Hey meiden! Ben nog ff aan het zoeken waar ik zal schrijven.. doe maar gewoon bij allebei; bij bevallinglijst en de mama's.. Hier gaat alles toppie joppie.. Jop meldt zich nu keurig al om de 4 uur, 's nachts is dat prima vol te houden zo... Heel erg fijn. Tis een rustig en heel tevreden kereltje. Gister had ik een echte huildag, want vrijdag op zaterdag was hij de hele nacht onrustig, dus veul te weinig slaap. Maar lekker aan toegegeven. Jop slaapt nu 's nachts ook al op zijn eigen kamer, geeft ook rust bij ons moet ik zeggen. Lekker ons raam weer open, en niet van elk geluidje wakker worden. Wel fijn eigenlijk. Morgen moet mijn vriend weer werken. Wel spannend, maar zie er niet tegenop. Komt wel goed! Ga nu ff bijleze hoe het bij jullie gaat. Oh ja; ff spammen uiteraard...
@Juffie; ook hier was ik vandaag wat te enthousiast. Wordt je weer teruggeroepen door je lijf hé! Mooi hoe dat werkt.. Heb nu ook wat last van bekken en onderrug weer. En idd het gevoel dat hele hebben en houwen er aan de onderkant weer uitkomt...
Hier was grote broer ook verkouden, en Joppie is nu ook wat snotterig. Moesten het in de gaten houden of er geen koorts bij komt, want dan direct alarm slaan. Maar verder kon het niet veel kwaad. Ook Jop snurkt idd iets nu.
Jop drinkt om de vier uur, 80 cc. Komen we ongeveer gelijk uit als om de 3 uur 65 cc wat ik hier zo lees hé. Over de huilbuien; hier ook gehad idd.. Van geluk, en van moeheid. Ben enorm emotioneel idd... Af en toe gwoon lachwekkend om wat voor dingen ik moet huilen. Ook ik gisteren bij mijn vriendje gekropen en even lekker opgekruld gehuild. Mag best!
lin, wat een mooi meisje is Nienke zeg! Die laatste foto vind ik erg leuk, leuke blik op haar gezichtje. Danielle, om de 4 uur lekker hoor! Hier komt dochtertje dag en nacht om de 3 uur en drinkt dan 100 cc. Vooral 's nachts nog vermoeiend en vannacht wilde ze na de voeding van 3 uur niet gaan slapen dus pffff. lekker dat je even tegen vriendlief aan bent gekropen en even emoties eruit, heel belangrijk! Ik zag op fb een mooie foto van jullie 4tjes voorbij komen. Ik bedacht me net dat wij nog helemaal hebben van met ons 4tjes. Toch echt eindelijk eens doen
Leonie; wij hebben ook nog geen fam. foto gemaakt hoor. Zelfs nog geen echt broer zus foto. Hier overdag om de 3 a 3,5 uur 's nachts mogen we haar laten liggen op ong 5uur. Dus dat is wel lekker. Maar dan moeten we haar vaak nog wakker maken. Wat hebben de kersverse papa's gekregen vandaag? Hier een tegel met de namen erop geplakt en een tekening van M. gemaakt bij de gastouder. Hij had een beetje een duur verjaardagskado uitgezocht dus was gelijk voor vandaag.
Leonie; ai ja.. als ze dan na de nachtvoeding niet weg te leggen zijn, is heul vervelend ja... Hadden wij eergisteren. Klaarwakker was hij! Ja, moet je gauw doen een gezinsfoto maken! Het babyachtige is er zo vanaf.... Hoe gaat het met jou zelf nu? Ben je weer op krachten, en heb je alles een plekje kunnen geven? Hier nu mooi ritme "al" twee dagen. 8-12-16-19-23-3 Als dit zo blijft hou ik de nachtvoedingen ook wel vol. Als het morgenvroeg allemaal goed gaat ga ik met mijn twee jongens wel naar peutergym. Dat doe ik altijd met onze oudste op maandagmorgen, maar dat is al om half 9. Moeten we maar ff kijken of we goed uitkomen. Ik zei al; moet geen gestress worden want dan ga ik echt niet. Hoofdtaak voor morgen is ons aankleden en eten koken. Meer nog maar ff niet verwachten van mijzelf..
pff wat heerlijk dat jullie kindjes al zn vast ritme hebben. Hier komt ze ook elke 3 uur, maar dan ook 's nachts heel soms blijft ze 3,5 of 4 uur weg dan. Hier een te druk weekend gehad voor nienke. Ze is echt van slag, ze heeft sinds vanmiddag 16 uur een half uur geslapen en is verder alleen maar aan het huilen. Badje geprobeerd, voeding gehad, schone luiers, kroelen etc. Ze ligt nu met papa op bed en dan is ze stil. We hadden gisteren een verjaardag waar een heel groot deel vd fam was en we gelijk heel veel kraamvisite weggewerkt hebben. Ze is maar door 1 iemand vast gehouden en lag verder id wagenbak te 'slapen' maar ze heeft t toch meegekregen. Vanmorgen bij mn pa langs geweest, tussen de middag thuis gegeten en 3 uurtjes geslapen en daarna naar souders maar t is duidelijk teveel geweest. Cadeautje. voor de opa's hadden we een collage van de eerste foto's gemaakt op hema.nl dat ingelijst en cadeau. Voor papa een iphone hoesje met foto en een fles wijn. Foto. Ja ik wil een andere fam. foto want de eerste paar heb ik nog echt een plof kop op! hihi Hier net een halve doos chocola weggewerkt.. oeps zo gaan die kilo's dr niet meer af. Hoe gaat dat bij jullie met gewicht? Hier is mn buik echt al best ver aan het herstellen maar de weegschaal geeft nog wel wat aan. Ik wil weer terug naar mn gewicht voor ik zwanger raakte dat was 70 bij de 1e zwangerschap, toen ik van nienke zwanger raakte woog ik 72 en nu nog 80. Een paar dagen voor mn bevalling woog ik bijna 91 dus ben er ruim 10 kwijt nu.
Lin; miss werd ze ook wat overgeprikkeld van het badje e.d.? Soms moeten de kleintjes ook ff huilen om er doorheen te komen. Ik hield bij onze oudste 10 minuten aan. En dan ook echt wegkijken op de klok, want 10 minuten zijn heel lang. @Kilo's; vanmorgen mijn oude spijkerbroek gepast, en die zit prima alweer... Had ik ook al wel verwacht, ben maar 5kg aangekomen. Wel heel slappe buik uiteraard, maar verwacht dat het wel goed gaat komen.
Hier is Y al een half uur aan het huilen. Ze lag heerlijk bij papa op de arm maar toen legde ik haar in bedje en sinds dien huilt ze. Gewicht: eersgister gewogen en was toen 6,5 kilo kwijt. Nog 4 tegaan. Dan weer 68 kilo. Loop nu nog in rokjes en leggings. Van de week de zw.kleding maar eens uit de kast en mijn eigen kleren er weer in. Kijken wat ik alweer pas en wat nog niet.
mooie fotos gezien !! kilos hier alweer 2 kilo onder het startgewicht , voor zwangerschap 66,6 nu 63,9 , gaat goed dus al men kleren zijn gewoon veel te groot :O ritme hier ook vast ritme scheelt hem soms kwartiertje maar meer niet en tusse de laatste en de eerste voeding zit 5uur en half eten doet ie nu al 120 en 4scheppen voor hongerige babys , mm gaat dezelfde kant op als met A
Kilo's: hier 11kilo eraf nu. Heb een flinke hangbuik helaas. Echt zo'n zak dat aan me hangt. Ziet er niet uit maarja heb 2x ks gehad dus 2x litteken en 2x is de boel daar aan gort getrokken en gesneden dus mag niet klagen. Zodra ik weer mag sporten haal ik de wii balanceboard uit t stof en ga ik er helemaal voor!
@Lin: wat een schatje! Echt een heel mooi meisje!! @Danielle: nu al een stoere sterke man! Wij hebben van onze oudste zo'n zelfde foto gemaakt en dan elke (paar) weken weer. Zo leuk om te zien hoe ze dan veranderen. Gaan we nu weer doen. @ritme: hier 90 ml om 8-12-16-20-23/0 en dan nog een nachtvoeding meestal om ongeveer half 6. Nou das meer een ochtendvoeding. Heb dus niets te klagen Mevrouwtje moet haar fles alleen wel in 3 etappes wat anders komt het er zo weer uitzeilen. Kan haar lucht moeilijk kwijt. Dus ben wel ff bezig... Soms krijg er ook niet alles in en dan heeft ze al weer eerder trek. Dan geef ik haar nog wat ze heeft 'gemist' om niet helemaal van het padje te raken. @2e:het is net als fietsen, je verleert het niet. Ik ben wel makkelijker en je moet ook je aandacht verdelen. Tot nu toe gaat het best lekker terwijl ik van iedereen hoorde dat van 1 naar 2 heftiger is dan van 0 naar 1. Maar ben natuurlijk nog geen 2 weken onderweg dus *afkloppen* @voetbal: #%#|$<$~#%$|#
@danielle. ja die 10 min. regel houden we hier ook aan. normaal werkt dat wel maar op t moment niet. hopelijk komt ze even tot rust want ik ga ook mn bed opzoeken en wil echt even slapen! pff ben hartstikke moe. kan het zo zijn dat ze al in een ander slaap/wakker ritme komt? ze is nu 2 weken en 1 dag. Denk zelf dat het echt door teveel drukte komt..
Hier ook een flinke hangbuik, verder nog steeds 15,5 kilo eraf. Nog steeds veel te zwaar hoor maar dat was ik voor mn zwangerschap al. @roozjuh hoelang na keizersnede mag je weer aan de bak? WIlw eer gaan aquarobbiccen, ziet er otnzettend lame uit :') haha maar daar zaten dikkere dames dan ik zelf en je valt er retegoed mee af. Het is ook verrotte zwaar en je kan als je superactief mee doet nog meer profijt er van hebben
Dippertje: je moet minimaal 9weken wachten. Dus we hebben nog wel even Ego: C komt steeds vroeger voor de fles. Ze heeft om 20.30 100cc op en vond het genoeg. Nu na 2uurtjes wil ze alweer haar volgende fles... Nu uurtje uitrekken en laten huilen want wil het ritme niet verstoren wat al redelijk verstoord is.