Lastig hé.. Voorbeelden: Bepaalde signalen zien bij je opa (dementie), die een ander niet zo zou opmerken. Moet je dan aankaarten bij je oma.. Tremoren bij je oudoom zien, gaat na aandringen toch naar de dokter, Parkinson. En sommige mensen zijn eigewijs.. De moeder van mijn stiefvader bijvoorbeeld. Heeft een aantal rare onrustige plekken op haar huid, jeuken, gaan steeds open, ect. Wij gezegd dat ze er onrustig uitzien en dat ze ernaar moet laten kijken. Nee, hoor,..Ik ga wel extra in de zon zitten, dan drogen ze wel in..
Ja precies... lijkt me ook lastig om het te moeten zeggen zonder dat je meteen aangeeft wat je denk en ze onrustig maakt.....
Onze Boni heeft die dingen niet hoor.. maar ik doe toch boodschappen met de draagdoek, heb geen auto. Ik heb Lionne en Einneh toegevoegd in de groep op facebook. meer juni-mama's ken ik nog niet op facebook. Nu eindelijk de laptop weer bij de hand Ga even weer wat bij werken, kan op mobiel zoo weinig
Noscapine heet het hoestdrankje volgens mij. huis-tuin-keuke-merk voor hoestdranke bij de apotheek. werkt hier goed. en anders thee met honing
Hangbeen? ik wil ook wel weten wat dat is @ Roozjuh: bah muntdrop lust ik niet, ga nu eerst wel weer aan de thee, niet dat het helpt maar moet toch wat drinken
Einneh, Let op met je BV, niet alle hoestproducten mogen met BV, meeste niet trouwens. Ik houd het vaak bij dropjes of anti-flu snoepjes. Hoe is het trouwens met de spruwdames? En wie had er ook alweer een ontsteking?
@ Bijntje: thnx voor de tip, lees altijd eerst de bijsluiter nu Spruw is hier nog niet over, kloof blijft open op mijn tepel maar we smeren dapper door en leggen D. aan in de rugby houding, dat helpt wel iets. Ik had beginnende bo, D. heeft deze netjes weggedronken gelukkig , knap mannetje
zo net even de uitnodiging voor M. zijn verjaardag verzonden. die wordt volgende week alweer 2.... jeej wat gaat dat snel!
Spruw is bij f over, bij mij nog niet, dus ik ga aan de daktarin. F heeft vandaag alweer een ik wil bij mama zijn en niet in bed dag. Ik heb nog niks gedaan vandaag, zelfs niet gegeten
Baby's kunnen niet tegen honing dacht ik.. @Hangbeen: Weten jullie hoe de bovenbenen (vooral binnenkant dijbeen) van mensen die dik zijn geweest en dan weer afvallen eruit zien?? Zo zien mijn bovenbenen eruit.. Hangbenen Boodschappen: Zusje wilde de auto even lenen, dus die mocht meteen boodschappen van mij meenemen haha..