Juni 2012 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by Mama-in-love, Jun 4, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

Jul 23, 2008
    3,640
    322
    83
    hihi uiteindelijk was het andersom, jaymee was wakker en djayson sliep :D
    jaymee was uitgeslapen dus die heeft lekker ff op het speelkleed gelegen.. Nu geeft papa zijn laatste fles voor vandaag, ik ben benieuwd tot hoelang hij nu weg blijft! We gaan langzaam over naar de 180cc flessen, hij wilde nu al 2x meer dan normaal.. Wel gaat hij sneller drinken, soms al met 5 minuten leeg, met een speentje erna is hij wel tevreden gelukkig.. Ik hou het ff in de gaten, anders krijgt hij straks door elke fles een btje nutriton

2. Lionne

Lionne Fanatiek lid

Oct 24, 2011
    3,450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Wat een rust hier.
    Ik ga lekker slapen, want daar is F ook al mee bezig.

3. girly

girly Actief lid

Feb 14, 2007
    489
    0
    0
    Hier ook vanmiddag na een fles van 165 na een uur weer honger
    Fles gemaakt van 135, ging er zo in daarna nog 1 van 65 cc, ging er ook makkelijk in. Toen was ie gelukkig wel vol, ik ga m zo maar wakker maken voor zn laatste.fles.
    Hopen op een goeie nacht, weltrusten

4. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

Oct 1, 2007
    18,389
    1,292
    113
    Flevoland
    ff spammen :D

5. Sappie86

Sappie86 Bekend lid

Aug 28, 2011
    575
    0
    0
    Hier is 5x150cc ook niet altijd genoeg.. Vanmiddag om 17.00 een fles en om 19.00 wilde hij nog meer! Opnieuw een fles klaargemaakt en ja hoor die was ook zo leeg!! Om 0.00 een fles van 180 gemaakt (200 incl voeding) en daar liet ie weer 50cc van staan dus alsnog 150 op.. Hij is ook weer heel onrustig sinds gisteren.. Kan dat een groeispurt zijn?? Geen idee..

Vandaag trouwens gewogen. Eerst ik op de weegschaal (viel tegen..:() en toen met D.. Hij weegt al 5,1 kilo :$. 2 weken terug bib cb was het 4,6.. Mijn moeder vraagt zich af of er Pokon in de flessen zit ;)

Morgen HA bellen want de spruw is nog niet helemaal weg en m'n flesje is leeg..

Nu lekker slapen!
    Truste allemaal!!

6. Einneh

Einneh Fanatiek lid

Mar 2, 2009
    4,581
    0
    0
    Friesland
    Goedenacht dames!

Hier etenstijd, vandaag en gisteren weer 6 uur ertussen :D, heerlijk!
    1e helft heeft D. op zijn eien kamer geslapen voor het eerst. Moet wel even wennen voor mem maar hoop op iets langere slaaptijd straks ;)

@ Roozjuh: mooie lach :D

7. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

Nov 29, 2011
    1,062
    1
    0
    Drenthe
    Die heb ik ook.
    Hele fijne doek..veel gebruiken, dan word hij steeds zachter en makkelijker. <3

Hier nachtvoeding er weer op zitten.
    Kleintje heeft gister zown beetje hele dag geslapen..
    Ook regelmatig spugen, (kleine beetjes maar doettie normaal nooit..)
    Drinkt wel goed, ook niet duf als hij wel wakker is. Iemand idee wat dit is?
    Gewoon beetje ziekjes?

8. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

Oct 1, 2007
    18,389
    1,292
    113
    Flevoland
    Dankje Einneh! Ze lacht echt onwijs veel. En wat fijn dat D op zn eige kamertje geslapen heeft, nu op naar 2e deel :)

Etenstijd. Madam had om 20.00 laatste fles ongeveer. Was beetje chaotisch want ze heeft m half eruit gegooit. Veel huilen tussen 18.00 en 21.30. Vanaf 22.00 in slaap gevallen en nu net pas wakker voor de fles weer(4.45)!!!!!! Ze begint t doorslapen door te krijgen lijkt t.

9. Annemama

Annemama Bekend lid

Sep 23, 2009
    547
    0
    0
    Midden NL
    Mogûh,

Geen idee hoe laat de laatste fles was, ik heb het niet meegemaakt, maar ze was net pas om 6 uur wakker. Kwam boven met de fles en toen sliep ze weer. Heb haar toch maar wakker gemaakt want rook ook poep. Vannacht maar helemaal op haar eigen kamer dan wordt ik misschien ook pas wakker als zij echt wakker is!

Was vandaag wel een drama dag. Had uiteindelijk geen keuze meer want mevrouw was weer wakker nadat ik hier geschreven had. Snel douchen terwijl ze uit haar stekker ging werd het dus... Weer heel veel gehuild gisteren. Volgens de richtlijnen is ze een huilbaby...wat zou er nou toch met haar zijn?

10. Einneh

Einneh Fanatiek lid

Mar 2, 2009
    4,581
    0
    0
    Friesland
    @ Roozjuh: D. Begint ook steeds meer te lachen behalve als we de camera erbij pakken ;)

Zo voeding zit er weer in, nu aan het kolven (borst "over"). Zal zo de oudste naar beneden halen en de jongste naar boven doen. Kijkenof hij overdag ook boven wil slapen :D

11. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

Jul 23, 2008
    3,640
    322
    83
    Bijntje; ff goed in de gaten houden dat het spugen niet erger word..

Roozjuh; lieve foto! Heb je vannacht een btje kunnen slapen zonder pijn?

Annemama; wat zegt het CB over het huilen? Wat voor voeding geef je ook alweer?

Hier gaat het doorslapen ook komen zolang de laatste fles maar rond 21 uur is! Hij werd nu om 3 uur wakker, al denk ik dat het ook door djayson kwam die lag te roepen.. Fles was zo op viel gelijk in slaap maar kwam om 6 uur weer.. Bij me genomen in de hoop dat ik het iets kon rekken.. Dat lukte want hij werd nu pas wakker.. Ik ga hem vandaag proberen 5*180 te geven, anders zit het zo dicht op elkaar met 6*165 en soms iets extra hihi..

12. girly

girly Actief lid

Feb 14, 2007
    489
    0
    0
    Nannie, ben benieuwd of t lukt, wil t hier ook gaan proberen maar laatste dgn drinkt ie 165 niet altijd helemaal op! Maar komt dus wel weer eerder, ook als de fles wel op is gegaan.

13. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

Oct 1, 2007
    18,389
    1,292
    113
    Flevoland
    Einneh: ik moet ook razend snel zijn met de camera wil ik dit vast kunnen leggen hoor ;) heb dan 20 foto's waarvan 1 gelukt is haha. Dan zit ze heel vreemd naar de camera/telefoon te kijken wat dat nou weer voor vreemd ding is.

Nanni: ja goed geslapen, heb alleen wel de zwaarste medicijnen ervoor uit de kast moeten pakken maar wilde niet nog zo'n nacht.
    * wat drinkt jouw manneke al veel in 1 fles zeg :) hier 120cc en heel soms 150cc

14. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

Jul 23, 2008
    3,640
    322
    83
    Ja heb echt een vreetzak hihi, maar daardoor slaapt hij wel beter en langer en is hij tevreden! Djayson was ook zo, die zat zelfs op 4*210 toen hij 12 uur ging slapen.. Daarbij moest dan jhbpm tegen spugen en later in elke fles rijstebloem voor verzadiging (1 schep) toch bleef hij qua gewicht achter hihi..

15. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

Oct 1, 2007
    18,389
    1,292
    113
    Flevoland
    Happy Birthday S.usan!!!

16. Lionne

Lionne Fanatiek lid

Oct 24, 2011
    3,450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Boefjesmama fijne verjaardag!

17. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

Jul 23, 2008
    3,640
    322
    83
    Fijne verjaardag boefjesmama!

18. Einneh

Einneh Fanatiek lid

Mar 2, 2009
    4,581
    0
    0
    Friesland
    @ boefjesmama: gefeliciteerd!

19. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

Jul 23, 2008
    3,640
    322
    83
    Ik heb Jaymee net "gemeten" ik kwam op 56 cm uit, gewicht ongevee 5 kilo (eerst ik alleen, toen met hem op de weegschaal) Hij groeit echt hard!

20. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

Aug 22, 2011
    3,321
    0
    36
    @roozjuh. ow dat doet n ook stopt ze met lachen en kijkt ze nog naar de camera van wat is dat nou.
    vraagje welke merken zitten goed op de buik bij C? want volgens mij hebben N en C een beetje t zelfde postuur (bol op de buik)..Met name broekjes zitten snel te strak.

hier een rotnacht. 22-1-5 (en toen wakker tot 7)

Share This Page