Juni 2012 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Mama-in-love, 4 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

ooh ok ja nu snap ik waarom je dat zegt van die AB kuur :D

haha ja dat is algemeen bekend dat AB voor schimmeltjes kan zorgen , heel dom eigenlijk he het ene medicijn geeft je een andere kwaal:cool:

2. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Ja, bij de vorige abkuur (tijdens de zwangerschap) kreeg ik een schimmel down under..

3. peekaboo

oeee dat moet lastig zijn , jeuk jeuk brrrr gelukkig nog nooit last van gehad en AB kuren met hopen gehad (chronische oorontstekingen van gemiddeld 7 maand )

4. Kylie1986

Ja, nou gelukkig geen jeuk..Maar erge droogheid.. Van de een op de andere dag. Voelde heel naar..

Gaap, zo Jens wakker maken voor de laatste voeding.

5. peekaboo

ooh ok gelukkig geen jeuk was bij men zus anders ;)

hier ook D is wakker maken anders neemt ie nu zen nachtslaap en dat is niet de bedoeling , ben al zo blij dat ie 7 uur aan een stuk slaapt of langer :D

6. Kylie1986

Lekker hoor!

Ik ga afsluiten, trusten en tot morgen iedereen!

7. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Is of eigenlijk was t hier nu etenstijd... Madam hard gillen om fles. Mama met duffe kop naar beneden flesje maken. Madam drinkt 2 slokken en ligt in diepe coma. Met geen mogelijkheid wakker te krijgen. Wedden dat ze over uurtje ofzo alweer komt dat ze fles wil?! Pff nou dan gaan we maar weer slapen, truste!

8. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Etenstijd! 22 uur laatste voeding dus gaat prima hier, nu hopen dat het zo blijft!

En Roozjuh, heb je nog even mogen slapen?

Gaat lekker hier, kriebelhoest over, nu erge keelpijn... Als ik nu hoest en slik doet het pijn :(.....
    Merk echt wel dat m'n weerstand mindercis na de bevalling..... Bah....

9. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Hier voeding net klaar.

Ik merk ook dat mijn weerstand niet meer is wat het geweest is. Ik hoop dat het snel weer wat beter wordt.

Even wachten tot dame zeker in coma is, dan ga ik ook nog wat uurtjes slapen. Sinds gisterenavond doet mijn bekken weer verschrikkelijk zeer. Heb gisteren niks geks gedaan :(
    Misschien dan toch maar weer eens langs de fysio.

10. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
    Klinkt idd goed.
    En minder chemisch dan alle andere spul. Misschien dat ik wel ga bestellen.
    Eerst morgen HA bellen over de creme die ik nu heb..

Hier ook etenstijd.
    Maae het word alweer licht rn dan valt ons ventje (ennik) moeilijk weer in slaap..

11. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
    Mis trouwens wel een aantal meiden.
    Chanelle en Evenstar bijv.
    Beniewd hoe het met hun gaat.

12. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    etenstijd! gaat steeds beter hier qua tijden. 23.30 tot nu. Officieel doorlopen dus.

Moet alleen wel slaapzak aan want hij kruipt omhoog nu...

13. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    hier ook super weinig bezoek... ondanks dat ik geen zin heb in de visite vind ik het niet leuk. Vind het zielig voor onze jongen....

14. Annemama

Annemama Bekend lid

23 sep 2009
    547
    0
    0
    Midden NL
    Hier ook etenstijd (geweest). Nu aan het uitbuiken. Heerlijk geslapen van 23-5, 6 uur achter elkaar! Manlief heeft de late fles gedaan en ik heb echt niets meer gehoord. Heerlijk! Nu kijken of ik nog een uurtje of 2 kan pakken!

@juffie: gewoon blijven schrijven hoe je je voelt meis. Juist hier hoef je geen mooi verhaal te houden en er is altijd wel iemand die luistert. Ik snap je, was van de week ook jaloers op mama's met kindjes die lekker in de box lagen te spelen terwijl M alleen maar huilt als ze niet slaapt. Ik vond het juist fijn dit even eruit te gooien. Is niet echt iets wat je met je kraamvisite deelt. Knuffel!

15. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    02.00 *krijs krijs krijs* vertaling: ik wil melk! NU! -mama gaat bed uit en maakt flesje met lekkere melk- *krijs krijs krijs* vertaling: waar blijft mij melk?! -mama doet fles in baby- *slok slok slok snurk snurk* ehhh snurk?! Yup madam ligt in diepe coma. -mama doet baby in bed- *krijs krijs krijs* vertaling: wtf leg je me in bed, ik wil MELK en ik wil het NU! -mama pakt baby op en geeft de fles- *slok slok slok snurk snurk* Yup baby weer in diepe coma, niet wakker te krijgen. -mama doet baby in bed- *krijs krijs krijs* vertaling: wat doe je nou?! Ik wil melk!! -mama gilt, draait om en gaat bed in- *krijs krijs krijs* vertaling: melk?! Melk waar ben je?! Ok i give up... *snurk snurk* 03.10

05.30 *krijs krijs* vertaling: mama mag ik nu toch een flesje melk? -mama kreunt wat en schopt papa eruit- :D

The End.

16. Porsche

Porsche Niet meer actief

Goede morgen.

Hier heerlijk geslapen van 23.30 tot 6 uur yeah!!!
    Manlief heeft ook vrij maar we zijn een beetje kribbig :(

17. Porsche

Porsche Niet meer actief

Wat hebben er veel baby's spruw ...

18. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Juffie: knuffel meid... hier mag dat toch?..het is ook niet niks zeg.. @kylie: heb je pb voor fb pagina gestuurd! leuk!

19. Porsche

Porsche Niet meer actief

Juffie, gewoon blijven kletsen hoor.. Daar zijn we voor!!!
    Gewoon vertellen hoe je je voelt dat lucht heel veel op!
    Ikzelf zit ook met mijn stort bevalling en heb hier een topic over geplaatst en toen met veel dames erover gepraat dat vond ik wel erg fijn!

20. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    wat is het rustig hier dames

hier een ziek knulleke. Hij was al paar dagen aant hoesten en nu is t heel erg geworden. moet door het hoesten steeds spugen, koorts erbij. heb dus een zoutzak op de bank liggen hier. C.harlie ligt in coma in de box maarja, de hond moet er nog uit... zal dus C.harlie uit dr coma moeten halen om in kinderwagen te doen en D.amian mee zeulen met zn zieke kop. oja en t komt met bakken uit de hemel vallen

planning vandaag: niks nothing noppes. kleding van de kids op MP zetten. D.amian is uit maat 92 gegroeid. En heb nog heel veel kleine maatjes van hem.
    avondeten: AVG - krieltjes, schnitzel en wortels/doperwten

Deel Deze Pagina