Juni 2012 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Mama-in-love, 4 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Etenstijd! Gaat goed hier met de nachten, 22.30 laatste voeding :D

@ Facebook: heb jullie ook even toegevoegd

2. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Flesje op en nu even uitbuiken op mama's buik :)

3. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Ik heb kylie, bijntje en roozjuh ook toegeviegd op fb.

Net de baby gevoed. Ze heeft om 22.00 laatste vosing gehad en nu net dus weer. Even snel gedronken en ton meteen weer pitten :)

4. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Hier ook beeb aan tiet, haha

5. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Hier nu etenstijd.. 1 uur laatste fles op.. 20.30-1.00-6.30 vanavond proberen die van 1 uur wat eerder uit laten komen.. 6.30 is al een tijde zijn 1e fles tijd zeg maar..

6. Porsche

Porsche Niet meer actief

Wat een mooie tijden meiden :)

Hier ook ... Uhm weetniet meer hoe laat hihi...

Goede morgen

7. Kylie1986

Hier ook weer bijna tijd.. hij heeft alleen vanaf de voeding om 5.45u heel onrustig geslapen, dus ik heb eigenlijk geen oog dichtgedaan..

8. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    D. Slaapt hier nog :D. Maar nu M. Natuurlijk vroeg wakker :( nou ja is niet anders.

Wilde het centrum even in maar moet wachten op een pakketje welke via DHL Geleverd wordt en die kunnen niet zeggen hoe laat het komt...... Bale...... :( (auto is kapot en het onderdeel wordt geleverd dus is ook wel belangrijk!)

9. Kylie1986

Ja, dan is wel belangrijk.. :)

Gelukkig wordt het beter weer van de week, wil ook wel eens het centrum in met Jens. Jammer genoeg zit hier geen prenatal.

10. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    O altijd irritant om te moeten wachten op pakketje maar idd wel belangrijk pakketje dan :)

Mooie tijden allemaal, dat deed mijn dochtertje paar weken geleden nog niet hoor.

Ze is nu zelfs trouwens al 2 dagen naar 5 flessen gegaan, na de fles van rond 18 uur komt ze pas weer rond 23/23.30 uur.
    Dat kan toch he? Ik vond qua dat de bv ook echt veel handiger hoor dan wist ik dat ze gewoon zelf genoeg dronk.
    Nu hoop ik steeds maar dat de cc kloppen.
    Ze drinkt nu 5 flessen van 130 + 4 scheppen, laat daar wel van elke fles 10-20 cc van staan.
    ze weegt nu tussen de 4,5 en 5 kilo

11. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    kylie dan ga je toch richting almere? of rij je nog geen auto?

hier redelijke nacht gehad. weet niet hoelaat de voeding vannacht was want wilde zsm weer slapen, hubby heeft de fles gedaan. vanmorge kwam ze 05.00 en heeft erna 1.5uur wakker gelegen en toen ze net 5min stil was kwam D.amian alweer melden... kortom, ben nu al gesloopt want ben al sinds 5uur wakker.

planning: niks nothing noppens. hoop vanmiddag ff dutje te kunnen doen
    avondeten: Kip Tandoori!

o gister bij cb nog gesprek gehad over t praten van D.amian. dat het niet echt opschiet. en nu zit ie Dora te kijken (VRESELIJK!!!) en hij zeg opeens 'ijsbeerberg' ..... hij kán het dus wel!

12. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    @ Roozjuh: praat hij niet goed dan of onvoldoende woorden?
    En moet er wat aan gedaan worden? Logopedie ofzo?

13. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    hijs erg lui met praten. hij geeft er zn eigen draai aan en maakt geen zinnen. enige wat hij heel duidelijk als zin kan zeggen is 'ik ook mee' en verder zijn het woorden die hij half uitspreekt, of gewoon zelf wat leuks verzint. slapen = agy. appelijs kan hij dan weer wel. maar hij zegt bijvoorbeeld geen bus of poes, maar boef en poef. simpele woorden als appel, boom enzo kan hij wel maar hij zegt niet bij alle woorden alle letters. vis = is. worst = oef. en zo zijn er nog wel rare woorden die hij niet kan zeggen, moeilijk kan zeggen, of zelf er wat van bakt

14. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    hij wéét trouwens wel alles hoor. hij snapt werkelijk alles wat je zegt, daar heeft ie geen enkel probleem mee. maar het komt er gewoon niet uit bij hem. probeert het wel en word soms boos dat je m niet snapt en wilt ie het op andere manier uitleggen door gebaren en geluiden. op zijn manier kan ie zich goed duidelijk maken, alleen das niet altijd met de goeie woorden

15. Kylie1986

En babyleeuw :) Maar dat is bawyweeuw toch?

@Prenatal: ja, rij weer auto, maar krijg vanmiddag ook weer visite.. Wacht wel tot m'n salaris er volgende week is, kan ik meteen de babydump in :)

Jens weer gegeten, ligt nu wakker te wezen in de box.

Kan je een maxicosi in een boodschappenkarretje zetten? Bovenop zeg maar.

16. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    haha ja babywraaauwww! kan hij goed :p en babybees(babybeer) en olifant is het geluid ervan maken en dan zn arm omhoog dat ie de slurf na doet :p

ja je kan mc in karretje doen, moet je ff goed kijken dat hij niet kan verschuiven, gaan niet makkelijk altijd.
    ook hier wachten we op geld, gaan zaterdag pas kijken naar kleding voor de kleine en boodschappen. zijn blut nu :(

17. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Kylie; ja dat kan hoor!

Roozjuh, misschien eens naar logopedie gaan met hem? Die hebben vaak wel tips!

Ik ga denk niet zoveel doen vandaag.. Moet alleen hondenvoer halen hihi, en wil ff naar de Zeeman, die heeft bovenop de korting nog eens 30% hihi en zeg zeggen dat er mooier weer aan komt dus kan ik mooi ff korte broekjes halen voor Jaymee

18. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ja heb nu verwijsbrief voor logopedie. en hij krijgt na de vakantie een extra dagdeel erbij op psz die ook vergoedt wordt want school helpt goed. volgende week maar eens afspraak voor logopedie maken.

19. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
    Hier hele slechte nacht gehad.pfff zelfs in de kraamweek sliep ik meer..

Planning
    Hopelijk ook nog ff slapen dus.
    Vanmiddag komt mijn broertje misschirn langs.

Facebook.
    Misschien leuk om een groep te maken? Dan kan iedereen iedereen toevoegen als je wilt? Heb ook een aantal van jullie toegevoegd nu. Leuk om allr fotoos eens te bekijken ^^

20. Kylie1986

@Roozjuh: Fijn dat hij naar de logo kan.. Mijn zusje is ook geweest. Heeft haar goed geholpen, tot op een bepaalde hoogte (autisme).

Zo maar wat in huis doen, en na de volgende voeding boodschapjes halen.

Deel Deze Pagina