Juni 2012 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Mama-in-love, 4 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boefjesmama

boefjesmama Niet meer actief

2. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    @ vloeien: hier ook niet veel meer als ik me rustig hou, als ik wat doe (lees teveel ;)) dan vloei ik weer wat meer..... :(

@ slapen oudste: gaat hier eigenlijk heel goed, is in ieder geval 's nachts niet wakker. In slaap vallen gaat wel moeilijk ligt sinds vorige week tot ongeveer half 10 wakker ;). Zijn nu weer wat meer in de rust dus zal nu wel weer wat beter gaan.

@ Bijntje: fijn dat alles goed gaat! wel je rust pakken hoor ;)

@ Boefjesmama: sorry ik heb hier alle kleding van Mark nog liggen dus heb voldoende :D

@ hier: dacht dat Daniël wakker zou worden dus badje klaargezet, schone kleding gepakt enz. maar hij slaapt nu weer verder ;). Straks maar wat warm water erbij.......

3. boefjesmama

boefjesmama Niet meer actief

vloeien ook niet veel bij rust idd
    straks voor het eerst met Y. na buiten
    Ff brieven posten aan het eind van de straat.

4. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

4 okt 2011
    1.528
    59
    48
    Hihi moet wel een beetje alchen hoe beschermend sommige zijn als ik zie hoe ik dat zelf helemaal niet heb :p

Hier gaat Daantje van koffievriendin van Oma naar Oma en vervolgens weer naar Opa voor Oma hem nog ff knuffelt voor we weggaan :p
    Heerlijk, hopen dat hij later niet zo een pieperig eenkennig kind word.
    Flesje geven vind ik ook geen probleem heb zelfs aan mn moede rgevraagd of zij hem n flesje wil geven. Drinken doet hij niet soepeltjes maar of hij nou bij mij op bij paps niet soepel drinkt of bij mn moeder :') kan er niet wakker van liggen :p

Ooit was ik namelijk een baby en ze hebben me prima groot gekregen :p dus heb wel vertrouwen in ze haha

5. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Tis dat ik bv geef maar anders had ik er ook geen problemen mee gehad dat Daniël van iemand anders een flesje kreeg. Als Daniël genoeg gedronken heeft gaat hij naar de visite toe om te boeren en knuffelen hij vind het niet erg (en de visite ook niet ;)).
    En net wat Dippertje zegt: zo worden ze hopelijk niet eenkennig ;).

Wat we hier wel als regel hebben is dat als Daniël in de wieg ligt en slaapt hij ook blijft liggen. Dan is het jammer voor de visite.

6. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    volgens mij begrijpen jullie me verkeerd.
    Ik bedoel dat ik niet wil dat de visite bepaald wie mn kind vast heeft en rond deelt..
    Dat doen we liever zelf.

7. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Dippertje: heeft niet veel met beschermend te maken. Ik persoonlijk vind het juist een beetje dommig *sorry*, om anderen de fles te laten geven als kleintje al moeilijk drinkt. Lijkt me zaak om daat eerst rust in te krijgen voordat anderen dit gaan doen. Eenkennigheid heeft vrijwel elke dreumes wel ff een periode ladt van. Kortom: vind het juist heel goed dat Lin (was lin toch? :)) ervoor kiest om het eerst zelf goed onder controle te krijgen.

8. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Hier idem! dat doorgeven irriteert mij ook mateloos en stop ik ook direct. Vaak ff 2 personen (vaak dus een stel: oom en tante of oma en opa bijv.), en dan naar bed weer... Onze Jop is nog erg relax en wil dat graag zo houden. Op deze manier is dat bij onze Tim ook helemaal goed gekomen fn heb toch iedereen zijn/haar moment met hem gegeven.

9. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Dat kan ik me helemaal voorstellen! Dat doen wij ook hoor :D

10. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

4 okt 2011
    1.528
    59
    48
    Bedankt Danielle! :)

11. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Vermoed dat je het sarcastisch bedoeld? ;) Ik vond het gewoon beetje gek te lezen dat je het "wel lachen vind" dat sommigrn dit war moeilijk vinden. fus reageer ik daar op.. :)

12. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

4 okt 2011
    1.528
    59
    48
    Wel goed lezen en niet de dingen uit hun context trekken, ik vind het niet grappig dat mensen er moeite mee hebben, ik vind het verschil tussen hoe sommige mensen er moeite mee hebben en ik dus niet grappig.
    Verder ben ik er niet van gediend dat je mij 'dommig' noemt omdat ik mijn kind door een ander de fles laat geven . Ik noem mensen die het niet doen ook niet dommig.

Maargoed, ander onderwerp maar doen dan???

13. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Ander onderwerp idd. :)

14. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    zijn er nog dames die hun foto op de juni site willen hebben? staan er nog maar 3 op, we want more! ;):D

15. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

roozjuh je hebt een mail ;)

16. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    oja als je mij mail stuurt met foto's, zet dan wel even je nickname van zp erbij want ik weet anders echt niet van wie de mail komt anders :p:D

17. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Wil iemand mij het adres van de juni site even pb-en?
    Zit op de iPad namelijk

18. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    alsje ;)

19. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

4 okt 2011
    1.528
    59
    48
    Dat vermoeden had ik al Roozjuh :p daarom indd mn naam er maar bij gezet :p

20. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

dames spam hem hier ook !! toch een foto van vlak na de bevalling :D :D :D vroedvrouw heeft hem blijkbaar getrokken zonder dat ik het wist (verklaard waarom gsm plots niet meer in de lader stak en op het kastje lag ipv in bed ) ben zooo blij ! twee minuten oud !

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina