Juni 2012 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Mama-in-love, 4 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sappie86

Sappie86 Bekend lid

28 aug 2011
    575
    0
    0
    @ladybabs: jeetje wat erg!! Hopelijk vinden ze snel wat het is.. Knap van je dat je op dat moment "rustig" kan blijven.

Hier ook een zwetende baby hoor.. Vooral met de fles.. Heel t nekje nat van t zweet..

CB: Vorige week voor t eerst geweest.. Ben er nu al geen fan van.. Ga idd voor de prikjes en voor de rest kunnen ze me wat.. Ze geloven toch niks van wat je zegt/denkt.. Nou ik ga lekker op m'n gevoel af hoor..

Hier: rustige dag gehad.. D heeft bijna heel de ochtend en middag geslapen, buiten de voedingen om dan.. Vanavond eventjes onrustig.. Denk door de warmte.. Ik merk ook dat hij vooral 's avonds vaker wil drinken.. Nu ligtie lekker op bed..

Ik ga ook m'n oogjes dicht doen.. Truste allemaal!!

2. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    @ Ladybabs: heel veel sterkte! Hoop dat ze er snel achter zijn wat het is en da et allemaal meevalt! Dikke knuff!

3. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Ladybabs: ik hoop dat je inmiddels toch in slaap gvallen bent. Jeetje zeg, het is wel schrikken. Hopelijk weten ze snel wat voor virus het is en kunnen ze gaan behandelen. Dikke knuffel.

4. Porsche

Porsche Niet meer actief

Thanks allemaal. M is super onrustig heeft net dr 2e PCM gehad ze heeft nog 38.8 :(

5. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Bij Utrecht
    Probeer jij wel wat te slapen? Andres ben jij moegen niets waard en daar heeft je kindje ook niks aan.

6. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
    Wat verschrikkelijk babs!
    Gelukkig ben je nu in het ziekenhuis. Daar word goed op haar gelet.
    Wat Lionne zegt; zoek ff wat rust. Neem aan dat je gesloopt bent..
    Hele dikke knuff!!

7. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Jeej, hier alweer etenstijd. De boel is n beetje in de war :(
    Hoop dat het door de prikjes komt!

8. Annemama

Annemama Bekend lid

23 sep 2009
    547
    0
    0
    Midden NL
    Ladybabs, wat ontzettend eng! En wat heb je goed gehandeld. Ach arme M opeens zo ziek. Hoop dat de koorts snel zakt en ze snel gaat herstellen. De jongens zullen ook wel geschrokken zijn. Dikke knuffel voor jullie allemaal!

9. Sappie86

Sappie86 Bekend lid

28 aug 2011
    575
    0
    0
    Zo.. Voedertijd is weer om :) hopelijk gaat D nog even slapen... Kan ik ook nog effe. Net vriendlief uit bed gebonjourd.. Wekker gaat om half vijf maar meneer snoozed nogal vaak ;)

Veel sterkte ladybabs! Hoe gaat t nu? En idd ook jij een beetje rust zoeken hè?! Snap dat t moeilijk is..

10. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Bij Utrecht
    Hier is het vannacht ook om de vier uur voedertijd. Dus madame ligt er net weer in. Is nog even met haar ochtendgymnastiek bezig ;)

11. girly

girly Actief lid

14 feb 2007
    489
    0
    0
    Ladybabs hoe gaat t nu? Beetje kunnen slapen?

Jippie hier 2245 uur laatste fles en net om 715 uur pas
    Wel was ie om 6 uur ff wakker, speentje en hij viel weer in slaap!
    Hoop dat ie dit doorzet zo, is wel erg lekker zo'n nacht!

Vandaag nog leuke plannen iemand?

12. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Ladybabs; hoe gaat het nu? Jeetje wat erg sneu zo, zo een klein hummeltje in het ziekenhuis!

Sorry meiden, de rest wel gelezen maar vergeten:)

Hier "druk", veel buiten, gisteren ff naar mijn opa's geweest :D
    Zometeen op de fiets naar Delft.

Jaymee komt s nachts ineens om de 3-4 uur.. Zal wel door de warmte komen, want overdag gaan de flessen er wel in, maar hij doet er lang over..

13. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Bij Utrecht
    Ladybabs, hoe is het nu?

Bijntje: hoe bevalt het logeerpartijtje?

Plannen: om half twaalf eindelijk naar de fysio. Ik hoop dat ie wat kan met mijn bekken. (dit is een manueeltherapeut, dus hij gaat kraken ;) ) en dan vanmiddag naar de ikea, prenatal (doos ophalen) en gardo. Manlief gaat tussendoor even naar de bouwmarkt om de airco aan te kunnen sluiten.

14. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Hier vandaag feest :D M.ark is vandaag jarig :D hoera!

Boodschapjes al gedaan, kids waren vroeg dus stond om 8.15 al in de supermarkt ;)

D.aniel heeft gelukkig niet heel erg last van de prikjes, drinkt iets vaker maar dat kan ook van de warmte komen. Temp is 37.7 dus dat valt mee. Hoop dat hij zo even gaat slapen.

15. girly

girly Actief lid

14 feb 2007
    489
    0
    0
    gefeliciteerd, fijne dag met dit mooie weer!

16. Sappie86

Sappie86 Bekend lid

28 aug 2011
    575
    0
    0
    Gefeliciteerd met je manneke Einneh!!

17. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Danielle: ze had haar handen gewassen dus daar was ik al blij mee, maar idd, dat doeje toch niet bij een kind van een ander! was trouwens in zkh ;) was voor haar heup controle maar dan doen ze meteen een algehele controle

laten huilen: nergens voor nodig. ja idd beetje jengelen kan geen kwaad, hebben ze vaak gewoon even nodig om in slaap te komen. maar echt laten huilen en krijsen? nee nergens voor nodig. iemand zei het hier al, huilen is enige communicatiemiddel voor baby's om aan te geven dat er iets is. en dit moet je niet negeren zoals cb dus zegt

babs: kolere dat is schrikken!!! maargoed dat je erbij was, o bah wat als zoiets snachts gebeurd, brrr moet er niet aan denken.

nachtfles: 23.00 was laatste en toen om 03.30 weer en toen om 08.00 weer. heerlijk!! normaal komt ze 2x in de nacht.

Lionne: ooo lekker prenatal en ikea!! ik wil oowk :p wij gaan maandag die doos ophalen

prikken en kinkhoest: mijn dokter vind het allemaal maar overdreven dat er gezegt word dat het heerst want dat is helemaal niet zo. praktijk wordt helemaal plat gewalst door overbezorgde moeders terwijl er eigenlijk niks aan de hand is. C.harlie hoeft dus niet eerder te komen voor prikjes, scheelt weer.

Einneh: gefeliciteerd!!!! prachtig weer heeft hij op zn verjaardag :D

ego: net naar dokter geweest. heb al tijdje last van koortslip en heb dus C.harlie en D.amian niet geknuffelt enzo. bah wat is dat moeilijk om dat niet te doen. en uitleggen aan een 3jarige waarom mama geen kus kan geven is niet makkelijk. maar volgens dokter hebben beide kids antistoffen van mij meegekregen omdat ik het al eerder ooit heb gehad. dus mag gewoon knuffelen en kusjes geven :D dus bij thuiskomst mn kids plat geknuffelt haha.

C.harlie heeft door dat ze meer dan 120cc kan drinken gister 2x fles van 150cc ingegaan en nu net weer.

18. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    even voor de leuk, foto van toen ze 3weken-5dagen oud was. en foto van vandaag, 7weken-3dagen oud.

19. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht

ik heb ook heeeeel veeeeeel dorst , echt niet normaal voor mijn doen :)

goed om te lezen date ik niet dec enige ben ;)

20. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    jan dat niet zweten hadden ze mijn ook wijs hemaakt, nous hier 2 zwetertjes ;)

Deel Deze Pagina