Juni 2012 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Mama-in-love, 4 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boefjesmama

boefjesmama Niet meer actief

Heb haar in de MC gedaan met kussen onder het voetendeel.
    De buitenste schouderriempjes langs de beugel van de MC. Vastmaken aan het riempje wat tussen de beentjes moet.
    Binnenste schouderbandjes om het hengsel
    en een sjorband door die dingen bij de voeten waar je in de auto ook de gordel langs doet.

Hoop dat je het snapt.

2. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Oh afschuwelijk ja...
    Ik schaam me best wel.. Durf ook nog niet goed sex te hebben, maar komt ook doordat ik nog niet aan de pil ben. Condooms vertrouw ik niet, en ik kan het niet over mijn hart verkrijgen dat mocht het fout gaan, het weg te laten halen...
    Dus daarom maar ff niets...

Hopelijk word ik gauw zo ongesteld...Kan ik weer aan d epil, al heb ik daar absoluut geen zin meer in..
    Maar net als vele anderen hier eb ik ff ook geen ander alternatief zeg maar..

3. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Ik snap hem :D
    Wij deden hem vast maken met 2 sjorbanden hihi..
    Heb nu een babyschaal, en die mag ik vanaf morgen gebruiken :p Vanaf 6 weken zeggen ze.. Wel pak ik de dan de verkleiner van de maxi cosi nog even voor de steun bij zijn hoofdje..

4. boefjesmama

Danielle hier om dezelfde reden nog geen sex gehad.
    Dus laat die ongi maar komen hebben we dat ook weer gehad.

5. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Danielle, klinkt ff heel stom:) maar mijn man heeft er weinig van gemerkt tijdens de sex:)

6. boefjesmama

Hebben ook een babyschaal maar vind ze daar nog best rechtop in zitten vandaar dat ik nu de MC nog gebruik.
    Wil de schaal pas met 3mnd gaan gebruiken als ze zelf wat steviger is zeg maar.
    Schommeld naar mijn idee nog best veel in de kar en in de MC zit ze dan iets makkelijker.

7. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Is helemaal niet stom.. :)

Bij onze eerste voelde min vriend wel dat het wijder was.. dit is later wel weer anders geworden..
    Maar durf nu echt ff niet. Moet ik toch mijn vriend maar eens zeggen, dat ik er tegenop zie.
    Ik schaam me echt even voor mijn vagina, en miss klinkt dat dan wel weer heel stom... :)

Ik snap wel dat het heel wat te lijden heeft van 2 kindjes, maar op de een of andere manier heb ik er nu meer moeite mee dan bij de eerste.
    Nu wil ik gewoon heel snel mijn eigen oude lijf weer terug, en wil weer lekker gaan hardlopen.
    Gek is dat...

8. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Ja daar denk ik hier ook zo over...

9. boefjesmama

Heb ik ook danielle bij M. na 5wkn alweer ofzo.
    Nu ook geen behoefte. Maar ook nog veel last van mijn stuitje en lig dan ook niet lekker in bed.
    (slecht excuus geloof ik)
    Nou ja zal wel weer goedkomen.

Ga nu echt naar bed anders blijven we hier maar plakken

10. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Boefjesmama; bij T. ook idd al vrij snel weer sex.. Nu eigenlijk meer behoefte aan knuffelen.
    Maar dat heeft nu er ook mee te maken met dat ik me schaam geloof ik.. Toch maar eens te sprake brengen morgen.

Maar als je googled kom je op veel fora's hetzelfde tegen.. Lijkt er dus op of er veel vrouwen last van hebben.

11. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Danielle; ik heb dat gevoel wel met mijn buikje.. vlak voor mijn zwangerschap viel ik af, door meer te bewegen.. Begin zwangerschap ook nog afgevallen (niet doo spugen ofzo) en ja daarna natuurlijk aangekomen.. wil nu wel mijn buikje weg hebben, al zit ik eigenlijk nog maar 2 kilo boven mijn start gewicht, het valt dus best mee hihi..
    na de vakantie ga ik weer sporten bij de bekken fysio, is een groepje zwangere en net bevallen vrouwen zeg maar, met bekken klachten.. Gezellig en toch goed bezig hihi..
    Verder veel fietsen en lopen, al moet ik ook niet teveel doen, want dan gaat mijn heup lastig doen.. Btje krakkemikkig lichaam heb ik :p

12. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Trouwens, vorige week in het ziekenhuis toen ze een foto hadden gemaakt van mijn heupen zag je onwijs goed dat mijn bekken nog scheef staat! Schrok er best van.. Had nu echt beeld bij het gevoel zeg maar.. Scheelde echt zeker 1-2 cm dat de ene kant hoger stond dan de andere kant

13. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Ja Nanni, ook dat herken ik idd.. wij vrouwen moeten maar neit teveel willen...

jeetje 1-2 cm verschil ja? Wat veel... Lekker zwemmen kan ook goed zijn?

14. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    @anticonceptie: mijn man zei dat we de natuur zijn gang maar moeten laten gaan. (we hebben niet vaak seks, doet mij zeer). Ik wil nu sowieso nog niet. Maar mocht het er van komen, dan eerst maar een tijdje met condooms. We willen graag nog een tweede, maar nu nog even niet.

@hier: dametje ligt net weer in bed. Ze had vanavond duidelijk last van mamatime. Papa is de hort op. (naar de modelvliegclub). Hij zou het niet te laat maken, maar ik zie het wel. Ik ga,als dametje slaapt, er ook lekker in.

15. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Hier is Man ook van huis... Vakantieborrel.
    Zal vast wat dronken zijn als hij thuiskomt, die is ook echt niets meer gewend denk ik... hahahaha
    Hier is J. pas rond 21 uur in slaap gevallen. Hij moest eigenlijk 22 uur fles hebben.
    Blijf maar ff wachten tot 23 uur. Ik hoop hoop hooooop dat ik vannacht mag blijven slapen... Hij kan 6 uur, dat heeft hij laten zien vannacht... ;)

16. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    zwemmen is voor mij geen optie.. als ik baantjes ga trekken en mezelf om moet draaien, draai ik me heup uit de kom:) doordat ik "lichter" ben in het water gaat dat makkelijker..

maar ach het komt vanzelf wel, het is pas 6 weken geleden..

17. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Hier nog steed stil... Jaymee slaapt al vanaf 20 uur, net daarvoor zijn fles gehad..
    Mannetje is nog aan het werk.. Het weekend is hij lekker vrij, maar mag ook wel na 8 dagen werken..

18. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Getsie wat eng... Ja idd. We vergeten dat het nog maar zo kort geleden is denk ik...

19. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Mijn vriend heeft vakantie! Hoe fijn is dat een extra paar handen hier in huis... Erg prettig..

Vooral nu oudste zoon echt super super bloedje vervelend is. Hij is echt weer de grenzen aan het aftasten. Voornamelijk erg vervelend dat hij slaat.... Maar goed, daar kunnen we de komende weken ook eens mooi werk van maken..

Maar denk eerlijk gezegd dat hij last heeft van alles nu. Hij is gewoon moe denk ik... Lekker even 3 weekjes samen en lekker rustig aan.

20. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Lekker danielle dat hij nu vakantie heeft!
    Mijn man had 3 weken vakantie nadat de kraamhulp weg was..

Djayson is ook vervelend soms, idd echt uittesten.. Moet er wel bij zeggen dat hij altijd wel pittig is geweest.. Krijg ook van iedereen te horen dat hij op mijn zwager lijkt qua karakter, en als dat zo is krijg ik nog wat te stellen met hem hahaha

Deel Deze Pagina