Juni 2012 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Mama-in-love, 4 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Goedemorgen..
    Het lijkt alsof Jens iedere dag vroeger komt.. Eergisteren was 5.00u de eerste voeding, gisteren rond 4.00u en vandaag rond 3.00u..
    Hier de 2e voeding erin zitten, Danny ligt nog op bed en ik ga zo misschien maar ff op de bank liggen denk ik..

2. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Goedemorgen,

Hier was het half 4 vannacht.. Ik dacht eerst jeetje wat vroeg, maar het valt mee want er zat bijna 5 uur tussen.. Vanmorgen was het 6.45 maar dat zal niet snel veranderet dat is gewoon zijn tijd hihi...

Wel super trots op djayson! Zijn luier was droog vanmorgen! Hij wil al een tijdje zonder luier slapen maar plaste dan wel.. Had hem een kadootje beloofd als hij droog zou zijn, en dat is gelukt!

3. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Wat goed van D Nanni!

Hier is iedereen nu wakker. Zal er zo ook uit dan kan D beneden de rest van zijn voeding krijgen (gebruikt nu mijn tiet als kussen ;))

4. Kylie1986

Zo nog even op de bank geslapen..

5. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    Kylie fijn dat je nog even hebt kunnen slapen...jammer dat Jens steeds vroeger komt..hopelijk gaat ie snel weer lekker langer slapen..dat deed ie eerst wel toch?

@ Nanni wat knap van D, kan snel gaan hoor ineens met die zindelijkheid..Thijs wilde heel lang niet en toen ineens dag en nacht droog!
    @ Danielle en Nanni ja het is wat he met die kleintjes...hier was Thijs in het begin erg druk en nu nog wel af en toe dat ie ineens dingen vraagt terwijl ik Bram de fls geef...net als je het niet kunt gebruiken...maar gelukkig lijkt ie steeds meer te wennen aan de nieuwe situatie en is hij steeds liever..
    @ bijntje hihi een paars mondje..hopelijk ben je snel van de spruw af!!
    @ Einneh is ook een lekker kussentje zo'n tiet :D

@ hier Bram sliep vannacht van 00.00 tot 05.00 dus wel netjes..de nacht ervoor tot 6.00 dus hopelijk zet dit een beetje door..
    Thijs is lekker naar de dierentuin met tantes en oma komt straks even knuffelen met Bram. Ik ga lekker lunchen met mijn mannetje! Zin in!
    fijne dag allemaal!

6. Kylie1986

@juffie: ja deed ie eerst wel, maar hij zit nu tegen zn srongetje aan,last van de spruw ook denk ik..

7. Porsche

Porsche Niet meer actief

Veel plezier juffie

8. Porsche

Porsche Niet meer actief

@ zindelijk. Toen onze oudste 2.5 was ben ik ermee begonnen wat een hel! Ben ook vrijwel meteen erna gestopt! Toen hij 3 was heb ik hem een keer de luier uit gelaten en nooit meer aan gedaan :) en 2 sagen later was het ook snachts droog :)

Nu met het warme weer had ik bij de middelste ook de luier uit gelaten want hij gaat sltijd mee naar de wc maar hij is er nog niet aan toe!

Vind het ook wel prima hoor we merken het vanzelf :)

9. Porsche

Porsche Niet meer actief

Kylie, m heeft ook last gehad van het sprongetje ... Pfff

10. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    @sprongetje: volgens mij heeft F die al gehad. :)

11. Kylie1986

Moet zeggen dat het vandaag wat minder is dan gisteren..

@ladybabs: Ik doe eigenlijk niets speciaals om Jens te troosten, denk dat het puur mijn geur en hartslag is..

Hier: boodschapjes gedaan, eindelijk de Swaddle Me gebruikt haha..

Jens heeft alweer een tijdje geen ontlasting gehad,vorige keer had hij er geen last van, maar hij is nu al sinds gisteren aan het persen.
    Heb hem gisteren al getemperatuurd (om het temperaturen, niet voor de ontlasting), maar meer dan een natte scheet kwam er niet.
    Hebben jullie ervaring met een paar druppels olijfolie?

12. Porsche

Porsche Niet meer actief

Kylie, Nope hier geen ervaring mee... Bij ons hielp het tempen en als ik zag dat ze perste hield ik hun beentjes vast net aks bij een bevalling

13. Kylie1986

Heb voor de zekerheid de HAP gebeld want op internet lees je ook 20 verschillende dingen, haha..
    Hun advies, ik moet sinasappelsap drinken, zijn anus masseren met vaseline, eventueel buikje wrijven, en idd tegendruk geven als hij gaat persen.

14. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Bij Utrecht
    pfft, hier zijn de krampen in alle hevigheid weer terug.

15. Kylie1986

Ah gossie, sneu he :( gebruik je nog wat tegen de krampen?

Jens slaapt nu alweer ruim een uur, gelukkig..

16. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Bij Utrecht
    Ja, we hebben infacol. Maar ik twijfel of dat helpt :(

17. Porsche

Porsche Niet meer actief

Lionne, hier ook infacol heb soms het idee dat het wel werkt maar soms ook geen drol heb jij dat ook?

18. Kylie1986

Ik hoor dat het op een gegeven mont niets meer doet.. Wij gaan na dit flesje kijken hoe het zonder gaat

19. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Bij Utrecht
    We hebben het een tijd niet gebruikt en zijn pas weer begonnen. En vandaag was het weer krijsen van de pijn bij de krampjes. :(

20. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    wat een geklep hier :p kon t ff niet meer bijhouden.

Joekie: ik zou graag de foto op juni site willen zetten maar je hem m al verwijderd. als je m zelf ook op de site wilt hebben dan moet je de foto mij even mailen, dan zet ik m erop voor je

Kylie: buikje masseren werkt goed. op de buik liggen werkt ook, dan krijgen de darmpjes even wat meer ruimte want op de rug drukt t allemaal wat op elkaar. als je buik liggen eng vind nog, dan helpt de apen-houding ook goed.

ego: stad net in geweest. nieuwe kleding voor de kids gehaald, vooral voor C.harlie want die past heel zelden nog een 56. Net wat dingetjes gehaald bij Hema en ze heeft nu een broek maatje 62 aan *shock* Bij zeeman ook ff wat geshopt. nu extra kortingen daar. 2shirtjes en een rokje voor... schrik niet!!! €1,50 :D nou das is nog eens leuk shoppen! Ook nog super leuk jurkje gehaald. D.amian ook weer 2 nieuwe broeken en shirts.

sry verder niks onthouden enuhh IK WORD TANTE! hihi. had ik al gezegt maar vind t zo leuk :p

Deel Deze Pagina