we hebben hem lekker laten liggen. Laatste voeding was om 17uur, maar hij heeft toen wel achterlijk lang gedronken hihi.. We zien idd wel.
Ik laat J.op hier ook liggen.. heb 2x fout flesje gegeven vandaag... *schaam*. In torentje van de voeding om mee te nemen zaten 6 schepjes voeding.. Maar omdat we nog telkens 150 cc water thuis geven, heb ik in het automatisme dat vandaag ook gedaan. J.op heeft dus veel te geconcentreerde voeding gehad... *Schaam*. Godzijdank lijkt hij er geen last van te hebben. Maar laatste fles was 19 uur. Hij was weer heele dag zo'n beetje wakker, dus nu laten we hem maar ff. Was ook hele dag op pad, doen we eigenlijk ook nooit. Dus nu lekker weer in eigen bedje.
@danielle: laatste voeding was hier om 17uur, maar wel heel lang.. Hij zal zo wel komen, hij wordt heel langzaam wakker
Aaahh lief hoor Kylie! Ik krijg hier een deja vu.. Iemand ligt in coma en de laatste fles gaat er niet in En nee.. Er zit geen jenever in de fles van 20.00.. Pffff
Ik heb t maar opgegeven.. Meer dan 60cc ging er niet in.. We zien t wel weer vannacht.. Ik gok op een uur of 3.. Trusten dames!!
Hier ook een beeb in coma.. Om 20.00 laatste voeding gehad. Had om 23.00 honger maar was ook ontzettend onrustif, dus aanleggen lukte niet. Na een tijdje viel ze in een diepe slaap. Dus maar lekker in bed gekegd en tot op heden geen kik gehoord. Ik ga ook maar slapen, eens zien waar het schip strandt.
Drinkt jouw kleine wel lekker door? Hier is een gevalletje sleepfeeding hihi. Streek net m'n hand door haar haar en ze sschrok zich een ongeluk. Begon weer even goed te lurken, maar het is nu alweer standje lager. Twijfel of ik flesje nog aanbied. Heb 80 ml afgekolfd staan...
Voedertijd!! D begon om n uur of half vijf te miepen maar kunnen rekken tot 6 uur.. Niet slecht zeg ik.. Al drinkt hij nu alsof hij al 2 dagen niks gehad heeft Zometeen proberen oftie nog wil slapen.
Goede morgen hier een unicum ik was eerder dan de kids wakker km 07.15 Hihi M melde zich om 07.30 netjes en toen werd de rest ook wakker hopelijk is dat een voorbode van een gezellige dag