Kylie; je zou eventueel een btje vaseline (bolletje) op puntje van de thermometerr kunnen doen.. ze zeggen dat dat goed werkt.. Lionne; anders cinababy of venkelthee proberen? Roozjuh, leuk het shoppen en zeker bij de zeeman nu toevallig heb ik van de week ook nog wat zomer dingen gehaald en vandaag 2 zomer slaapzakjes van 70 cm voor 5,20 totaal Wij zijn ook de stad ff ingeweest, en vanmiddag gefietst Jaymee voor het eerst in de fietskar, ging prima! Had de verkleiner van de maxicosi erin gedaan en de snoozebaby wikkeldoek Bekijk bijlage 261755
nanni: dat is nog eens leuk shoppen dan he leuke foto! zal ik m op de site erbij zetten ? ego: zo ff de appie in nog denk ik. heb een vreetbui maar weet niet wat ik ga halen. gaat dus nog leuk worden
Sorry dat de beloofde reactie uit blijft maar de planning voor vandaag was iets anders dan gedacht.... Ikea stond al gepland maar hebben ook nog even een andere auto gekocht.... 4 uur pas weer thuis, toen nog boodschappen gedaan, gegeten, M. Op bed, ondertussen D nog aan de borst. Nu uitgeput en we krijgen nog visite....
jeetje Einneh, ga je naar Ikea, kom je thuis met een auto haha! dat is nog eens shoppen! net bij appie geweest, had opeens overal trek in tis geworden: brie met knoflook-gekruide-toastjes, flinke milka-reep en voor hubby smerige tortillia chips
Pfft... Fieke heeft een hangdag. Ze is sinds 13.00 uur niet het bed in te krijgen. Ik (en mijn rug) zijn het spuugzat. Manlief ging uit zijn werk eerst boodschappen doen. Toen snel gegeten. En daarna is ie zijn bed ingedoken en ik heb hem nog niet terug gezien.
@ nanni leuke foto!!! @ Kylie oh ja een sprongetje en spruw zijn geen goede ingredienten voor een goede nachtrust inderdaad...hopelijk snel weer beter slapen..ik was zo jaloers op jouw nachtjes, want Jens sliep echt lang eerst he..gaat ie vast wel weer doen als ie het sprongetje heeft genomen! Hier trouwens hetzelfde met het troosten..ik doe niks speciaal..maar alleen de geur werkt al..had tijdens eerste weken ook een spuugdoekje in bh en die legde ik dan naast hem in bedje..was erg mooi om te zien hij draaide vaak zijn hoofdje die kant op en was rustiger..was tip van de kraam..wel schattig @ Roozjuh je wordt tante!! Gefeliciteerd!!! Nog een keer omdat het zo leuk is @ Lionne wat vervelend dat de krampjes weer terugkomen...hier werkt de infacol wel..want als ik het vergeet merk ik duidelijk verschil..en als ik het gebruik heeft ie soms wel krampjes maar minder lang.. heb je ook al cinababy geprobeerd? Hier vanmiddag geluncht met mannetje en even geshopt..superfijn!! Nu maar hopen dat ik morgen niet kapot ben...duim duim.. Thijs heeft het superleuk in de dierentuin gehad en Bram was lief bij oma.. @ zindelijkheid..eh wie was het ook alweer...gek he inderdaad dat als je dan gewoon de luier uitlaat het heel snel kan gaan was hier ook..Thijs vond het niet zo fijn meer om een ongelukje te hebben in broek en toen was ie er snel vanaf! Maar goed je kunt het niet echt afdwingen als ze er niet aan toe zijn.. @ Lijnen gaat hier niet zo goed...pfff vooral s'avonds vind ik het moeilijk en helemaal in weekend..heb alweer toastjes met zalm en paturain.. Roozjuh ook lekker eten! hihi Ik heb trouwens een King Louie jurkje aan en ik en mijn mannetje zijn er erg gek van...hij slankt heel mooi af dus ben er blij mee en mijn vent zit al hele dag aan me te plukken dus dat zit wel goed En ik heb de nieuwe Karin Slaughter gekocht..spannende thriller..dus ik heb mezelf lekker verwend Fijne avond allemaal! Sorry weer een heel kletsverhaal @ Eef hoe is het bij jou en met je kleintje??
Roozjuh; ja is prima zet hem maar op de site! En je hebt lekkere dingen gehaald bij de AH! Einneh; ach Ikea of een auto kopen is bijna hetzelfde toch hihi Succes vanavond met de visite! Lionne, kan je F idd niet bij je man brengen? Jij mag ook wel even rust hebben toch? Zindelijkheid; Djayson is overdag al een tijdje zindelijk, alleen de nacht dan nog niet! Maar heb de go gewaagd, hij ligt zonder luier in bed.. Stickervel hangt klaar hihi, als hij vol is krijgt hij een v-motion Zo nu lekker bankhangen.. Beide kids lekker op bed Morgen de verjaardag van mij vader, veel ooms en tantes komen ook en zijn benieuwd naar Jaymee hihi.. Heb met manlief al afgesproken dat hij niet van hand tot hand gaat. Tuurlijk mag hij wel bij iemand zitten, maar niet elke 5 minuten een ander..
@nanni: goed dat je daar afspraken over maakt. Veel plezier morgen! @lionne: leuke foto's! Ben benieuwd naar je jurkje! Hier weer op de bank met Jens, heeft de hik en wat teveel gedronken.
Dilemma... F slaapt nu EINDELIJK. Ik wil dolgraag lekker slapen. F zou zes uur door kunnen slapen, maar het zou ook kunnen dat ze om half twaalf weer komt. En als ik nu ga slapen, ben ik net ingeslapen als ze weer komt
ik zou de gok nemen lionne en zelf ook gaan slapen. zeker omdat ze veel wakker is geweest, kan best zijn dat ze nu erg moe is!
Zow kletsers! Kylie. gebruik je nystecine (zoiets) voor de spruw? N raakte daar ook verstopt van.. namelijk. Wij hebben een theelepel olijfolie en een theelepel roosvicee laxo gebruikt toen ze al 5 dagen huilde en ook lactuloze niet hielp.. (was het advies vd kinderarts in het zh van mn ma).. Dat in combi met vaseline op de thermometer zorgde 2 uur later voor een flinke berg poep. Maar nu heeft ze gisteren gepoept was ook al weer 2 dagen niks geweest. Gebruik nu niks behalve inflacol. @bijntje. ik heb de GV ook binnen maar de spruw is over. Nou ja, blijft wel even houdbaar. Ben wel benieuwd naar je ervaring ermee.. @roozjuh. JEE nog een keer van harte!
Dankjulliewel! Ik dacht even spammen..ben zo trots op mijn mannen! Hihi Kylie bedoelde je mij? Of heeft Lionne ook toevallig een nieuw jurkje? hihi @ Lionne ik zou ook proberen toch te gaan slapen, want je weet ook niet hoe ze wakker gaat worden en of je daarna kunt slapen..maar ik snap je dilemma..ik duim voor je op een goede nacht! duim duim... @ Nanni slim om dat van te voren met je man af te spreken..ik vind dat ook niks van hand tot hand gaan... Pfff keek net programma achter de voordeur en dan zie je het persoonlijk verhaal van iemand..en die had een gehandicapt kind..en ook iemand die haar zoon van 25 dood had aangetroffen..echt erg ik moet tegenwoordig bij dat soort dingen zo vreselijk janken...alles met kinderen grijpt me enorm aan..dus kijk ook niet zoveel nieuws meer.. vraag me af of dit tijdelijk is of weer over gaat.. goede nacht allemaal!
@juffie:nee, bedoelde jou haha @lionne: hoorde van een kennis met een zoontje van een paar weken ouder dan Jens, dat er in olijfolie vetten zouden zitten waar babys niet tegen zouden kunnen. Dat je beter neutrale olie zoals zonnebloemolie kan geven. Heb nog even getemperatuurd en zn poeperd met vaseline gesmeerd. Hij had wat mondjes voeding teruggegeven en was wat aan t kokhalzen. Als hij echt gaat braken, bel ik de hap. Nu slaapt ie gelukkig lekker
Lin, Hier nystatine (ofzo) voor de kleine, maar mijn tepels wel met GV in gesmeerd. Spruw is hier zichtbaar weg, maar blijf toch nog ff weekje verder gaan. Ideaal dat GV, eens in de 24 uur! nadeel; alles is paars haha! Maar is ook wel zo vrolijk Juffie, Lieve foto's! Hier, klaar voor laatste voeding en dan slapen. Morgen terugkomdag van de cursus! Kijk er erg naar uit
@Bijntje: veel plezier morgen! Wij hebben 5 september pas de terugkomdag. @Nystatine: ja, Jens krijgt dat sinds een paar dagen. Vraagje: heeft iemand van jullie ervaring met baarmoederontsteking? Mijn afscheiding/vloeien meurt ineens enorm, kan het niet echt vergelijken met iets, maar stinkt echt heel erg
@ kylie haha dat dacht ik al...zal kijken of ik keer foto kan plaatsen van mijn jurkie fijn dat je mannetje nu slaapt..vind dat kokhalzen vaak wel eng maar ben ook echt een watje.. ik heb beginnende baarmoederslijmvliesontsteking gehad..mijn bloed stonk niet maar de gyn zei wel dat als dit zo is je vaak baarmoederontsteking heb..en als je echte ontsteking heb je je echt ziek voelt..krijg je ook koorts..ik had al wel wat verhoging.. Morgen even je vk of gyn bellen hoor als het echt zo stinkt...duim voor je dat het niks is knuff!! @ Bijntje dankjewel...hihi dus je hebt nu paarse tepels? Lijkt me een gek gezicht hopelijk zijn jullie er snel vanaf meid!