Zit even te rekenen, gisteren overdag kwam hij om de 5 uur, dan zou ik vandaag maar op 4 voedingen uitkomen. Is dat niet een beetje weinig?
Einneh: je moet maar zo denken, als je kleine alert is en gewoon vrolijk en helder, dan krijgt hij genoeg. Baby's geven zelf heel goed aan wanneer ze t nodig hebben. En af en toe een dag er tussen dat ie minder drinkt is echt niet erg. Ego: begin te twijfelen of D toch naar psz-dagje gaat... Vind t zo klote als hij dit mist op laatste schooldag. Maarja is t ook zielig als hij niet weet wat ie mist? Bah vervelend dit, ik weet hoe graag hij naar school gaat en helemaal naar die speeltuin. Hijs al iets opgeknapt, geen spugen, geen koorts. Nog wel hoesten, vooral als ie druk is
Misschien heb je wel gelijk, we zien het wel Is de speeltuin ver weg? Anders even met de leiding overleggen? Mocht het niet gaan kun je hem misschien ophalen?
ik zou al met een 'juf' meerijden omdat ik zelf geen rijbewijs heb en ouders moeten zelf mee. tis een grote speeltuin dus heb je aardig wat ogen nodig om alle kids in de gaten te houden. en tis gewoon leuke laatste schooldag met de papa's en mama's erbij. is hier niet ver vandaan maar als hij na een half uur helemaal instort van het hoesten dan kan ik niet zomaar naar huis omdat de juf daar moet blijven
Goedemorgen! Pff, volgens mij hebben we iets van verduisterende gordijnen nodig op onze slaapkamer, Jens slaapt na de eerste voeding zo slecht verder.. Vannacht was het 4 uur.. Hij drinkt wat vaker maar minder lang door de spruw denk ik. Zometeen komt CB thuis. Puist ziet er rustig uit gelukkig. Oh en voor de dames met een Kruidvat voordeelkaart, activeer de pampers aanbieding, 50% korting!
Jeetje wat een goede nachten! Zie al echte doorslapers. Heerlijk zeg kunnen de mama's ook weer wat uren achter elkaar maken. Daar knap je zo van op! @Roozjuh: weet niet hoe laat de PSZ begint en of je al hebt moeten beslissen. Vaak knappen ze wel op van een beetje afleiding. En als het niet gaat ophalen is ook een goed idee. Weet alleen niet of da voor jou haalbaar is om lopend te doen... Hier is F vanmorgen vertrokken met haar rugzak met badspullen en een zonnebril op. Ready to (beach) Party! Jammer dat we geen vlieg op de muur kunnen zijn. Maar heb het fototoestel meegegeven dus als de juffies tijd hebben dan krijgen we vanavond toch nog een kleine impressie.
@roozjuh: lees net dat dat geen optie is. Tja je kan het zelf het beste inschatten. Maar met een ziek kind en baby vastzitten in een speeltuin lijkt mij niet alles....
Hij kan ook wel weer een beetje aan het regelen zijn. Leuk CB thuis...... Sorry was bij mij niet leuk, hoop voor jou wel Thnx voor de tip, vanmiddag maar even Pampers halen
Hoezo was het bij jou niet leuk? Oh en m'n schoonzusje heeft vanmorgen positief getest, hoop dat t dit keer wel goed gaat!
@ Kylie: gefeliciteerd! Spannend. Ik had niet mijn eigen verpleegkundige en had het idee dat deze het zag als verplichting. Snel de vragenlijst afwerken, snel wegen (omdat ik dat graag wilde) en wegwezen....
Succes met CB kylie. Was hier wel heel gezellig gelukkig. Net begonnen aan de nystatine. Wat een plakspul is dat haha. "zolamg mogelijk in de mond houden en dan doorslikkrn" dat werkt echr niet hier!!
kylie gefeliciteerd met je schoonzussie! koop tube lijm voor haar, voor een mooie plakbeeb kv: heb m geactiveerd!
Gefeliciteerd Kylie, spannend hoor. Leuk een nichtje of neefje voor J met maar 9 maanden verschil. Lijkt in het begin veel maar hoe ouder ze worden hoe kleiner het verschil wordt en kunnen ze leuk met elkaar opgroeien. Hier spelen F en haar nichtje (5 maanden verschil) minimaal eens per week met elkaar. Ze zijn echte dikke vriendinnen en nu al echt van die giebel meiden. Scheelt wel dat mijn szusje inmiddels een van mijn beste vriendinnen is CB was hier ook prima schijnbaar. Ik lag te slapen want ze kwam onverwachts dus mijn man heeft alles besproken. Ze vond het leuk zo'n hands on papa.
Cb ging goed, had haar al een paar keer gezien (1x bij weeguurtje en 1x bij Roozjuh). Jens woog alweer 3300gr
ja dat mens blijf je overal tegen komen he neefjes/nichtjes: hier geen. niks nothing noppes. Wij zijn enige met kids. Mn broer zal minimaal komende 3jaar nog niet aan kinderen beginnen, mn andere broer wil geen kinderen. Broertje van mn man heeft geen serieuze relatie en zn zusje heeft helemaal geen relatie en haat kinderen. dus C.harlie en D.amian hebben geen speelmaatjes helaas
mooi gewicht kylie! Hij groeit dus goed. zo maar is ff naar de appie denk ik. moet nog verjaardagskaartje halen voor mn broer
Goedemorgen allemaal, Kylie, Jens groeit goed! Fijn! Gefeliciteerd met je schoonzusje :d Roozjuh, lastig he om die keuze te moeten maken wel of niet psz. Hier bleven ze de laatste dag gewoon op de psz dus heb hem toen wel gebracht (met die hand,voet,mondziekte) maar na een uurtje weer moeten halen omdat het niet ging. Pampers; Toevallig van de week 3 pakken bij de AH gehaald (baby dry) want ik had nog bonnen van lekker in het leven.. Betaalde nu 17,50 voor 3 pakken hihi. De baby dry red hij het de nacht wel mee! Doorslapen; Jaymee was onrustig vanacht. Had geen honger maar in zijn eigen bedje slapen wilde hij ook niet Heb hem maar bij me genomen en toen heeft hij geslapen tot half 7 (vanaf 00.30, laatste fles) Nu ligt hij ook op bed en wil niet slapen Word elke keer wakker.. Mmmm het is nog te vroeg voor de 5 weken sprong, maar ja djayson was ook altijd eerder, dus misschien toch?
@Kylie: goed gegroeid zeg! Hij was vorige week toch nog geen 3 kg? @neefjes/nichtjes: das jammer Roozjuh. Het is echt leuk al moet het natuurlijk wel klikken. Wel vrienden met kids in dezelfde leeftijd? @ pampers: kv aanbieding geactiveerd! Vanmiddag of morgen maar ff scoren! @Nanni: kan toch best het sprongetje. Hij is dan gewoon een snelle springer @hier: nog steeds in bed. Lekker computeren tot de volgende fles en dan hoop ik da M ff slaapt en dan kan mama in de aktie. @kraamvisite deze week: woensdagmorgen, gisteravond, vanavond en zondagmiddag. in principe erg gezellig maar ligt wel aan wie en hoe fit ik mij voel. Gisteravond vrienden van mijn schoonouders, aardige mensen maar was blij dat ze op de hoogte waren van de max uur regel