Juni 2012 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by Mama-in-love, Jun 4, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Porsche

Porsche Niet meer actief

In het zh zeiden ze dat ze eigenlijk 150cc per kilo moesten binnen krijgen
    M weegt 4 kilo
    150x4 600 cc : 6, 100 cc per fles ... dus 90 met 3 schepjes ...
    Uhm... Ze zeiden dat ze daarom zoveel spuugde en kramp had!

M krijgt nu 6 flessen met totaal 150 melk
    4 scheppen en 1 schep voor tegen kramp en spugen!
    Nu doet ze net geen 20 min over de fles..
    Meestal is het 7 11 15 19 23 en snachts ??

2. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

Aug 22, 2011
    3,321
    0
    36
    sorry ik kon het even niet bijhouden met mn handen vol hier! heb jullie wel gelezen:)

Koorts is gezakt vanmorgen was het nog 37,4 en net 37,2 dat is dr normale temperatuur dus dat is gelukkig over. gisteren koude washandjes op dr hoofdje gehouden (vond ze lekker) ze heeft 2x 60mg paracetamol torpedo's gehad wat gelijk goed hielp (ik had geen 120mg in huis).
    Ze is nog wel huilerig en suffig maar dat is normaal na prikjes. Pff en dan dit de aankomende tijd iedere maand!:(
    O en 1 beentje is echt rood (wordt een blauwe plek) daar mag ik ook niet aankomen. heb er gisteren voorzichtig wat vallen en stotengel van vsm opgedaan.

Ik ga even met dr naar de winkel, want heb echt niks in huis.

Volgende keer wat minder ego;)

3. Sappie86

Sappie86 Bekend lid

Aug 28, 2011
    575
    0
    0
    Goeiemorgen!!

Hier vanmorgen weer tot 7 geslapen.. Heb m wel om 5.30 weer naar beneden moeten leggen want hij kruipt iedere keer omhoog in z'n bedje nu hij op z'n buik ligt ;)

Hier proberen we: 7-12-16-20-23 maar gaat niet altijd.. Zit nog niet echt een vast ritme in.. Hij drinkt nu 5x150 tot 180 cc. Maak meestal 180 klaar maar dat gaat niet altijd op. Ik merk wel dat hij 's avonds sneller om z'n fles vraagt.. D heeft as. maandag z'n eerste prikjes.. Ben benieuwd hoe t zal gaan daarna.

4. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

Apr 3, 2008
    3,515
    1
    0
    dank voor reacties! vriend zei dat hij j.op wel wakker moet maken voor laatste voeding. Ga ik nu ook maar eens niet doen..

5. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

voeding ik voed op verzoek , de ene keer drinkt ie , 200 dan weer 150 dan 180 , en hij komt op een 5 a 6flessen per dag uit , ik dik de voeding in met gelilact , snachts hier geen nachtvoeding , laatste voeding is rond 23u30 a 00u en dan pas terug rond 7 a 8 uur

6. boefjesmama

boefjesmama Niet meer actief

Bijgelzen maar M. word net wakker.
    Dus kan niet meer reageren.
    Pff schiet niet echt op zo

7. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

We hebben een fotoshoot gehad, maar Jens vond t helemaal niet..
    Het liep ook zo uit dat ik m'n afspraak bij de fysio niet meer red :(

8. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

Oct 1, 2007
    18,389
    1,292
    113
    Flevoland
    Das minder kylie! Zitten er wel mooie foto's tussen?

9. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

Aug 22, 2011
    3,321
    0
    36
    hier weer verhoging:( wat een gedonder die prikjes zeg

10. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

Oct 1, 2007
    18,389
    1,292
    113
    Flevoland
    Erg he hoe ziek ze van die prikjes kunnen worden. Hier 7aug prikjes

11. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

Aug 22, 2011
    3,321
    0
    36
    Ja echt sneu. Wel eindelijk poep (was za voor t laatst) gelijk een opgelucht meisje.

12. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

Oct 1, 2007
    18,389
    1,292
    113
    Flevoland
    jeetje wat stil hier

13. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

14. Lionne

Lionne Fanatiek lid

Oct 24, 2011
    3,450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    pffttt... fieke blijft maar krampen houden, onrustig zijn, huilen, om het uur onrustig drinken en vooral niet slapen

15. Porsche

Porsche Niet meer actief

Ja ik had ook verwacht veel bij te moeten kezen ....

16. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

Oct 1, 2007
    18,389
    1,292
    113
    Flevoland
    hier is de stilte in huis gevallen, heerlijk! D.amian slaapt, C.harlie slaapt, hubby kijkt voetbal op pc met koptelefoon op. En ik zit heerlijk relaxed in mn lounche stoel!

17. Heerlijk, in dit tempo kan ik het wel bijhouden met lezen en zelfs nog tijd overhouden om iets te typen haha

Ons meisje krijgt 22 aug prikjes, hoop niet dat ze er veel last van krijgt. M'n zoontje heeft nooit veel last gehad vd prikjes. Ik masseerde wel altijd zijn beentjes nadien.

18. Mijn meisje begint nu eindelijk in slaap te vallen. Is sinds de voeding van 18.00 uur al onrustig. Net weer gevoed, dus 2 uur later en nu beginnen haar oogjes dicht te vallen.

Manlief was het gejammer zat en is gevlucht naar een vriend. Altijd lekker makkelijk voor die mannen.

19. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

Apr 3, 2008
    3,515
    1
    0
    Hier vandaag ook een onrustig jongentje.. Kon slaap niet goed vatten, steeds hazeslaapjes.
    Nu net 180 cc gedronken om 20 uur. Laten hem nu dus liggen. Ben heeel heeel erg benieuwd hoe laat hij zich meldt.

20. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

Jul 23, 2008
    3,640
    322
    83
    Hier ook net een fles op, ietsje later dan normaal, dus ben benieuwd of hij dan vanacht ook later komt.. Hij ligt op bed wat te jammeren, zal zo wel in slaap vallen, en zo niet dan niet, dan kan hij nog ff mama hangen hihi..

Morgen een dagje naar de camping waar ik jaren lang elk seizoen heb gestaan (vanaf me 2e)(heb daar mijn man ook ontmoet 14 jaar geleden) Mijn ouders gaan elk jaar nog een weekje terug, mijn vader helpt dan met de 6kamp.. Dit jaar zal het ff vreemd zijn, want de mensen waarmee we altijd mee omgingen zijn er niet meer.. Zij is pas plotseling overleden, net geen 50 jaar :( ze was mee als vrijwilliger op de boot van de zonnebloem, tijdens de feestavond stort ze in, reanimatie werkte wel maar ze had een hersen en hartinfarct, ze kon heeeeeeeel misschien overleven, maar dan wel als kasplantje, dus hebben ze de moeilijke keuze gemaakt om de stekker eruit te halen :(
    Daarbij vorige week bericht dat er nog iemand was overleden, iemand die wij ook al lang kennen van de camping, ook nog maar 58 jaar oud, ook plotseling.. Ik zei al tegen mijn ouders, ga maar niet want straks gaan jullie ook nog..

Djayson zal het wel super vinden! De hoofdpaden zijn betegeld maar de andere paden niet, die zijn van zand! Emmer en schep gaan mee! Natuurlijk ook zijn zwembroek, ze zeggen dat het warm word! En oke, ook dan zijn loopfiets maar hahaha kan hij mooi scheuren daar!
    En Jaymee, die zal wel slapen en slapen en slapen, zoals altijd hahaha

Share This Page