Juni 2012 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Mama-in-love, 4 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boefjesmama

boefjesmama Niet meer actief

2. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

3. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    ja dat zag ik ook staan ja.... vreemd....

4. peekaboo

ooh maar hier krijg he het niet vergoed , of het nu met of zonder recept is ;)

5. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Dat klopt inderdaad, kan geloof ik ook via ziekenhuis (kinderarts) volgens mij kreeg een vriendin van mij het daar via vergoed.

6. boefjesmama

boefjesmama Niet meer actief

Heb haar gemaild.
    Wacht het af je hoort het zsm.

7. peekaboo

dank je wel !

8. Sappie86

Sappie86 Bekend lid

28 aug 2011
    575
    0
    0
    Die verpakkingen pepti zijn veranderd. Was altijd 900 gram en nu 800 gram.. Waarom geen idee maar ik zag het een tijdje geleden bij de apotheek waar ik werk..

9. Sappie86

Sappie86 Bekend lid

28 aug 2011
    575
    0
    0
    Bij de apotheken in nl kosten ze trouwens ook iets van €25,-

10. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

@schimmel: ik herken t niet als een schimmel. We zullen zien, zit nog in de wachtkamer.

Jens ook nog even gewogen, bijna 300 gr in een week aangekomen!

Moest om 12 u naar de fysio, had m geprobeerd aan te leggen maar hij wilde niet. Voor het eerst gekolfd en flesje klaargezet, hoewel hij nog nog nooit uit een flesje had gedronken. Danny heeft t gegeven en het ging super! Zo trots!

11. peekaboo

is wel bijna 4 euro goedkoper ;) ben nu niet bepaald een gierigaard maar reken eens uit op een maand ?

12. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    kylie wat knap van J.ens!!! Wat vond Danny ervan dat hij voor het eerst de fles kon geven? :D

ego: begon beetje weg te smelten buiten dus gingen we weer binnen zitten en tot mijn schrik is het gewoon al bijna 3uur :p *oops* iets te lang in de zon gezeten weer... D.amian wilde zn bed in zei hij dus die ligt nu op bed. Ik ga ff CSI kijken van gister

13. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Ook ff ego;

Net telefoontje vanuit het erasmus over mijn heup.. Er zijn 2 "opties".. Of pijnstilling of een operatie.. Operatie is niet niks, ze gaan dan mijn heupkop los maken van boven been, draaien dan mijn heupkop en zetten hem dan met platen en schroeven vast aan mijn bovenbeen :$
    Heb nu gekozen voor pijnstilling en kijken hoelang dat goed gaat.. Ik kijg 2-3x per dag diclofenac met daarbij paracetamol, en voor zonodig nog tramadol.. (ook fysio erbij maar dat heb ik al) Zolang dit goed gaat ga ik dit doen, maar zodra het niet meer gaat meot ik er toch aan geloven..

14. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    nanni: kan je beter meteen aan Tramadol gaan icm Naproxen. Dat heb ik ook voor mijn rug, al die andere bende werken niet goed genoeg naar mijn mening. Maar ehh pijnstilling, is dat niet uitstellen van wat komen gaat? móet die operatie op den duur of is er nog mogelijkheid dat je heup met fysio goed komt? anders zit je het met pijnstilling alleen maar uit te stellen als die operatie toch moet komen, of dat nou nu is of over 10jaar. kan je beter al dat gif niet nu kiezen en meteen voor de grote stap gaan. maar kweet natuurlijk niet hoe of wat met je heup

15. peekaboo

nanni jeetje lijkt me niet fijn !!

ego morgen huisbezoek cb , ben benieuwd wat kleine ukk weegt schat rond de 6 kg , als ik de test doe ik op weegschaal alleen en dan met D op arm kom ik tusse de 5 en 6 kg uit

16. Sappie86

Sappie86 Bekend lid

28 aug 2011
    575
    0
    0
    Klopt scheelt idd veel.. Ik zag dat ze bij de wehkamp 23/24 euro waren maar ik weet niet of die naar België verzenden..

17. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Nee, die verzenden alleen naar Nederland.

18. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Bij Utrecht
    Peek, woon je bij de Nederlandse grens in de buurt?

19. peekaboo

nee woon tegen brussel , maar 3 augustus ga ik naar enschede , een vriendin gaan bezoeken :D

20. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Bij Utrecht

Deel Deze Pagina