Juni 2012 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Mama-in-love, 4 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Oh joh, dat duurt als je blijft voeden op verzoek (en vooral als je nachtvoedingen blijft houden) tot 14 maanden gemiddeld weg. Ik kreeg een beetje en menstruatie terug met 10 maanden. Toen kolfde ik nog maar 1 keer per dag ipv 2. Ik kreeg pas een volledige cyclus inclusief duidelijk merkbaar ei met 20 maanden ofzo. Maar ik was tussendoor ook nog een periode erg licht, kan daar ook aan gelegen hebben.

2. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

@Lionne: Oh, dan snap ik dat je naar huis gaat. Balen van je bloeddruk zeg :(
    Jens vindt de drankjes en druppels niet erg (infacol, nystatine, vit k en d).

Pff, Jens net weer een uur aan de tiet gehad, hoop dat ie nu eindelijk eens gaat slapen. Dan kan ik ook even een dutje doen, zonder elke paar minuten op te moeten staan voor de speen.

3. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    hier ook een erg wakker kindje...dus geen middagdutje..maar dat maakt hij goed door steeds heel lief te lachen :D Thijs is opgehaald door opa voor twee uurtjes dus lekker rustig nu..hoewel ie hartstikke lief was..en morgen dus met tantes naar dierentuin..mijn moeder heb ik net geregeld voor Bram voor paar uurtjes dus ik kan met vriendlief morgen even lunchen ofzo..lekker!! :D

@ Einneh kan me voorstellen dat je het niet erg vind om de kleine nu veel aan de borst te hebben als je zo'n goede nacht hebt gehad.

@ Kylie en Roozjuh hopelijk kunnen jullie even rust pakken..kleintjes werken helaas niet altijd mee he..

ik moet slaapzakje denk ik gaan halen, want Bram kruipt sinds kort omhoog...vanochtend lag ie weer helemaal overdwars..weet nog dat we bij Thijs op een gegeven moment het voeteneind van slaapzak onder matrasje deden toen ie nog niet kon omdraaien..zodat ie niet zo omhoog kroop...

4. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    zo stom op ned 3 op Zapp programma voor kids..heb je Loenatic echt zo stom...zijn dan acteurs die spelen dat ze gek zijn en die wonen in een verpleeghuis..nu eentje die een babypop in bad doet en op de kop in het water stopt...grrrr...ze denkt dat het een baby is en geen pop...en gister eentje die met een mes liep en de zuster pakte dat af...
    die kinderprogrammamakers worden zelf steeds gestoorder!
    Gister stond ie er toevallig op en Thijs keek echt zo van wat is dat nou?? zo klaagmodus uit...

5. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
    Evenstar.
    Oh das mooi dan ;) jij hebt ook niet heel veel cyclussen gehad tussendoor dan. Als ik leeftijdsverschil tussen R en V bekijk. Lijkt me erg gezellig voor ze!

Kleintje vind hier alle druppels en drankjes ook niet lekker.
    En vind je het gek.. Vitamine olie is ook echt te ranzig!
    Nou moet ik eerlijk toegeven dat ik de vitmines helft van de tijd vergeet..

Hier.
    Nu overdag beetje aan het oefenen met ledikant en eigen kamer. Wiegje word echt te smal en helaas past een co-sleeper niet bij ons op de kamer. Pff wat is hij opeens klein in zown groot ledikant..

6. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
    Meen je?! :(

7. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    @ bijntje ja ik meen het..was net te lui om de afstandsbediening te zoeken vandaar..ze brengen het wel speels..maar begrijp niet zo goed waarom je hier een kinderprogramma over moet maken..

Ja wat zijn ze dan groot he in zo'n ledikantje..Bram slaapt hier nu twee weekjes dacht ik op eigen kamer, omdat ik zoveel wakker werd van zijn geluidjes..maar hij slaapt op zijn kamertje prima..lijkt ook wel of ie beter slaapt in zijn ledikant dan in zijn wiegje..
    Als je niet wilt dat ie op eigen kamer gaat kun je ook nog de kinderwagenbak anders bij jullie op de kamer zetten..

8. Porsche

Porsche Niet meer actief

Ff ego: m slaapt al vanaf gisteravond 22 uur. Alleen meld ze zich voor de fles moet ik me zorgen gaan maken ?

9. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    @ Ladybabs Bram heeft hier ook wel een dagje gehad dat ie alleen maar sliep.. ze meldt zich uit zichzelf voor de fles? En drinkt ze dat goed op? zo lang ze zich zelf melden voor fles lijkt me er nog niet veel aan de hand..

10. Kylie1986

@Loenatik: Ik vond (en vind het stiekem nog) leuk om naar te kijken, maar het is idd niet geschikt voor kleine kinderen.
    @Bijntje: vergeet het hier ook, heb denk ik nog maar 1 keer vit d genomen. Jens geef ik telkens wel alles netjes haha
    @Ladybabs: zolang hij zelf voor de fles komt en hij helder is als hij wakker is, zou ik me geen zorgen maken.

Jens wilde alleen bij mij liggen en doezelde elke keer weg, en ik ook. Dus we hebben lekker een uurtje samen om de bank geslapen :D

11. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    @ Loenatik; soms zie je echt vage dingen op kinderzenders... :S

@ ladybabs; Jaymee heeft ook van die dagen! Volgens CB niet erg als hij maar goed wakke is met de fles, en dat is hie zo!

Ongi, grrrrrr vandaag ongi geworden.. Nou ja kan het maa gehad hebben :p Kan ik weer aan de pil hihi, ik wilde eerst me 1e ongi afwachten

12. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    @ kylie haha ja Loenatik is op zich wel grappig...maar tja Thijs had wel door dat er iets niet klopte hij keek me met grote ogen aan haha
    Lekker dat je even hebt kunnen slapen!

Ik ga straks naar koopavond naar de bank...thijs heeft mijn randomreader met pasje te pakken gehad en nu is mijn pas geblokkeerd grrrr

13. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    @ nanni join the club hier ook weer fijn ongi bah bah...
    Wel fijn dat je nu aan de pil kunt..ik weet nog niet..ik wil denk ik spiraal

14. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Oeps, drukte al op verzenden haha..

Vanmiddag lekker gelopen naar het dorp.. Ff paar kleine dingen gekocht.. Bij Xenos hadden ze een leuke kado verpakking met een knuffel Cars auto en snoepjes voor 3 euro.. Tsja die kon ik niet laten liggen voor Djayson! Heb hem gezegd dat hij die krijgt als hij niet in zijn luier plast s nachts :)
    Daarna ff snel op me werk geweest, ik moest plassen.. Ideaal je werk vlakbij het dorp..

15. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Spiraal lijkt mij niks, maar komt denk ik door negatieve verhaal van een vriendin.. En ik vind het makkelijk dat ik de pil kan doorslikken als ik dat wil (vakanties enzo)

16. Porsche

Porsche Niet meer actief

M slaapt nog steeds ... Shock!!

Roozjuh wat een *** geen energie in steken hoor!!!

Kylie m is een meis :)

17. Porsche

Porsche Niet meer actief

M ligt al vanaf de geboorte in dr ledikant wij hebben 2 poezen die bij ons in bed slapen!
    Had mij zo leuk geleken een wieg op de kamer

18. Porsche

Porsche Niet meer actief

Hier is bij hubby in de zwangerschap de knup erin gegaan :)

19. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    hihi hier lag de poes in het leegstaande wiegje en n lag al 3 weken in dr ledikant.
    Morgen de wieg naar mn souders brengen hebben we ook weer ruimte

sorry druk hier! alleen maar drinken en niet slapen!

20. Kylie1986

@ladybabs: sorry..

Papa is weer thuis, kan Jens ff bij hem hangen

Deel Deze Pagina