Als je op de pagina van de groep zit, zie je rechts: suggested members staan, toch? Daar kan je mensen toevoegen
@ mc op kar: doe ik hier niet, 1x gezien dat ie eraf viel Ik zet de mc in de kar, meestal zit er op de voorkant zo'n bierkrat steun, hier past ook een boodscahppenkrat op. Dan heb ik wel voldoende ruimte voor de boodschappen @ Roozjuh: hoop dat de logopedist uitkomst bied! M'n zusje is logopediste houdt ons ook altijd in de gaten, er irri soms Doordat D. Vannacht maar 1x is geweest heb ik teveel melk..... Eerst maar even een borst leegkolven. Kan hubby vanavond even een flesje geven
Einne: o dat lijkt me echt mega irritant maar aan de andere kant wel weer handig. mijn stiefma werkt int ziekenhuis en is veel met medicijnen bezig enzo en die heeft ook hele apotheek voor alles wat je maar kan verzinnen ze komt ook altijd weer met wat nieuws aanzetten als D.amian moet hoesten ofzo. zalfje voor zit, drankje voor dat, pfff
in sommige winkels, zoals Boni. kan je de kleine ook in een babyding leggen. hoef je niet hele mc mee te zeulen. dan zit er zo'n baby lig dinges op de kar
Het is soms best lastig.. Mijn moeder, zusje en ik zelf zitten in de zorg en soms zie je dingen die anderen niet zien. En dat zijn vaak geen leuke dingen. Soms ook lastig, want je wil wat zeggen, maar vaak is het 'slecht nieuws'
ja ik zou er voor geen goud mijn kind in dat smerige ding doen hoor zie het ook nooit iemand doen haha. Einneh: oja? waar?
Dat lijkt me inderdaad lastig! Ik werk in de revalidatiebranche en krijg veel dossiers/aanvragen van kids te zien, moet mezelf soms echt vertellen dat er ook veel kids niet ziek zijn. Is wel eens lastig om het werk niet mee naar huis te nemen.
Waarom zeg je het dan Ik haal van de week wel zo'n krat bij de action, vind het wel een errug goed idee
haha ja misschien boeid t jou niet al had ik dat niet verwacht hoor haha. ik ben zoiezo niet van die smerige openbare dingen. maar das een irritante tic van mij lichtelijke smetvrees