Juni 2012 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Mama-in-love, 4 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
    Einneh.
    Ben je FB aan het volspammen met ideetjes

Hier nu laatste voedingen rn dan slapen! :D

2. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Lastig, zou blijven proberen, elke dag als het lukt en het liefst zelf geen fles geven. Ik gebruik trouwens de flessen van Tommee Tippee, misschien die proberen?

3. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Niet schuldig voelen hoor! Je kindje gaat voor!
    Blij dat de nexium helpt! Dikke knuf meid!

4. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Dank je!

5. Sappie86

Sappie86 Bekend lid

28 aug 2011
    575
    0
    0
    Dankje meiden!!

Ik hoop ook dat het goed blijft helpen.. Er is in ieder geval wel verbetering.. Nu kunnen we ook wat meer ritme erin proberen te krijgen en hopelijk slaapt hij nu straks ook overdag in z'n eigen bedje (want dat deed hij alleen nog maar 's nachts)

Zometeen monstertje wakker maken voor z'n laatste fles en dan hopelijk lekker slapen tot een uur of vijf ;)

6. girly

girly Actief lid

14 feb 2007
    489
    0
    0
    Welterusten meiden, hier laatste fles gehad maar gok dat ie vannacht eerder gaat komen want hij heeft maar 65 cc op maar ligt echt in een diepe slaap nu en krijg m echt niet meer wakker. Heb m maar in zn wiegje gelegd! Dus wie weet tot vannacht;)

7. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    @ Sappie hopelijk gaat het werken! En krijg je een beetje een ritme erin!

Goede nacht allemaal..Bram krijgt nu laatste fles...zou zo mooi zijn als ie dan een keer doorslaapt..heeft ie nog niet gedaan..grote broer deed het met 6 weekjes..en dat is Bram vandaag ook..dus heb in zijn oor gefluisterd dat hij dat dan ook maar moet doen..
    maar denk niet dat ie daar wat mee gaat doen :D

8. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Hier zit de voeding er ook in. Pukkel op z'n stuit ziet er rustig uit gelukkig.
    Speen en tepelhoedje gesteriliseerd, Jens z'n medicijntjes en ik m'n zalfje. Welterusten!

9. Sappie86

Sappie86 Bekend lid

28 aug 2011
    575
    0
    0
    Wat ik me nou nog af vroeg.. Wat wordt er eigenlijk verstaan onder doorslapen?? Van?? Tot?? Hoeveel uur per nacht?? Mss wen gekke vraag hoor ;)

D heeft z'n fles op en gelijk z'n broek vol...
    Stinkpoep tot aan z'n rug.. Haha.. Altijd in een schone luier.. Die poepen waarschijnlijk t lekkerste :)

Welterusten iedereen!!

10. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

In principe mag er s nachts 6uur tussen zitten.

11. girly

girly Actief lid

14 feb 2007
    489
    0
    0
    Goedenacht allemaal, hier bezig met Flesje.
    Doorslapen is bv van 2300-600 ofzo dus dat ze echt 7 a 8 uur achter elkaar slapen

12. girly

girly Actief lid

14 feb 2007
    489
    0
    0
    rustig nachtje volgens mij, sem drinkt lekker door hij had zeker echt honger na dat kleine beetje gisteravond

13. Annemama

Annemama Bekend lid

23 sep 2009
    547
    0
    0
    Midden NL
    Zooo gaap, vroegertje vandaag maar mevrouw had echt honger.

@doorslapen: volgens mij heb je het over doorslapen als ze de fles 's nachts overslaan en dan over gaan naar 5 voedngen. Hangt er ook wel een beetje van af wat jij doorslapen vind. Ik vond bij F 0.00 uur - 6.30 uur doorslapen. Niet te verwarren met uitslapen ;)

Ga er weer een proberen weg te leggen. Rijd haar wieg nu na deze voeding naar haar kamer. Dan heb ik meer rust. Morgen op tijd op want F moet naar het KDV. Ze heeft er zin in want ze hebben vandaag Beach Party. Tas met badpak, handdoek en zwemluiers staat klaar, zo leuk!

Weltrusten!

14. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Voeding zit er weer in. Nu even wachten tot ze slaapt, dan kan ik ook nog even slapen.

15. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Hie een hele goede nacht 21.00 - 5.45 :$. Hij heeft nu wel zin in wat ;)

16. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    einneh wauw! hier 21.00-3.00 dat vind ik ook al zo knap... :)

17. Porsche

Porsche Niet meer actief

Oh men!
    M heeft van 23.45 tot 06.00 geslapen ( echt super van haar :) )beetje jammer dat ik niet terug kan gaan slapen ... 9

18. Porsche

Porsche Niet meer actief

Wauw einneh kan me voorstellen dat hij honger herft

19. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    We hadden gedacht dat hij nog wel wakker zou worden rond 00.00 maar niet dus.... Weet niet of het al zo lang mag maar doe er toch niets aan, hij wordt niet goed wakker ' s nachts als je hem wakker maakt ;)
    En een nachtje doorslapen is ookniet erg... :D

20. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Leer dat mijn kind is! Die komt nog vrolijk om de 3 tot 4uur... Net krijzen dat ze fles wil en na 20cc ligt ze nu achter me op ons bed te snurken. Hubby heeft haar heel slim op mijn plek neergelegd zodat ik haar in bed doe :p

Vandaag zou D naar speeltuin gaan met psz, laatste schooldag. Helaas hoest ie nog alles bij elkaar dus hij kan niet mee. Heb m expres niks over speeltuin gezegt anders zou hij gaan krijzen. Hopen dat ie vanavond wat opgeknapt is zodat hij even mee kan naar verjaardag van mn broer. Daar zijn opa's en oma's die hij maar al te graag wil zien

Deel Deze Pagina