@roozjuh:dat dacht ik ook, haha! Jens net weer gedronken, ik maak m vanncht wel wakker voor een extra voeding, want hij heeft net niet zo effectief gedronken
@Joekie;wat een afschuwelijke nachten dan... jeetje.. Heb met je te doen. Kun je idd overdag niet wat meer regel erin krijgen? Dit is toch geen doen? Hier dé tip van de week. : Heb ik bij T.im ook gedaan.. Schrijf eens een weekje op wat je kleintje doet. Wat hij drinkt, hoelang hij slaapt met tijden etc.. Op een gegeven moment ontdek je een patroon. Is erg prettig om je kindje zo bewust te leren kennen. (vind ik tenminste.. )
Site Update: Nieuwe foto bij Danielle ik ga naar boven, hubby heeft net de kleine op bed gedaan en ligt nu te krijzen en hubby is zelf gaan rennen op de wii. dus 3x raden wie het gekrijs mag stoppen....
Ik vind het zo heerlijk... langzaam aan *KLOPT AF!* krijgen we de avonden en de nachten weer wat terug... Begint ritme te komen, en de avonden ligt hij nu ook op bed, gordijntjes dicht. Vanavond had hij wel even een badje nodig om lekker in slaap te kunnen soezen. Hij was al een blok wakker geweest, en meneer dacht dat nog wel ff te kunnen volhouden. Maar dat vond mama niet zo nodig.. Even lekker badderen, masseren, en lekker warm naar bedje toe. Heerlijk toch.. Wat een rijkdom om twee gezonde kindjes te mogen "hebben"... Ben er elke dag nog dankbaar voor..
Als Hubby op de wii kan rennen, kan hij ook wel naar boven rennen toch. Moet je gewoon zeggen hoor, nou ben jij aan de beurt.
@Flesvoeding; J.op nu 2 grote flessen van 150+5, en de rest 120+4 waarvan er 2 helemaal wel leeg gaan. Bij een grote fles houdt hij het 4 uur vol, "kleine" fles exact ook 3 uurtjes. 's nachts drinkt hij vaak zo rond de 100.
Nou hij is alweer weg...viel best mee..is meestal met de dingen waar je erg tegenop ziet... gelukkig is zijn vrouw wel leuk..ook al vond ik haar niet zo leuk toen mijn vader voor haar wegging haha...maar goed heb het weer gehad! @ roozjuh leuk dat het zo klikt! En fijn dat Kylie het met je eens is haha...ik zou ook wel een mama met goede klik hier in de buurt willen hebben..ik heb ze wel maar wonen verder weg...zal een contactadvertentie gaan zetten haha... Wat gek van je tante...nou dan zou ik haar ook niet missen inderdaad.. ik nodig zelf ook alleen de leuke mensen uit, maar mijn vader is ander verhaal.. verder komen er nog wel wat tantes die ik kaartje heb gestuurd..hoeft van mij ook niet eigenlijk maar ja..het is wel stil hier...hoop dat ze wel snel bellen want anders hoeft het niet meer hoor als ie drie maanden is ofzo..ben er dan wel klaar mee maar ja dat kun je slechts zeggen dan....jij hebt het beter bekeken met je kraamfeestje! @ Nanni ja Bram redt dat ook nog niet in vijf voedingen...ach ja komt vanzelf..laat cb maar even kletsen hoor honger is honger...pfff kanp douchen met drieen..wil ik ook keertje proberen maar eerst maar eens met Bram alleen heb ik ook nog niet gedaan...vindt je kleintje het lekker douchen?? Mmm lekker poffertjes lust ik ook wel weer eens! @ kylie jammer dat ie net niet zo goed gedronken heeft...wel slim dan inderdaad om hem wakker te maken als ie zichzelf niet meldt.. Hier good christian bitches aan het kijken is nieuw op net 5..best geinig
roozjuh, hij kan idd beter naar boven rennen danielle, lekker he een btje ritme.. ik heb jaymee net "wakker" gemaakt voor een fles, laatste had hij om half 5 op.. voortaan maar een fles gelijk na het douchen hihi
@ drinken, hier 6 x 130 + 4, 10 cc extra water erbij zodat ze redelijk goed blijft poepen. Ze drinkt 4 van de 6 flessen leeg, rest laat ze 10 of 20 cc staan dus ga nog maar niet over naar grotere flessen. Al zou die nachtvoeding van mij er wel af mogen, morgen is ze alweer 10 weken oud. @ Dippertje, waar ben jij gebleven???????????????? @ juffie, fijn dat je steeds weer wat meer kan doen maar idd wel rustig aan blijven doen hoor. Fijn dat het bezoek van je vader uiteindelijk mee viel, dat heb je inderdaad vaak dat als je ergens tegenop kijkt het best mee valt. meisje hier weer wakker aan het worden, had graag dat ze nog even zou tukken dan zouden we die laatste voeding niet om 23.30- 00.00 uur hebben.
Hier vandaag laatste voeding om half 12 waarschijnlijk, die is nog voor mijn vriend... heel heeel heeeeeeeeeeeeel miss mag ik vannacht dan van onze kleine vriend doorslapen?
Meiden, plaatsen jullie ook foto's van jullie gezichten op de juni site? ben wel benieuwd eigenlijk..
Zo vandaag s.ouders overleeft. Excuus van buikgriep (haha) niet gebruikt, maar wel uitgebreid boven gevoed en geboert, was opgevouwen, babydozen opgehaald . Dus genoeg afleiding gezocht . Kon ook omdat man thuis was, kids alleen achter laten liefst niet te vaak. Grote zus weet donders goed dat ze geen nee kunnen zeggen. Als ik tegen opa of oma zeg dat iets niet mag of liever niet wil dan reageert oma met 'grote zus zei dat dat van jou mocht, toen ik vroeg of dat van mama mocht' of 'ja maar ze pakte het zelf' Tuurlijk zegt een kind van die leeftijd ja en pakt dingen die ze niet mag eten of mee mag spelen. @ weer, wordt het volgende wk beter? Zou top zijn ben de regen spuugzat *wie niet * @ juffie fijn dat bezoek van je pa meeviel leuk al die kindjes die meer bewust kijken, hier ook en heerlijk lachen. Daar worden we vrolijk van. Hier vanavond wel onrustige kindjes. Papa en mama allebei een. Hoop nog ff tijd te vinden voor een douche...
Heb alles gelezen tijdens de voedingen maar meneer is al vanaf 17 uur af en aan wakker (deed hazenslaapjes....). Ligt nu eindelijk in coma bij mij op de buik Hij heeft al 3 dagen niet gepoept en denk at dat et probleem is. Vanavond al even buikje gemasseerd en een beetje geholpen aar er komt alleen maar lucht . Hij heeft hier liggen krijsen af en toe echt heel zielig . @ Roozjuh: bedankt voor de bambix link! Ben benieuwd of het smaakt @ tijd voeden: hier in totaal bijna een uur bezig: verschonen, borst 10-15 min, boeren, knipperen (ja dat doet hij ook al ), even "spelen" in box of op schoot, borst 2, boeren, slapen of nog een spelen Rest weet ik zo even niet meer, sorry..... Knuf!
Jazeker! Heel oneerlijk, maar "verwacht" het zo ok een keer, omdat grote broer dat met 6 weken deed. Maar dat mag ik natuurlijk van J.op niet verwachten. Je gaat onbewust toch vergelijken.
Voeding hier nu 6x 120+4 gaan bijna allemaal op. Op soms 30 cc na. ong. 30 min totaal bezig. Fysio: vanmiddag meting gehad van haar hoofdje. uitslag krijgen we 25 juli. Ze mag 's nachts uit het zijliggings kussen zodat ze zelf haar nek spieren weer moet trainen en zelf ofzij moet leren kijken. Overdag in wiegje nog wel in het kussen. M. had een pakje papieren zakdoekjes in het nachtlampje gegooid toen hij op onze slaapkamer met de wekkerradio aan het djen was. Begint me toch een partij te stinken in de kamer. De rook kwam al van het pakje af. Moet er niet aan denken als ik later was binnen gekomen of als hij de slaapkamer deur had dichtgedaan zodat wij het niet hadden geroken. Danielle: heb je het muskieten netje van de Mura nog gevonden of heb je er echt geen een?