Oh leuk Kylie , veel plezier! Hier ff paar boodschappies doen en dan lekker bij mn mams in de tuin zitten. Nou zorg ik dat sem gewoon in de schaduw blijft, of binnen maar is t verstandig om m wel in te smeren? Heb wel eens gelezen dat zonnebrand niet echt goed is voor zo'n kleintje zn huid?
Kylie; veel plezier! Girly; ik smeer jaymee wel gewoon in.. Zonnebrand is misschien niet goed, maar verbranden al helemaal niet.. Wij gaan waarschijnlijk naar plaswijck. Park
Hier is de bijsluiter Kindicol druppels | VSM Geneesmiddelen maakt geneesmiddelen uit de natuur. Homeopathie en fythotherapie Vannacht kwam fieke om 22.00-04.00-06.00 en nu slaapt ze nog lekker. Ik ga vanmiddag naar mijn ouders. Broer en vriendin komen ook. Voor die tijd nog even naar het kruidvat. Luiers en mijn koffiepads halen oh ja en afwasmiddel.
Plaswijck is zeker leuk, vooral dat gedeelte met water. wij zijn geweest toen mn andere zoontje 2 was, erg leuk voor de kleintjes en kost ook niet zo veel!
Vraagje: ik ga straks naar mijn ouders, daar is het binnen vrij koel. Buiten wordt het 25 graden. Ik doe haareen jurkje aan met korte mouwen, zal ik er een korte of lange mouwen romper onder doen?
Ik zou lange mouwen doen.. Dit vond ik over zonnebrand Tips en adviezen over zon bescherming voor je baby - Nieuws - Hippe Mama's
Zo weer even bijgelezen.. @ maart wat vervelend dat je kleine ook zoveel krampjes heeft..wij geven nu Friso Comfort en dat valt beter op zijn maagje..welke voeding geef je? @ Kylie bedankt voor de info over zonnebrand..dus in schaduw houden en ook smeren..dat van die kinderwagenkap omlaag is inderdaad ook wel een goede anders wordt het veel te warm... Welke kleertjes of juist geen kleertjes hebben jullie beebs aan? Ik ben eigenlijk best veel binnen en hier is redelijk koel dus nu wel gewoon luchtige katoenen kleding aan maar wel met lange mouwen..hij heeft ook veel leuke shirts met korte mouwen en korte broekjes..wellicht doe ik die straks aan.. @ FV hier ook op 150 en dan 6 keer...en dat klopt indedaad niet met de schema's, want dan zou ie 5 keer moeten hebben...vriendlief maakte zich daar druk om...maar ik zie dat er meer zijn die het zo doen..en het is toch ook een overgangsfase naar vijf voedingen... ik zei ook tegen mijn vriend mama's die BV geven weten toch ook niet hoeveel CC de kleine precies krijgt..ze geven het zelf goed aan en als ie de fles niet op kan dan stopt ie gewoon..dus maak me niet zo druk erom.. bah ik weet weer waarom ik aan de pil was...echht buik-en rugpijn van die klote ongi grrrrr....
Ik twijfel of ik naar mijn ouders zal gaan. We zouden er om ongeveer 14.00 zijn. Het is een kwartiertje lopen. Ze is nog steeds aan het huilen van de krampen. (ze is al vanaf 10 uur zo aan het huilen). Ze ligt nu even in bed want ik moet zo even het cb bellen.
Pamperactie: alleen as. vrijdag bij Trekpleister: New baby voor 50% Kruidvat heeft deze week 50% extra korting op de opruiming. Vanmiddag ff heen inslaan voor december voor M, Y en de meiden van mn zwager. Zag ook nog leuke rompers en sokjes liggen vorige week. Hopen dat ze die nog hebben. Zelf na de HA voor spiraaltje, moest eerst op gesprek komen. Vreemd want hij heeft hem er zelf uitgehaald. Nou ja we zien het wel. Morgen met M. na de KNO-arts en woe. Fysio voor Y. haar hoofdje. Lekker "medisch" begin van de week dus.
Zo de heren slapen, D. zal zo wel wakker worden voor een voeding denk ik. Net even cupcakes gebakken zodat M.ark morgen kan trakteren op het KDV (is donderdag jarig). Nu even laten afkoelen en dat nog even creatief met glazuur op alle cakejes een 2 maken . Ik heb niet terug gelezen sorry, werd me nu wel wat teveel . dikke knuf en ik zal proberen vanaf hier weer bij te houden
Jeej, vanaf 10 uur al! dikke knuf meid, dat is echt niet fijn voor de kleine en ook niet voor jou! ik zou het proberen, het is heerlijk weer en misschien valt ze wel in slaap onder het lopen. lukt het niet kun je altijd nog weer terug lopen.
Einneh: hier trakteerd M. vandaag bij GO. ook op Cupcakes en nijntje koekjes. Had hettruitje van Nijntje met glazuur van de cakejes gedaan en strooisel erop. Voor de kleinere kids.
ga afsluiten Spullen pakken en richting HA. Daarna ff na kruidvat. Hopen dat de 50% nu al geldt anders vast kijken wat we morgen gaan halen. (als het er dan nog ligt) Oh ja en zilveren bestekje uitzoeken voor Y. van mijn opa en oma
Hi meiden! Lange tijd niets meer van mij laten horen, sorry! Pittige tijd gehad en nog steeds. Baby huilde zo ontzettend veel, soms 10 uur per dag, niet te doen! Gelukkig gisteren en vandaag betere dagen. Extra maagzuurremmer gegeven en dat lijkt echt te helpen! Ik hoop dat de kinderarts het er mee eens is. We geven niet veel extra maar een klein beetje verdeeld over de dag. Verder veel bekkenpijn gehad en door de b.i. overbelasting aan de spieren en die waren verzuurd waardoor ik verkeerd bewoog en ik dus nu een slijmbeursontsteking heb. Pijnlijk!!! En ik kon niets! Woon in een split level woning, drama!! Voor alles moet ik trappen lopen. Ik heb fysio aan huis en ik moest alles bijhouden wat ik deed. Op 1 dag waarop ik zeer rustig aan deed heb ik ruim 380 traptreden gelopen. Moet je nagaan als je geen hulp hebt bij de zorg van de kids! Ben nu serieus aan het kijken wie voor een maand huizen wil ruilen. Gelijkvloers tegenover mijn 166 m2 woning met 7 verdiepingen. Hoe gaat het met jullie? Ik heb de laatste paar blz gelezen maar buiten de dagelijkse dingetjes niets bijzonders? Of heb ik nog wat gemist? Komende tijd zal ik er ook weinig zijn ben ik bang. Ik heb vanmorgen ook mijn schouder nog verrekt dus zelfs typen gaat lastig. Een voordeel,,, die schouder doet mij zo verrotte pijn dat ik mijn bekken en ontsteking minder voel Fijne dag allemaal!
@juffie, lastig he om te kijken wat ze aan moeten? Ik heb de leukste jurkjes maar ik twijfel! Binnen is het namelijk nog best fris en buiten zou het wel kunnen. Alleen dan weer niet in de wind . Moeilijk!
@ Eef: Jeej dat lijkt me echt zwaar! Huil baby, zelf niet fit! Dikke knuf meid! Hoop dat het nu echt eter gaat! Hier verplicht pauze , D. Krijgt tepelsientje