Fotoshoot: Voor de noordelingen onder ons. Heb nog een adres in zuid Friesland. PB maar even dan zal ik de site linken.
@roozjuh. ja sommige mensen! de meeste heb ik ook geen behoefte aan vooral omdat je ze anders ook nooit ziet..
nee idd. heb mijn tante al 3jaar niet meer gezien. waarom zou ik dan kaartje sturen? ja toch. heb van mn andere oom wel vet lief een kaartje gehad. die heb ik al 5jaar niet meer gezien. hij is alleen postzegel vergeten dus heb ik een 'boete'
Hihi ja op die foto wel he. zal de nieuwe binnen kort weer eens uppen. gisteren leuke badfoto's gemaakt. Zat met papa in het grote bad. Vraagje. hoe is het met jullie vloeien? Hier al bijna over maar kon toch 6 weken duren? vind het zo snel... kan het met een inlegkruisje af want stelt niet veel meer voor..
vloeien: was hier zo goed als over tot donderdag middag.... begon opeens mega veel te vloeien. die grote inleg verbanden konden t nog net aan. vk toen langs geweest snel en moest t ff aankijken. mag nu week lang niks meer doen want hebben gemerkt dat zodra ik wat ga doen (huis uit, ff druk bezig ben) dat ik dan veel ga vloeien. zaterdag was t weer helemaal over. geen drupje niks. en gister weer veel vloeien. waren naar mn schoonpa geweest. en vandaag weer bijna niks kan idd 4 tot 6weken duren
pfff oudste dochter sliep, werd wakker ging huilen en roepen daarna weer in slaap gevallen en nu weer huilen en roepen Maar als we er in mee gaan dan zitten we elke nacht ook beneden maar pffff vind dit echt zo moeilijk. En weet het klinkt erger dan dat het is want zodra je naar boven gaat is ze stil en kan ze gewoon met je praten maar bahhhhh!
leonie, hier ook 1 die in slaap valt en dan weer wakker en om mama roepen. heb m nu al 8x terug in bed gedaan. hier gaat hij absoluut niet uit bed en/of mee naar beneden. dan blijft ik aan de gang elke avond denk ik. 1e keer nog ff lekker knuffelen, 2e keer loop ik nog met m mee en vanaf 3x dan gil ik gewoon naar boven dat ie zn bed in moet. na 8x had ie m door en nu blijft ie liggen. gok dat ie slaapt eindelijk
Vloeien, idd tot een week of 6 max. Ik was volgens mij rond 4 weken klaar met vloeien. Maar denk dat ik weer ongesteld ga worden nu, had dat echt niet gemist hoor Vorige keer ook rond 6 weken, kan nog wel maanden zonder hoor!
bij D was ik op de dag af na 4weken weer ongi. nog 2weken te gaan dus leuk joh 4weken vloeien, er 1 dag vanaf zijn en dan hop ongesteld erachter aan. idd, kan nog wel maanden zonder, heb dat totaaaaal niet gemist haha ideetje voor site: foto van onszelf erop? zodat we na 9maanden eindelijk kunnen zien wie achter 'die ene naam' zit?
Ik hoop voor je dat hij slaapt Roozjuh! Hier nog een giller helaas. Ze mag van ons dan altijd paar minuutjes naar beneden, even filmpje op telefoon kijken en dan slapen. Het heeft voor haar vanaf begin niet gewerkt om in de situatie te blijven dus even andere omgeving en dan is het goed. Slechte slaapster altijd al geweest, slaapt sinds kort pas regelmatig door. Hopelijk nu niet terug bij af want vannacht wakker geweest en nu dus niet willen/ kunnen gaan slapen.......
hopen dat ook zij snel gaat slapen. jeetje nu pas doorslapen? o dat lijkt me zo zwaar. misschien juist niet mee naar beneden nemen voor filmpje? kan zijn dat ze juist niet wil gaan slapen wetend dat ze naar beneden mag als zij maar vol blijft houden. Vind t prima als D wakker is, niet moe is niet moe. Maar hij moet wel op zn kamer blijven en dat weet ie. mama kan t langer volhouden dan hij
Zo Bram net in bad geweest en daarna voeding met tien cc extra..hopen dat ie nu poos slaapt...ik ook zo hoppa bedje in... @ vloeien..hier na paar dagen al bijna niks meer...nou ja vind het niet erg..als ik iets meer doe..wil er nog wel eens wat komen..gek is dat he.. @ kind op bed..Thijs kwam gister ook steeds kamer af..deed ie normaal nooit..papa steeds teruggelegd en alleen maar gezegd..het is bedtijd..dit stuk of tig keer..en na twintig minuten bleef ie liggen... vandaag maar een keertje eruit gekomen en toen heb ik gezegd dat ie anders maar in babybedje moest gaan slapen..heb hem meegenomen naar babykamer..maar dat wilde hij niet..hij zei dat hij grote jongen is..toen zei ik grote jongens blijven in hun bedje..en daarna niet meer gezien..wellicht niet pedagogisch..maar hielp wel.. Ik probeer niet meer echt te praten of op hem in te gaan, want anders verzint ie steeds wat anders..van ik moet plassen tot ik heb pijn... Haha roozjuh herkenbaar...ik roep soms ook naar boven..het is bedtijd!!! Na een aantal minuten snapt ie het en gaat terug in bedje... Succes Leonie! Hopelijk een goede nacht voor ons allen! @ roozjuh ja goed idee...ben ook benieuwd welke gezichten bij welke namen horen
juffie: ja gewoon naar boven roepen ik blijft anders de marathon op die trap lopen, nee echt geen puf in
nieuw onderwerp op de juni site: 'Wie is Wie' bij het foto hoekje! Hier kunnen we zien welk koppie er achter welke naam zit Wil jij je foto erop, stuur deze dan naar mijn email: little_missjuh@hotmail.com (graag 1 foto p.p)
roozjuh, geen filmpje ook geprobeerd maar dan is het helemaal drama en is er geen houden aan. Ze heeft echt al van baby af aan dat ze echt uit situatie moet dus dit beste. Maar snap wat je zegt met dat ze zich erop gaat verheugen maa dat is het niet. Ze wordt namelijk dan echt in paniek wakker dus nergens anders mee bezig. tja en dat niet doorslapen is idd vermoeiend, sinds 3 weken gaat het beter gelukkig. Hopelijk na vanavond ook weer goed
@Roozjuh: klinkt als een hel je kraamtijd bij D. wat eeuwig zonde. Blij dat je nu bij C kan ervaren hoe mooi het kan zijn! @Medicijnen: Cold Turken stoppen ,heftig hoor. Hier afgebouwd ruim voor we onze kinderwens probeerden uit te laten komen. Wilde eerst alles uit mijn lijf en proberen een oplossing te vinden en een normaal leven op te bouwen. Dat is gelukt tegen verwachting in! Ben nu afgestudeerd, een leuke baan , mooi huis en 2 prachtige dochters. In 2004 kreeg ik nog van de neuroloog te horen dat ik volledig afgekeurd moest worden want beter werd het niet. Tijdens mijn zwangerschappen geen last, hormonen doen gekke dingen . Nu wel weer wat, vermoeidheid is een trigger dus goed naar mijzelf luisteren. @Einneh: lekker zo'n dubbel schoon huis! Probeer het hier bij te houden... @Lin: snap je helemaal! Je wordt zo gewoon gedwongen over je eigen grens heen te gaan. N is jouw dochter en JIJ zou moeten bepalen! Goed dat je het aangeeft. Hopen dat het wat uithaalt. Hier heeft smoeder het zo gemanipuleerd dat zij M een flesje aan het geven was vorige week. Gewoon mij en man tegen elkaar uitspelen. Ze zou namelijk KIJKEN hoe M haar flesje kreeg en toen ik even boven een doek aan het pakken was had ze tegen mijn man gezegd dat zij hem zou geven. Zat echt met een knoop in mijn maag helemaal omdat M nog moeilijk drinkt en zij heel zenuwachtig zat te doen. Ze voelde wel dat het niet ok was. Was bang voor herhaling van de megaruzie tijdens F haar eerste weken en heb niets gezegd maar had het beter wel kunnen doen... @Puckababy: helpt hier super, ook bij F gebruikt, omdat hij minder strak zit als een inbakerdoek maar die armen niet in de lucht kunnen. Ken je niet iemand van wie je hem kan testen? Ik heb vorige week een 2e gekocht op MP zodat ik er één kan wassen en er dan nog een heb. @Vloeien: zo goed als over, ook niet veel gehad gelukkig. Nog wel kotex voor de zekerheid. Ook voor urine want mijn blaas werkt nog niet optimaal, kan slecht ophouden. Zou toch niet al op mijn 36e aan de tenamoeten?? @slecht slapende peuter: als ze slaapt gaat het goed maar voordat ze slaapt. Hier werkt de 10 minuten regel goed, ze heeft gewoon bevestiging nodig dat je er nog bent. Dus na 10 min huilen terug, niets zeggen, er niet uithalen, aai over haar bol en weer weg. Hebben dat al eerder gedaan en als je het consequent volhoud ben je de 1 e avonden wel 10x heen en weer maar dat wordt echt vanzelf minder. Zooo heb geloof ik overal op gereageerd en we zijn we een pagina verder. Zo maar weer eens proberen een tukkie te doen, heb rustdag vandaag want F is naar het KDV. Maar de Albert Heijn roept
Ohja dit topic was er ook nog Ik zal snel update doen over ons hier. Kleine Tobin is heerlijk ventje, maar voor mij is het allemaal nog even te zwaar lichamelijk. Zit nu ook illegaal op mijn mobiel tijdens ons rustuurtje
Bijntje foei foei wel gaan rusten hoor meid, dat heb je hard nodig. hopen dat je snel je draai kan vinden en het straks allemaal wat makkelijker gaat voor je