Juni 2012 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Mama-in-love, 4 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    haha leuk he die zon :p

2. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    @ Roozjuh en Nanni herkenbaar dat rode vel...hier helaas ook altijd grrr..ik durf vaak niet eens in de zon..vind het ook niet zo fijn eigenlijk..zit meestal in de schaduw..eerst word ik rood en daarna vervellen dus echt bruin word ik toch niet helaas.

haha Roozjuh je gyn zou maar eens zeggen...oeps vergeten te steriliseren haha.. wat grappig dat ze de kleine zo ingepakt hadden haha met 30 graden..

@ Eef wat ontzettend jammer meid dat het zo zwaar is..en jeetje 10 uur huilen pfff dan zul je wel kapot zijn.. en dan nog b.i en een ontsteking zit je niet mee..vroeg me al of hoe het met je ging want het was zo rustig, maar das logisch. dikke knuffel!!

@ Ladybabs ook knuff!!

@ Nanni ow fijn dat je ongi over is..hier was vandaag best veel en ook veel last..bah..

@ Hier morgen naar de tandarts voor controle..maar voel al dat ik iets aan een kies moet laten doen bah...

Bram had een echte hangdag vandaag..heel weinig slapen en alleen bij mij slapen en wakker en mopperen zodra ik hem weg legde..pfff vermoeiend.. maar goed dat mag een keer een dagje
    Heb net voor het eerst gedoucht met hem..hij vond het lekker volgens mij..hij kreeg alleen een keer een flinke slok water binnen..maar goed wel zonder sop..

fijne avond!!

3. boefjesmama

boefjesmama Niet meer actief

nanni, ziet er leuk uit drievliet.
    Wij gaan ook nu nog leuke camping vinden.
    Gingen altijd naar Roompot Kijkduin maar willen wat anders.
    Heb je tips in de buurt van Drievliet die ook leuk is voor M.

Dames in de zon denken jullie wel om een zwmasker? Zolang de hormonen nog in je lijf zitten kun je die nog steeds krijgen.
    Goed smeren dus.

Vanmiddag bij de 50% korting kv 3 pakken rompers, doos paul frank sokjes 6-12 mnd gescoord voor Y. en een tas voor mezelf en een paraplu voor M. hopen dat hij hem nog lang niet nodig heeft.

4. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Heb morgen geen tijd voor de vlk.. Als t woensdag nog niet weg is, bel ik wel ff..

Heb geen koorts en niet echt buikpijn.. Wel hoofdpijn.

5. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    ok Kylie ik zou dan ook inderdaad even bellen ..mijn gyn zei dat het dan niet een beetje ruikt, maar echt stinkt..
    Hou het maar in de gaten..sorry overbezorgde mama ben ik :D

6. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    vraagje: wij gaan september naar Lommerbergen. Midweekje Landal. Nu willen we ook een dagje wat gaan doen buiten het park, iemand ideetjes in de buurt van Lommerbergen? max uur rijden, maar dan moet t wel écht leuk zijn :p

7. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Dierentuin Gaia Park in Kerkrade!! Ik zou er zelf vanuit hier (berkel) heen rijden!

8. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Boefjesmama; volgens mij kan je bij de rottemeren leuk camperen! Is ongeveer 15-20 bij Drievliet vandaan! (vlakbij mijn huis hihi)
    Hier in het dorp zit dan ook nog een leuke speeltuin incl zwembad (de kieviet) is ook erg leuk!

Zonneband; Dit is bij mij na het smeren met een zonnebrand factor 50:) Zonder zonnebrand had ik nu de blaren gehad

9. boefjesmama

Is dat ook nog in de buurt van Den Haag centrum.
    Vinden het een leuke stad om te shoppen en te eten nl.
    ga eens ff googlen

10. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Ja is ongeveer 15-20 minuten rijden (ligt aan de drukte) Ligt naast zoetermeer

11. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Delftse Hout is ook leuk! (is delft ;))

12. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Het stinkt enorm, ruik mezelf :(

13. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    kylie, ff dokter bellen

14. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    HAP bellen anders Kylie ?

15. boefjesmama

Nanni had al iets gevonden: koornmolen bij zevenhuizen.
    Ff folder aangevraagd.

Zal Delft nog ff opzoeken.

Kylie: ken het niet maar zou wel ff bellen morgen. Klinkt niet oke.

16. boefjesmama

Ga laptop afstaan aan vriendlief.

Fijne avond dames

17. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    fijne avond boef!

ik duik ook zo mn bed in. ff mn watermeloen aanvallen :D jummy!!!

18. girly

girly Actief lid

14 feb 2007
    489
    0
    0
    kylie, toch maar ff bellen, als t een ontsteking is dan kan je er maar snel bij zijn.

hier hele dag in de zon geweest maar niet rood, ik ben echt van t smeren, moet ook want heb een lichte huid met weinig pigment,
    weet wat voor ellende je er van kan krijgen dus let er goed op!
    ook bij mn kids, altijd 50!

morgen ff naar action in de ochtend, en cadeautje halen in de stad en dan weer naar t zwembad, al zin in!! 9eerst maar weer s de nacht doorkomen)

19. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Ik wacht op Jaymee zijn fles denk ik.. Manlief is werken, die heeft nachtdienst :x

Deel Deze Pagina