De juni site is weer up to date mbt de bevallen dames. Er waren stiekem toch een paar achtergebleven meiden die niet meer hier schreven maar wel bevallen waren. De stand is nu 23 tegen 21 voor de jongens.
boef: hier sinds bevalling ook 24/7 strakke bh aan, zelfs met douchen en erna snel nieuwe strakke aan. geen douche straal erop, kom er niet eens in de buurt van die krengen en nog blijf ik lekker als een malle rekken: water geven tussendoor. werkt hier goed. ze begon vanmorge na krap 2uur al te huilen om de fles. heb water gegeven. hier en daar wat slokjes en heb t kunnen rekken tot 3uurtjes. en water is nog handig ook voor het poepen en plassen site: ja meiden die niet mee kletsen meer die ga ik denk ik binnekort van de site afhalen. vind t dan weer lekker opgeruimd eruit zien en tja als we ze toch nooit zien hebben we die info ook niet 'nodig' . of ben je t er niet mee eens? site is tenslotte van jou ego: kga na 2uur D maar is uit bed halen. hij heeft geen sec geslapen pfff
@voeding: hier bv. Is goed op gang. Iets te zelfs, want ik heb flink last van stuwing. Auch! Straks als de dame zich meldt, moeten we de kraamzorg even bellen en die komt dan helpen bij wat we moeten doen. @nacht: afgelopen nacht redelijk geslapen. Van 00.00-04.00 geslapen. Van 04.00-06.00 gespookt en toen weer van 06.00 tot 09.00 geslapen.
De kraam is weg Haha nee, hier gaat alles super. Vandaag dus laatste dag kraamzorg, vriendlief moest ook even slikken. Maar we redden ons prima! Borstvoeding, Lek hier ook als een gek! Elk uur moet ik mijn pads verschonen en nachts is het hele bed nat... Weet niet zo goed wat ik er aan moet doen,. We hebben kleintje voor de gein gewogen voor en na voeding, bleek dat ik ongeveer 80cc per voeding geef. Maar me ook echt geen zorgen of hij wel genoeg drinkt. Zit ondertussen alweer ruim boven zijn geboorte gewicht Voeding rekken, Geen idee. Ik voed op verzoek. en dat is meestal om de 4 uur. nachts komt hij rond 22:00, 4:00 en om 6/7 uur nog eens. Heerlijke nachten hier Heb mijn hele verhaal uitgetypt op het juni forum, voor de gene die het willen lezen. Ga er nu weer vandoor. Zal je net zien dat ik even tijd heb, en dan komt de kleine voor een voeding
Zoals alle bevallen dames er nu op staan klopt het. Heb vanmiddag iedereen opgezocht via de zoekmachine. er zijn er veel die al maanden niet meer online zijn. Of waarvan de banner is verlopen. Ik vind het oke had ze al groen gemaakt maar dat heb jij dacht ik weg gedaan. Het was niet mijn site hoor...
ja werd scheel van al die kleurtjes haha sry! enn niet jouw site? o zeker van bloem dan? nou weet ik t niet meer hoor haha ego: ben film van mn dochter aant kijken met mn favo acteur en lekkerste snaaiwerk rara welke film is het
Srry, heb jullie verwaarloost, ben ook zooo moe, kost allemaal best veel energie Bijntje mooie foto Ik probeer nog ff n uurtje te slapen voor de laatste voeding.
@mirri. geeft niks joh! gaat het wel een beetje? In navolging op bijntje ook mn bevallingsverhaal opgeschreven op het afgeschermde forum. Kon het nu eigenlijk pas moest het eerst even een plekje geven. Mn bedje roept! trusten Ps. Oogje is bijna over! vandaag 3 keer een druppel erin laten lopen! helpt goed dat wonderspul!
moguh lady's. GAAAAP ben beetje vroeg wakker helaas. Madam kreeg om 23.30 haar laatste avondfles en kwam om 05.00 weer melden. Heerlijk zou je denken ja idd maar zou heerlijker zijn als ze na de 5.00 fles ook nog ging slapen.... Zit dus nu al een tijdje beneden en de mannen liggen nog in coma. Planning: 10.00 komt mn vader D ophalen en dan gaan ze lekker paar daagjes op vakantie. maandag avond komt ie weer thuis. Vanmiddag ff centrum in en dan door naar restaurant. Hubby wil naar de Griek voor de verandering
Goedemorgen meiden, Ik zit hier met mijn meiden beneden, grote zus kijkt tv en kleine zus ligt lekker tegen me aan te hikken en doen. De jongens liggen boven te slapen... Hier druk druk druk . Maar vandaag voor het eerst weer eens achter de laptop sinds de bevalling dus ook tijd om de site eens te bekijken. Had ook gelezen dat jullie verder(?) willen kletsen op ander forum. Heb even zitten kijken vanaf juni site, maar moet je daar dan aanmelden of hoe werkt t? Wordt daar al actief gekletst? We zijn van de week naar het CB geweest voor 1e afspraak om bureau. Mijn smoeder was mee, wel handig want hoe ik dat alleen moet doen weet ik niet hoor . Maar ze waren goed gegroeid allebei zo'n 5cm en 1 kilo erbij . Dus ze doen het goed op mijn bv @ boefjesmama, ik zou overdag minder uren tussen voeding laten zo'n 3-4 uur, dan komt ze waarschijnlijk 's nachts minder vaak. Duurt misschien enkele dagen, maar dan heb je vast een nieuw ritme. @ Roozjuh, balen van de vroege ochtend, hopelijk heb je toch nog even kunnen slapen @ nachten, lees al best goede nachten hier. Die van mij willen standaard elke 3-4 uur wel eten, 's avonds nog vaker. Gister van 22-24 gevoed met ergens 15 minuten pauze en af en toe boertje tussendoor. Toen om 2:45 en 6:15 uur. Best wel vermoeiend Gister voor het eerst alleen op shoptoer geweest. Is nog best een gedoe om de wagen en maxicosi's in te laden en op pad te gaan . Wel leuk om weer nieuwe kleertjes te shoppen, vooral omdat ik gekregen cadeaubonnen kon uitgeven .
Twee kleintjes moet ook heel vermoeiend zijn! Vind het knap van je dat je BV geeft! Super! Juni forum, Begint beetje te lopen, ik vind het vooral overzichtelijker. Omdat je per onderwerp praat Hier, Rustige nacht gehad. Ventje kwam om 22:00, 3:00 en om 7:00. nu nog lekker tegen mama aan, doen we na de ochtendvoedig, lekker saampjes wakker worden. Maar is nu al 2 uur zie ik xD Gister newborn shoot gehad Hij was precies een week oud. Moet de rest nog binnen krijgen, hier alvast een voorproefje
O wat een lieve foto Bijntje! Afrola, ik vind het ook echt knap van je hoor dat je bv geeft. Dan ben je denk wel even bezig. Wat super dat ze zo goed gegroeid zijn!
Haaaai! Ik had dit hele topic nog niet eens gezien! Afrola, ik geloof dat wij iets gemeen hebben... maar jouw banner verraadt dat niet, de mijne wel (lekker cryptisch he ). Wat heerlijk dat je ze allebei bv geeft! Er is hier op ZP een mama van een tweeling die ze ook iets van een jaar gevoed heeft - ze heet Troetelbeertjes geloof ik (is van naam veranderd). Mocht je ervaringen willen uitwisselen... Bijntje, wat een plaatje zeg. *smelt* Ik ga zo bladeren voor je bevallingsverhaal. Of lees ik het misschien elders? Hier gaat alles prima, de bv loopt als een trein (beetje te goed weer, word elke ochtend met een drijfnat shirt wakker, en kolf dan maar vast voorraad, heb al een liter staan). V eerle is makkelijk en slaapt meestal. Heeft voor het poepen wat krampjes heb ik het idee, maar ze is vrij makkelijk te troosten. En ze zit graag in de draagdoek, heerlijk! Sinds gisteren weer 'normale' kleding uit de kasten getrokken, wel het grootste dat ik in huis heb, maar ik pas het weer en dat geeft me toch een goed gevoel Ik sterk langzamerhand weer goed aan, had best veel last van slapte en zwakte en mijn bekken dit keer na de bevalling! O ja, voor wie wil, mijn bevallingsverhaal staat hier: http://www.zwangerschapspagina.nl/12999756-post1275.html Omdat het daar 't beste paste en ik dit zo'n heerlijk topic vond om bij de laatste loodjes van zowel mijn eerste als mijn tweede te lezen
Hallo meiden! Voor het eerst voor mij in de mama juni topic! Ik heb mij even een tijdje niet laten horen. Na de bevalling ging alles prima maar ik was totaal uitgeput en emotioneel! Dit met de ervaring vorige keer met PND was erg gevoelig! Ook heb ik een week moeten liggen ivm zware bekkeninstabiliteit. Gisteren was mijn eerste dagje uit bed en gelijk mijn eerste uitstap maar niet zo leuk! Helaas zit ik nu in het ziekenhuis naast mijn kleine pluisje die gisteren is opgenomen op de kinderafdeling. Ze was na de geboorte heel alert, wakker en deed het heel goed. Maar in de afgelopen dagen werd het steeds moeilijker voor haar om te drinken. (moest 8x 80cc maar dronk hier en daar 10cc met een totaal wat niet boven de 350 uit kwam terwijl wij heel de dag bezig waren) Ze was verder zo slap als een lappenpop en was niet meer echt wakker en had al 3 dagen niet meer gehuild. Ze is nu op nutramigen voeding gezet. Dit door de ervaring met haar broertje (2 weken na bevalling opgenomen in het zh blauw, veel pijn, niet meer wakker en slap) Met haar broertje heeft het een week ziekenhuis, nare onderzoeken en veel verdriet en zorgen gekost om er achter te komen dat hij heel erg allergisch was. Dus bij de kleine meid hebben we gelijk gezegd dat wij andere voeding willen proberen voordat alle nare onderzoeken de kast worden uitgetrokken. Dus daar zijn we, in het zh.. Ik de gehele dag op een klapstoel met mijn B.I. en mijn mn pakt de nachten hier. Ik voel mij heel dubbel over de situatie. Bovenal heel blij dat wij er nu veel eerder bij zijn dan bij mijn zoontje maar ook heel verdrietig'. Ik had nog 2 dagen kraamzorg, had eigenlijk nog lekker moeten genieten en bijkomen. Vannacht heb ik geslapen naast een lege wieg, bah!! Maar hopelijk knapt ze van de andere voeding op, is dat het probleem en kunnen we snel naar huis! Gaat het met jullie allemaal goed? Hoe doen de pluisjes het? Hopelijk kunnen jullie lekker genieten van het kleine spul!
Jeetje Eef... niet helemaal de kraamtijd die je wil, wat naar voor je zeg!! En dit voor de tweede keer, echt balen Dikke knuffel!! Kom vooral van je afschrijven als je het nodig hebt he! Heelveel beterschap voor je lieve pluizemeisje!
eef jeetje meid, wat heftig. en dat voor de 2e keer. goed dat je meteen heb ingegrepen en van voeding bent veranderd. merk je al verschil? en je moet wel rustig aan doen hoor met je bekken. bah bah zit je even neit mee he. onwijs veel sterkte en hoop dat je heel snel kan genieten van je kleine frummel!!