Juni 2012 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Mama-in-love, 4 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Boefjesmama; wat goed dat je dan nog weet! Nee niet gevonden nog... Ga morgen eens rondbellen naar babyzaken. Is toch echt gek midden in de zomer?

2. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Boefjesmama; wat een afschuwelijke gedachte idd... Godzijdank is het goed gegaan... Een engeltje!

3. boefjesmama

boefjesmama Niet meer actief

dames vriendlief wil de laptop dus ga afslutien
    Fijne nacht met vele uurtjes slaap gewenst.

4. boefjesmama

boefjesmama Niet meer actief

Naar mijn idee zat het netje erbij Danielle.
    Idd niet aan denken wat er had kunnen gebeuren.

Fijne avond allemaal

5. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    @Boefjesmama; hij zat er idd wel bij, maar elastiek is kapot gegaan.. Wou dus een nieuwe hebben.
    Heb oude te snel weggegooid, want had hem welk kunnen repareren. Maar wou wat nieuws... :)

6. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Babydump heeft wel een universele! Staat op de site bij accessoires kost 3,95

7. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Jens meldde zich al om 21.15uur, hij vond het blijkbaar zelf ook niet genoeg haha..
    Vanavond een paar collega's op bezoek gehad, gelukkig alleen de leuke :) En een mand vol kadotjes, erg leuk

@Opschrijven: leuk idee,..ook maar eens doen.
    @Danielle: ik hoop ook dat je lekker door mag slapen vannacht :D
    @Foto's: ik sta er allang op met m'n smoel :D
    @Einneh: gaf je borst of fles? Met borst is het normaal dat hij soms geen ontlasting heeft, Jens heeft er van de week 6 dagen over gedaan. Maar als hij er last van heeft, kan je hem misschien helpen met de thermometer of een beetje olie? Anders heb je ook nog Kinacol, maakt de ontlasting zachter.
    @Boefjesmama: ben benieuwd naar de uitslag

8. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    @ Kylie: geef borst. Het is inderdaad niet erg dat ze een aantal dagen niet poepen maar, D slaat heel vaak 1 of 2 dagen over maar hij heeft er nu last van en dat is niet leuk. Ontlasting nog zachter maken lijkt me niet nodig.... Heeft al van die spuitluiers welke maar net binnen de pamper blijven :p

9. Kylie1986

Oeh, nee..dan is dat geen optie..
    Je kán hem tempen, dan gaat ie persen..

10. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    @ nanni oh ja dan is douchen wel handig..wij hebben wel eens badje gedaan in avond, maar dat maakte geen verschil...ook maar eens douchen dan..

@ Leonie ja ik doe rustig aan beloofd! hihi balen is dat vaak he als die laatste voeding zo laat is..wij hebben ook vaak pas om 24.00 uur de laatste...ja we kunnen hem wel laten slapen maar dan komt ie vaak twee keer in nacht..

@ Danielle jaja die foto doe ik morgen hihi :D Jij bent net zo nieuwsgierig aangelegd als ik :D Ja ik vergelijk ook...thijs sliep met 6 weken door en Bram wordt donderdag 6 weken..ik hoop er stiekem wel op!! Zal voor je duimen..
    en hier ook de avonden wat meer voor onszelf..fijn he!! Heb ook al sinds paar dagen de tijden van voedingen opgeschreven..zit wel soort ritme in..wel grappig om te zien..zal ook eens meer opletten op het slapen..

@ Boefjesmama bah wat eng...zo zie je maar dat ongeluk in een klein hoekje zit..gelukkig is het goed afgelopen.

@ Einneh wat sneu voor je kleintje..hopelijk is het snel over.. ik hoorde hier van VK dat het soms wel 1 keer in 6 dagen kan zijn ook bij fv..

@ Afrola hihi herkenbaar dat van je schoonouders...hopelijk heb je nog even kunnen douchen.. Ik vind het ook irritant als Thijs alles mag bij opa en oma..als ie bij hun vandaan komt luistert ie ook heel slecht thuis..dan zeg ik weleens je bent nu weer thuis en naar papa en mama moet je luisteren haha..ff duidelijk maken hoe het ook alweer zit..

nou B komt zo voor laatste voeding..we mikken nu meestal op 23.00 uur..vind ik nog wel schappelijke tijd..
    goede nacht allemaal!

11. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    @ Einneh oh lees nu dat je BV geeft...sneu is dat als ze last van hun buikje hebben he.. anders een warm badje wellicht helpt dat? Of tempen ja..maar meestal moet het zichzelf herstellen volgens mij..maar wel sneu..

heb vandaag wat versiering in huis weggehaald..alleen de mooiste cadeautjes en kaartjes staan op het dressoir met de leukste kleertjes.. raamsticker zit nog wel op het raam...weer een beetje rust in de tent

12. Porsche

Porsche Niet meer actief

Hoi hoi

Hoe is het met iedereen? Hopelijk gaat alles goed, jullie kletsen echt te veel kan het echt niet bij houden sorry dus hopelijk vinden jullie het ook goed en gezellig als ik af en toe kom buurten?!

13. Porsche

Porsche Niet meer actief

Doorslapen hier heeft ze per ongeluk al 2 x doorgeslapen hoop stiekem al iedere nacht dat ze doorslaapt ben zo moe! Ze komt meestal rond half 5 voor een voeding doet er 30 min over eer ik slaap is get. Half 6... En de andere kids zijn meestal rond half 7 wakker ..
    Gelukkig heb ik van het weekend ff bij mogen tanken :) had ut ook echt nodig! Lig nu ook te wachten totdat ik de fles kan geven.

@ versiering fa het een dezer dagen ook weg halen! Heeft lang genoeg gehangen :)

@ boefjes mama Pfff af en toe niet te veel bij stil staan wat er had kunnen gebeuren ..

14. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    nee ladybabs dat mag niet....haha
    Is toch al leuk als je even komt buurten als je tijd hebt :D
    Doe ik ook hoor..ene keer meer tijd dan de andere keer of ik lees alleen even...

15. Porsche

Porsche Niet meer actief

Ik ga mijn meisje de fles geven, val bijna zelf in slaap ze ligt bij me ze had zon last van kramp :(

16. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    Ladybabs...ja vermoeiend he...wel fijn dat ze al twee keer heeft doorgeslapen..heeft Bram nog geen enkele keer gedaan...dus ik ga hem straks zeggen dat ie dat vannacht wel mag doen..
    lig hier ook te wachten terwijl ik moe ben...pfff das soms wel lastig die laatste voeding..heeft weinig zin om nu te gaan slapen..dus maar even wachten dan..

pompiedompiedom tralala Bram wordt maar wakker...

17. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    ik ga hem ook maar wakker maken hoor..trustuh!!

18. Kylie1986

Ik hoop dat al jullie baby's lekker door gaan slapen..
    Dan besef ik me weer wat een mazzel we met Jens hebben.

Morgen even binnenlopen bij het CB, eens kijken wat hij weegt. Hij krijg t al een lekker dik koppie.

Ow ja, Jens heeft een ontstoken plekje op zijn nagelriem. Kootje van de vinger is wat rood, maar niet warm. Durf het niet echt open te maken..Hij beweegt zo met z'n vingers.

19. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Al geprobeerd alleen maar lucht, stinkt wel trouwens :$;)
    Zal vanzelf wel komen, hij is nu weer redelijk rustig

20. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Hier is D van het naar boven sjouwen wakker geworden dus weer aan de borst ;) niet erg trouwens als hij het hier 6 uur op doet net als afgelopen nacht!

@ Kylie: ben benieuwd hoe hij gegroeid is!
    Ow en nagelriempje niets aan doen, hersteld vaak erg snel bij die kleintjes. Evt kun je wat bepathen smeren.

Hoop voor iedereen op een goede nacht! Lekker koese!

Deel Deze Pagina