@Moielle: Het kan zijn dat het wat langer duurt voor je toeschietreflex komt.. Buiten mijn toeschietreflex komt er bij mij ook niet veel uit met kolven.. Had nu ook maar 30ml hoor.. En je baby blijft de beste kolf hé
Moielle: gaan volgende week meestal ook zwolle maar denk dat het hveen word als we toch die kant op moeten voor vistite Had vanmorgen een Nijntje knuffel gekocht op de kindermarkt die met het muziekje in de hand en cijfers in de voetjes. Was een beetje vies dus met wat water schoon gemaakt. Schijnbaar teveel water want nou doet hij het niet meer Staat nu in de zon hopen dat hij het nog gaan doen. Anders 5 euro naar de knoppen. M. vond hem net zo leuk
Thanxxx voor je reactie! Zat idd te denken om een afspraak te maken met ld. En dan de kolf meenemen en laten zien hoe ik de kolf gebruik. Kijken of zij nog tips heeft. Opvallend hoe verschillend de 'opbrengst' kan zijn. Per persoon, en bij jou zelfs per kindje! xxx
boef zonde! ik heb m hier met babybillendoekjes schoon staan boenen (is nog oude van D.amian) Scheelt dat ie maar 5,- was
Thanxxx Ja baby is zeker beste kolf! Heb wel eens gehad dat ik klaar was met kolven en dat M net kwam. Toch aangelegd en ze heeft gewoon lekker gedronken. Vandaag had ik m om 9.30 naar bed gedaan. Ze bleef maar sla;en, wist bijna niet wat ik met m'n vrije tijd moest! Heerlijk bezig geweest. Lekker rustig broodje gegeten. Opgeruimd, onkruid verwijderd. Toen zag ik dat het 13.00 uur was! Oh nee volgens mij is ze bezig de dag en nacht om te draaien! Sinds een weekje komt ze ineens weer 's nachts rond 03.00. En dan is ze gezellig! Lachen en brabbelen! En nu ineens 3.5 uur slapen! (vanaf begin voeding gerekend is het zelfs vijf uur) Ze drinkt nu ook voor geen meter en net huilde zed zo heel zachtjes met haar ogen dicht. Haha ze zal wel denken, waarom maken ze me midden in de nacht wakker! Dit moeten we maar snel weer veranderen
Dat wil je niet idd Moielle.. Jens komt hier soms ook nog om 3.00u maar is overdag ook veel wakker. En 's nachts drinkt ie misschien een kwartiertje en gaat dan weer slapen. Pff, buren zijn aan t boren, precies in de muur waar Jens slaapt..
Ja hier ook om de drie uur. Kan de klok erop gelijk zetten! Daarom vond ik het zo heerlijk dat ze door bleef slapen. Totdat ik dus besefte waar ze mee bezig was hihi Ze ligt hier nog steeds te rekken en te strekken. Zo schattig. Kontje naar achter en uitrekken maar haha Balen van dat boren. Hopen dat ie lekker doorslaapt!
Even heeel ego haha , sorry langs de ene kant is het hilarisch aan de andere kant is het schandalig , A loppt in luiers van D haha haar luiers zijn op (vraag me niet hoe dat kan hadden een hele voorraad ) gelukkig net loon gehad dus kunnen zo meteen nieuwe luiers halen A weegt trouwens 12kg en D nu 6 kg
tis omgekeerd de grootste loopt in de luiers van de kleinste haha gelukkig is A een heel slank dametje en zitten ze nog comfortabel haha
Zijn hier nog Nutrilon, Bambix, olavrit gebruikers? Willen sparen voor het speelkleed maar Y. krijgt Etos voeding en M. eet zo af en toe nog een potje. Dus sparen gaat niet zo snel. Moeten nog 3 volle kaarten.