Goedemorgen! @ verbrand: hoop dat jullie vandaag geen last meer hebben, en goed smeren vandaag! twordt echt warm! @ Nanni: leuk een dagje Drievliet! fijn dat het leuk was! Veel plezier vandaag met de visite! @ Kylie: heb je de VK al gebeld? stinkende afscheiding is echt niet goed! @ Danielle: kan me voorstellen dat het best emotioneel is om er bij na te denken niet meer zwanger te worden... hier weten we het nog niet dus ga er ook nog maar niet bij nadenken @ Kleding beeb: gisteren alleen romper (het is hier 24 graden in huis). Net M.ark weggebracht dus nu romper, korte broek en t-shirtje. Als hij straks wakker wordt dan weer alleen romper, warm zat! @ Roozjuh: gefeliciteerd met de zwangerschap van je zus! Poepen in een schone luier is toch veel fijner? D.aniël doet het ook @ Roozjuh: succes met je rug! hoe is de nacht gegaan? @ Lionne: wat sneu dat ze zo'n last heeft van krampjes... hoop voor jullie dat het snel beter wordt! @ Hier: goede nacht gehad (22-4.30) dus geen klagen! vandaag niet zoveel, de bedden van de kids even doen en wil de bijkeuken schoon maken. Maar nu eerst een bakkie!
Bbq, goed plan, maar de laatste keer dat manlief en ik samen hebben gegeten... Dus misschien maar weer een (voor mij afgekoeld) prakje.
einneh leuk!! zullen ze vast van smullen! BBQ: we zouden met Kylie en haar hubby nog gaan BBQen. Baal beetje dat dat een 5jaren plan gaat worden heb er wel zin in! vind t ook altijd wel gezellig, heeft gewoon wat
Mooi en lekker, Ennieh! Hier trouwens goede nacht gehad. Ze slaapt nog steeds zes uurtjes door s nachts. Planning: was al gedraaid, zit al in de droger. Straks (als F het toelaat) opvouwen. Na de voeding even naar de natuurwinkel (15 lopen) om venkelthee te halen. Volgens de huisarts zou dat kunnen helpen. Ik lees net dat het niet zo gezond is, dus het wordt rooibosthee. Wat zal ik doen? Een flesje afgekoelde thee voor haar maken of zelf aan de thee?
Hier eindelijk weer een nacht van 6 uur! Zijn darmen worden wel rustiger van de druppels maar nog steeds geen poep.. Moet om 10uur bij de huisarts zijn, zal ook eens vragen naar die glycerinezetpillen
@roozjuh: anders beginnen we gewoon later.. Een keer op zaterdag, dan zijn ze allebei om 17.30 u of zo thuis?
Zo hè lionne, heftig hoor! Hier ook een meisje wat veel moet boeren maar dat slecht kan! Als we ze over de schouder hebben gekegd en ze heeft niet geboerd dan houden we dr ff naar voor dan weer over de schouder ( maar geloof dat je alles al hebt geprobeerd ) Roozjuh, woon er vlak bij in de buurt! Venlo is een leuke stad om te shoppen. ( zit ook een mega prenatal Hihi ) Ik persoonlijk zou eerder naar toverland gaan dichterbij en D heeft er meer aan. Idd het gaia park... Einneh ziet er leuk uit gefeliciteerd met de zoon Kylie ik zou ook bellen ... @ dames die ongi zijn, hebben jullie er veel last van gehad ? Paar dagen van te voren? Heb zon rare buikpijn en al een paar dagen rare lange slierten slijm ????
Babs: Venlo is zeker leuk om te shoppen! maar willen ergens heen waar D.amian lekker kan spelen en doen. In ieder geval iets waar hij ook wat aan heeft Zijn zelf 5jaar geleden op vakantie geweest in Arcen en hebben toen heerlijk geshopt in Venlo en Venray En die Prenatal in Venlo vind ik een super tip zal t niet aan hubby vertellen anders wilt ie er niet heen haha
Mijn man komt uit die omgeving. (geboren en getogen in Sevenum). Ik zal hem nog eens om een tip vragen.
Lionne, ik drink hier sterrenmunt, met venkel, helpt er goed bij kleintje. 1 kopje per dag. ik h oud hem ook na elke voeding een half uur rechtop tegen me aan, heeft veel geholpen tegen verslikken en spugen. Website; zit alle albums door te kijken voor nieuwe fotoos, kom ik er achter dat het er gewoon onder staat;..
hahaha ja denk ik zet het er maar onder, dat scheelt een uur spitten door de albums en er dan vervolgens achter komen dat er maar 1 nieuwe foto bij staat
Hoi mama's, @Rood verbrand: hier ook iemand die snel verbrand maar gister niet gelukkig! Hebben jullie er vandaag last van? @Eef: sterkte meis, het zit jullie niet mee. Hoop dat het snel beter gaat. Knuffel! @Ladybabs: gaat het weer wat beter? Jij ook knuffel! @Nanni: leuk Drievliet en leuke foto! Heb je de nachtdienst overleeft? @Kylie: heb je de vk al gebeld? Klinkt niet ok. Hoofdpijn kan ook een uiting van je lichaam zijn ipv koorts. Heeft J al gepoept? Ik heb helaas geen ervaring met bv maar weet van ons buurmeisje dat zij maar 1 x per week poept op bv. Pas nu ze vast voedsel krijgt wordt het meer. Zij perste ook wel maar vaak alleen voor lucht. Succes bij de HA! @Roozjuh: geen tips, weet niet eens waar het ligt Fijn dat je goed geslapen hebt! Ik doe hier gewoon luier en fles en dan kan ik de volgende keer blijven liggen @Girly: heerlijk naar het zwembad. Have fun! @Danielle: blijkt weer verstand en emotie zijn 2 verschillende dingen. Verstandelijk ben ik 'klaar', blij met 2 gezonde kinderen die je financieel ook nog 'groot' wil brengen. Maar emotioneel moet ik er ook niet teveel bij nadenken dat ik nooit meer zwanger zal zijn, slik! Ondanks 2 zware zwangerschappen. Laatste keer vk is dan echt ook confronterend! @boefjesmama: ruimte in je kast én . Das een win-win-shop situatie @Lionne: Knuffel! Is wat dat je meisje er zo'n last van heeft. Herken het nu met M, F heeft minimaal last van krampjes gehad. Wat een verschil! Ik wil je niet ontmoedigen maar je moet te veel vastpinnen op die 6 weken. M is inmiddels al 7 weken en het is helaas nog niet over. Heb ook al 3 maanden gehoord op het CB.... Fijn dat je wel een goede nacht hebt gehad. Geen tips voor de thee. @Bijntje: spannend logeren! Gaan jullie met z'n 3-en of alleen jij en T? Mijn ouders wonen dichtbij dus nog nooit gedaan. Wel toen F net een jaar was 1 nachtje met in een hotel op Texel, ik samen met F. Vond ik heel bijzonder en knus. Geniet van het lekker buiten kunnen zijn en een koel huis! @einneh: lekker bakkie? leuke CC! Crea hoor! @BBQ: zal ik ook eens voorstellen hier! @kleertjes: heel schattig licht roze kort harembroekje aan met visjes, een romper met spagettibandjes en een t-shirt met korte mouwen waarop staat: Truly gorgeous. Zo waar! Setje is van F geweest, kraamkadootje van vriendin en kon al niet wachten tot F hem aan kon. Nu hopen dat ze het schoon houd @hier: gisteren goede ochtend gehad. F werd super wakker in haar nieuwe bed: zingend! Ze heeft nog niet helemaal door dat ze er zelf uit kan dus daarna was het: Mama ikke is wakker! 's ochtends zijn we even naar Dierenpark Amersfoort geweest, we hebben een abonnement. Is maar 20 minuten rijden en F vind het erg leuk dus voor 1 1/2 uur goed te doen. Nu voor het eerst met z'n 4-en. M heeft eerst lekker in haar wagen liggen kijken en toen omgedraaid en geslapen. Ze slaapt in de wagen alleen op haar buik, gek kind! 's middags veel krampen helaas met als resultaat een luier vol. F heerlijk gespetterd in haar badje. Geen luier aan zodat we haar kunnen proberen bewust te laten worden van plassen. Zat ze op haar hurken bij de waterbaan met een herkenbare blik in haar ogen. 'Moet je poepen F?' 'Nee mama geen poep'. Lagen er 2 drolletjes op het kunstgras. Gelukkig vond ze het niet eng en was ze best trots op haar poep. Stap 1 naar zindelijkheid is gezet.
voor de limburgers: is dit leuk voor een 3jarige Welkom bij Pee Wee Indoor Speeldorpen ? kzie dat volwassenen ook entree moeten betalen... wat is dat voor onzin? Gaan die ook in de speeltoestellen dan ofzo?
lol kom dit in de regels tegen van een indoorspeeltuin: - Het is verboden om met de ballen te gooien.(wat moet je dan met die ballen doen? daar is een ballenbak toch voor?) - Eigen consumpties mogen niet in onze kopjes/glazen worden genuttigd.(je mag t wél meenemen maar je mag het niet in een glas doen?)
mannen :x: Ik ben al de hele ochtend mijn sleutels aan het zoeken. Vanmorgen bij het wegbrengen van M.ark de garagedeur maar open gelaten..... Dus ik mijn man bellen: weet jij waar mijn sleutels zijn? liggen ze misschien nog in de auto? Hij: nee die moeten op het kastje liggen. Nee naar liggen ze niet ook niet op de grond of elders in het huis. Dus ik zoeken en zoeken.... Belt mij man: euhmmm sorry ik heb 2 sleutelbossen mee soms......